jollakin sellaisella ajatuksella, että tapaisimme, ja puhuisimme asiat selviksi. Kyllä tämä juttu on nyt niin, että kun me päästään kahden jonnekin, puhumiselle ei ainakaan aluksi jää aikaa.
Ilman sanojakin voidaan varmaan ilmaista kaikkia niitä asioita/ tunteita, joista olisi tarkoitus puhua. Sen jälkeen voidaan sitten jutella, ja todeta se, mikä nyt jo tiedetään.
Suotta pettää itseämme
16
302
Vastaukset
- Ettästiijät ;)
Ensin pitäis päästä kahden jonnekin ja se just vaatii sitä puhumista... ;)
- ei uskota
Niinhän sä kuvittelet. Miksi kuvittelet, että toinen kokee samoin?
- tiijät sää itekki
No ko se tuntuu niin siltä..
- ei voi
mitään... :/
- määkin oon täälä
Oikeastaan joo ensiksi se toiminta/ käytäntö, en nyt tarkoita "sitä" vaan muuta,se olisi helpompi, sitten kun sen sanojen aika on...niin silloin sanotaan.
- Onhan toi ihan hyvä
läppä, mutta en usko sanaakaan, ei voi mittää. :D
- Vieläkö mahdollista
ollaan joo riittävästi puhuttu ja ruoat on meinannu mennä jo usein väärään kurkkuun. Jos ensin pitäisit vain minua sylissäsi..
- Ei voi mittää
Jos nyt edes vilkaisemme toisiamme silmiin, kääntyy katseemme heti muualle. Jos kätemme koskettavat vahingossa toisiaan, se on kuin sähköisku.
Eikö ole aika absurdi tilanne? Joskus katselimme toisiamme silmiin niin läheltä, että pupillien liikkeet pystyi erottamaan, kädet tiukasti tutuissa käsissä. Nyt näyttelemme, kuin olisimme toisillemme täysin vieraita.- hiillosta jäljellä
Meinasi alkaa itkettämään. Oletko se sinä?
Tuo on niin totta kaikki mitä sanot. Mikä tähän sitten olisi ratkaisu? Pitäisikö meidän sittenkin yrittää vielä? Minulla on ollut ikävä ja paha olo, ja on vaikea suhtautua tähän näyttelemiseen. Ei me kuitenkaan osata olla erossakaan toisistamme. Pallo on kuitenkin aika pitkälti sinulla. - enymmärräollenkaan
Totta joka sana. Ikävää mutta totta. Miksi on näin?
- .......
hiillosta jäljellä kirjoitti:
Meinasi alkaa itkettämään. Oletko se sinä?
Tuo on niin totta kaikki mitä sanot. Mikä tähän sitten olisi ratkaisu? Pitäisikö meidän sittenkin yrittää vielä? Minulla on ollut ikävä ja paha olo, ja on vaikea suhtautua tähän näyttelemiseen. Ei me kuitenkaan osata olla erossakaan toisistamme. Pallo on kuitenkin aika pitkälti sinulla.Pitäisi, ota sinä minuun yhteyttä.. Se onnistuu kyllä ;)
- i6rydtfuiop
Toivotaan jokainen sitä, minäkin. Mutta en oleta.
- Pupillit paukkuu
ja salamat iskee? Äpuvä
- uskon näin.
Yhdenyön juttuihin on varmaan moni kyllästynyt?
Uskon että moni haluaa puhua ensin jos se" tärkein ihminen" osuu sun kohdallesi - .
tjaah ; )
- 4+5
Samat ajatukset eräästä miehestä kuten ap kirjoitti
niin rakas minulle hmm.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096656Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M884291L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa453619TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133010Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6261610- 661028
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551003- 9989
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?199984Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j47959