Haluaisin käydä testauttamassa itseni omituisten "oireiden" takia. Jo ala-asteikäisestä saakka olen käynyt mukautetun matikan eikä aikuisiälläkään päässälasku onnistu. Olen myös käsiltäni aika kömpelö,käsitöissä olen huono,en vain ymmärrä neuleohjeita eikä minulla ole sorminäppäryyttä.
Nyt parin vuoden sisällä olen huomannut, että puhuessani minulla menevät sanat sekaisin. Saatan möläyttää jotain hölmöä suustani, kun unohdan puhuessani sanoja. Muutenkin tälläinen small talk-puhe tuottaa vaikeuksia puolituttujen ihmisten kanssa, varsinkin työkavereiden kohdalla minusta tuntuu, että he pitävät minua hiljaisena tai muuten vähän outona tyyppinä, koska en vaan osaa olla luontevasti vieraiden ihmisten parissa ja varsinkin tuolloin puhe saattaa olla varsinaista sössöttämistä...
Ja nyt puolen vuoden sisään myös kirjoittaminen on vaikeutunut. Olen ollut aina hyvä äidinkielessä ja vieraissa kielissä mutta nyt minulle tulee jatkuvasti kirjoitushäiriöitä ihan yksinkertaisimmissakin sanoissa. Tätäkin tekstiä kirjoittaessa olen joutunut välillä uudestaan miettimään et hetkonen..mitenkäs tämä kirjoitettiinkaan?! Outoa, onko tämä jotain neurologian puolelle menevää, aspergeria?
hahmotushäiriö
huolestunut
1
450
Vastaukset
- Kokemusta on
Sinun kannattaa mennä työterveyslääkärin puheille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078