Jotain kielletyjä dopingia.hormoneja.epoa. vst. myrkkyjä . ku noilla pelaajilla on niin hirveän pitkät leuat. leukaperät. eivät kasva mummon puurolla ??esim. kai suikkanen.selänne ja moni muukin kiekkomies.
Käytetäänkö NHL ja KHL
Hevosenturvat:
2
170
Vastaukset
- lottokone
Lue vaikka sami heleniuksen kirja seitsemäs puolustaja. sielä puhutaan jonkin verran aineista mitä porukka käyttää. mie ainakin uskon että pelaajat jotka kesken hyvän kauden jättää lähtemätä olympialaisiin niin käyttää miestä vahvempaa.
- Sami KIng V
Ne mitään sielä käytä! Niitä vaan kiinnosta pätkän vertaa tällaset rupu mm-kisat sun muut ihme turneet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013