Jeesus kuoli syntiesi tähden

Jeesuksen oma

Pääsiäisen ydinsanoma on Jeesuksen sijaiskärsimys ihmisten puolesta. Hän kuoli, jotta häneen uskovat pelastuisivat iankaikkiseen elämään.

10 Maailmassa hän oli, ja maailma on hänen kauttaan saanut syntynsä, ja maailma ei häntä tuntenut.
11 Hän tuli omiensa tykö, ja hänen omansa eivät ottaneet häntä vastaan.
12 Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä,
13 jotka eivät ole syntyneet verestä eikä lihan tahdosta eikä miehen tahdosta, vaan Jumalasta.
14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Joh.1.

2

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihminen.

Jos kerran jumala on tän koko maailman luonut ja antanut ihmiselle mahdollisuuden syödä väärästä puusta, on se nyt hänen itsestäänselvä tehtävänsä hoitaa homma itse kuntoon kun on koko jutun itse järjestänyt. Jos kerran niin kovasti ihmisistä välittää.

Muistakaa myös se, että jeesus kuulemma vapaaehtoisesti halusi kärsiä ristillä - ei halunnut jättää hommaa kesken. Eli on tehnyt itse päätöksensä. Ja kaunis alku uskonnollemme on huutava, hikinen, verinen raato ristillä roikkumassa. On meillä kaunis uskonto.

Eli olen taas herännyt miettimään onko tässä koko touhussa yhtään mitään mieltä. Viettäkää te niitä veriorgioitanne, jotka niin haluatte ja muistella kaikkea mennyttä. Itse ajattelin keskittyä rakentamaan parempaa tulevaisuutta itselleni ja lähimmäisilleni, antamatta ahdistavien uskonrakennelmien häiritä.

• juttu haisee

Koko juttu on niin päätön että täytyy olla vikaa päässä että siihen uskoo. Kyllä herkkäuskoisia viedään kuin pässiä narussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      59
      3511
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2846
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      148
      2673
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2341
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      357
      2083
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1800
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1505
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1348
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      38
      1313
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      24
      1224
    Aihe