sä oot vähä vanhempi niin sun pitäs olla meistä se fiksumpi ;D
Sitä paitsi
21
191
Vastaukset
- pssttt
Ei se ikää katso ;D
- niin se on
Katsoo jos mä päätän niin ;D
- olenhan minä:)
:D Niin se taitaa olla.. mutta eikös mies ole se pää.. eiku sehän on vasta sitten ;D
Juu.. kiitos vain:) - Niin joo
yritän pitää sen piilossa, ettet pelästy. ;)
- oon mä sen nähny
;D
- missä oot
oon mä sen nähny kirjoitti:
;D
Et oo
- ed.
missä oot kirjoitti:
Et oo
oon, vai etkö muista ;D sillon monta vuotta sitten.
- et oo nähny
ed. kirjoitti:
oon, vai etkö muista ;D sillon monta vuotta sitten.
Millon muka
- et malta
Et varmasti pidä :)
- et malta
Et varmasti pidä :)
- -
et oo nähny kirjoitti:
Millon muka
No sillo kesällä 2009
- Mitä????
- kirjoitti:
No sillo kesällä 2009
Miten muka, kiikareillako?
- Mitä????
Mitä???? kirjoitti:
Miten muka, kiikareillako?
Nyt pitää kyllä miettiä.....
- -
Mitä???? kirjoitti:
Miten muka, kiikareillako?
eikö ihan samassa sangyssä oltiin, ei kyllä seksiä harrastuttu mutta.... ;)
- ookkeeeeiii
- kirjoitti:
eikö ihan samassa sangyssä oltiin, ei kyllä seksiä harrastuttu mutta.... ;)
Eipä ollu mulle
- Kolmekutonen kohta
Höh, 3 vuotta vielä vaikuta... Kyllä se pitäis sinunkin jo jotain tehdä, jos meinaat jotain saada aikaiseksi.
- Ei se ikää kato...
Ja missähän asiassa sitä pitäs olla fiksumpi...???
- ;)
No siinä aloitteen teossa?
- susain
;) kirjoitti:
No siinä aloitteen teossa?
Juokse kun vielä pystyt. Tosin sut saa helposti kii.
- -
susain kirjoitti:
Juokse kun vielä pystyt. Tosin sut saa helposti kii.
mikä susain. en mä oo susanna.
- -
susain kirjoitti:
Juokse kun vielä pystyt. Tosin sut saa helposti kii.
ai miten niin saa? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560