sä oot vähä vanhempi niin sun pitäs olla meistä se fiksumpi ;D
Sitä paitsi
21
188
Vastaukset
- pssttt
Ei se ikää katso ;D
- niin se on
Katsoo jos mä päätän niin ;D
- olenhan minä:)
:D Niin se taitaa olla.. mutta eikös mies ole se pää.. eiku sehän on vasta sitten ;D
Juu.. kiitos vain:) - Niin joo
yritän pitää sen piilossa, ettet pelästy. ;)
- oon mä sen nähny
;D
- missä oot
oon mä sen nähny kirjoitti:
;D
Et oo
- ed.
missä oot kirjoitti:
Et oo
oon, vai etkö muista ;D sillon monta vuotta sitten.
- et oo nähny
ed. kirjoitti:
oon, vai etkö muista ;D sillon monta vuotta sitten.
Millon muka
- et malta
Et varmasti pidä :)
- et malta
Et varmasti pidä :)
- -
et oo nähny kirjoitti:
Millon muka
No sillo kesällä 2009
- Mitä????
- kirjoitti:
No sillo kesällä 2009
Miten muka, kiikareillako?
- Mitä????
Mitä???? kirjoitti:
Nyt pitää kyllä miettiä.....
- -
Mitä???? kirjoitti:
eikö ihan samassa sangyssä oltiin, ei kyllä seksiä harrastuttu mutta.... ;)
- ookkeeeeiii
- kirjoitti:
eikö ihan samassa sangyssä oltiin, ei kyllä seksiä harrastuttu mutta.... ;)
Eipä ollu mulle
- Kolmekutonen kohta
Höh, 3 vuotta vielä vaikuta... Kyllä se pitäis sinunkin jo jotain tehdä, jos meinaat jotain saada aikaiseksi.
- Ei se ikää kato...
Ja missähän asiassa sitä pitäs olla fiksumpi...???
- ;)
No siinä aloitteen teossa?
- susain
;) kirjoitti:
No siinä aloitteen teossa?
Juokse kun vielä pystyt. Tosin sut saa helposti kii.
- -
susain kirjoitti:
mikä susain. en mä oo susanna.
- -
susain kirjoitti:
ai miten niin saa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi933524Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä562478Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla142404Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi632264Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "162148Olitkin liian hyvää ollaksesi totta nainen
Ihastuin ja rakastuin, mutta se on minun ongelma. Ei sinun.951189Kaste pelastaa ihmisen
Kristittyjen kirkkojen toimittama yksi Kaste on Jumalan tekemä pelastusteko, jossa perisyntiin hengellisesti kuollut ihm5671087Uskon todistus
Oikean uskovaisen ja nimikristityn erottaa siitä, että Jeesukseen uskova korottaa Jeesusta ja uskoa Häneen, mutta nimik261996Ensin oli armo - sen jälkeen tuli usko
Me emme ansaitse armoa omalla uskollamme. Armo on ansaitsematonta rakkautta mikä synnyttää meidät uudesti Jumalasta. K400995Elisalla ja MTV:llä lihava riita - MTV:n kanavienlähetykset ovat katkeamassa Elisan asiakkailla
Kaikkien MTV:n kanavien televisiolähetykset ovat katkeamassa Elisan kaapeli-tv-asiakkailta. https://www.is.fi/digitoday142959