jollakin sellaisella ajatuksella, että tapaisimme, ja puhuisimme asiat selviksi. Kyllä tämä juttu on nyt niin, että kun me päästään kahden jonnekin, puhumiselle ei ainakaan aluksi jää aikaa.
Ilman sanojakin voidaan varmaan ilmaista kaikkia niitä asioita/ tunteita, joista olisi tarkoitus puhua. Sen jälkeen voidaan sitten jutella, ja todeta se, mikä nyt jo tiedetään.
Suotta pettää itseämme
16
306
Vastaukset
- Ettästiijät ;)
Ensin pitäis päästä kahden jonnekin ja se just vaatii sitä puhumista... ;)
- ei uskota
Niinhän sä kuvittelet. Miksi kuvittelet, että toinen kokee samoin?
- tiijät sää itekki
No ko se tuntuu niin siltä..
- ei voi
mitään... :/
- määkin oon täälä
Oikeastaan joo ensiksi se toiminta/ käytäntö, en nyt tarkoita "sitä" vaan muuta,se olisi helpompi, sitten kun sen sanojen aika on...niin silloin sanotaan.
- Onhan toi ihan hyvä
läppä, mutta en usko sanaakaan, ei voi mittää. :D
- Vieläkö mahdollista
ollaan joo riittävästi puhuttu ja ruoat on meinannu mennä jo usein väärään kurkkuun. Jos ensin pitäisit vain minua sylissäsi..
- Ei voi mittää
Jos nyt edes vilkaisemme toisiamme silmiin, kääntyy katseemme heti muualle. Jos kätemme koskettavat vahingossa toisiaan, se on kuin sähköisku.
Eikö ole aika absurdi tilanne? Joskus katselimme toisiamme silmiin niin läheltä, että pupillien liikkeet pystyi erottamaan, kädet tiukasti tutuissa käsissä. Nyt näyttelemme, kuin olisimme toisillemme täysin vieraita.- hiillosta jäljellä
Meinasi alkaa itkettämään. Oletko se sinä?
Tuo on niin totta kaikki mitä sanot. Mikä tähän sitten olisi ratkaisu? Pitäisikö meidän sittenkin yrittää vielä? Minulla on ollut ikävä ja paha olo, ja on vaikea suhtautua tähän näyttelemiseen. Ei me kuitenkaan osata olla erossakaan toisistamme. Pallo on kuitenkin aika pitkälti sinulla. - enymmärräollenkaan
Totta joka sana. Ikävää mutta totta. Miksi on näin?
- .......
hiillosta jäljellä kirjoitti:
Meinasi alkaa itkettämään. Oletko se sinä?
Tuo on niin totta kaikki mitä sanot. Mikä tähän sitten olisi ratkaisu? Pitäisikö meidän sittenkin yrittää vielä? Minulla on ollut ikävä ja paha olo, ja on vaikea suhtautua tähän näyttelemiseen. Ei me kuitenkaan osata olla erossakaan toisistamme. Pallo on kuitenkin aika pitkälti sinulla.Pitäisi, ota sinä minuun yhteyttä.. Se onnistuu kyllä ;)
- i6rydtfuiop
Toivotaan jokainen sitä, minäkin. Mutta en oleta.
- Pupillit paukkuu
ja salamat iskee? Äpuvä
- uskon näin.
Yhdenyön juttuihin on varmaan moni kyllästynyt?
Uskon että moni haluaa puhua ensin jos se" tärkein ihminen" osuu sun kohdallesi - .
tjaah ; )
- 4+5
Samat ajatukset eräästä miehestä kuten ap kirjoitti
niin rakas minulle hmm.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla723004Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "632579SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1082353Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.871446Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341276Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html98973Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o189972Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83903Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html150848Huulitäytteet ja tekotisssit
Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä65774