sinulle hänestä jäi?
Millainen mielikuva
37
804
Vastaukset
- PSYKOANALYYSI
Tein hänestä erittäin tarkan ja yksityiskohtaisen luonne-ja personallisuus analyysin..lopputulos oli yllätys! yllätys! sekava ja hajanainen..no niin..tästä on hyvä jatkaa tai sitten ei..TÄ?
- ap
Mulle jäi mielikuva pelurista. Joka punnitsee jokaisen siirtonsa ja eleensä tarkasti ja harkitusti. Tai aina tilaisuuden tullen. Ehkä viimeinen painottuu eniten.
Vähän kuin Paavo Väyrynen :-)
Tuli vaan mieleen tuossa tvtä katsoessa kun Väykkä selvitti ajatuksiaan :-)
- epäilen.............
Hyvin tarkan ja yksityiskohtaisen analyysin teko vaati paljon aikaa, keskittymistä, todellista tutustumista kohteeseen, tuntikausien keskustelua. Hänen käytöksensä tarkkailua ja havainnointia.
- ed
ap kirjoitti:
Niinpä, nyt olikin kyse mielikuvasta :)
http://fi.wikipedia.org/wiki/MielikuvaEi vastaus ollutkaan sulle, vaan tuolle psykoanalyytikolle.:)
- arpa-ammuskelijat
Eikä ammattilaisuudestakaan olisi haittaa.
- ap
ed kirjoitti:
Ei vastaus ollutkaan sulle, vaan tuolle psykoanalyytikolle.:)
AI, no mulla ei mene enää rivit suoraan, sun vastaus näyttää ihan että vastaus olisi mulle. Mutta se ei kumoa oman vastaukseni sanomaa.
- 019
Ovela.
- .
Player, tuuliviiri, epäluotettava, erittäin herkkä ja rauhaton.
- 21+5
Fiksu, hauska ja sosiaalinen, eli ihan liian hyvä minulle.
- ap
Kaiken jälkeen...hmmm... älyn ja suorituksen kautta ihmisiä rankkaava tyyppi.
Tavallaan jäi kuva, että hänen rakkaus pitää joka tapauksessa ansaita vaikka kuinka hän puhuisi rakkauden nimeen muuten :-) - mieli kuva
ei empatia kykyä, vähän narsistinen luonne oikeastaan
- go back to the kitch
Miten se ilmeni?
- pitääkin olla
...tiettyyn rajaan saakka narsistisuuskin on vain terveen merkki ihmisessä...
- dog-ville
pitääkin olla kirjoitti:
...tiettyyn rajaan saakka narsistisuuskin on vain terveen merkki ihmisessä...
Joiltain ihmisiltä kun halutaan kieltää se viimeinenkin pisara narsismia, jotta heitä voisi paremmin käyttää.
- sellainen vähän
tunnevammainen, suomalainen perusmies, joka ei tunteista puhu eikä varsinkaan pussaa- Elämässä tärkeintä raha ja menestyminen, rakakudesta viis. Sellainen, joka varmaan joskus vielä päättyy onttoon kulissiliittoon ja tuhlaa rahojaan prostituoituihin... Tällainen kuva mulle jäi hänestä, ihan rehellisesti.
- en ikävöi
huono kuva jäi: itsekäs, epärehellinen, selkäänpuukottava, ilkeä, julma, säännöt saneleva jotka eivät kuitenkaan kosketa häntä itseään, kameleontti, on aina oikeassa, sanottaa sanat toisen suuhun vaikka et olisi niin sanonut, ei tee mitään mitä ei halua ja mistä ei itse hyödy, kiillottaa omankuvansa jopa mustamaalaamalla toisen, jopa sitten mielenvikaiseksi jos ei muu auta.... narsistinen
- yx mielipide
tällanen tuntuu vähän uskomattomalta edes et kukaan on tollanen, tästä varmaan hankkiudiut nopeasti eroon?
- wiseman....
Olipas luonnekuvaus hänestä hurja.
Kerrotko miten kuvailemasi epärehellisyys selkäänpuukotus ilkeys julmuus mustamaalaminen tuli ilmi hänestä, mikä ei koskettanut häntä itseään kertomasi mukaan kuitenkaan.
Olisi mukava kuulla, sillä hieman epäilen että puhut vain katkerana suoraan sanottuna pelkkää p.askaa. Ehkä sinulla itselläsi on huono omatunto sekä heikko itsetunto ja siksi paha olo omista pahoista teoistasi, jotka ovat olleet kaikkea kuvailemaasi.
Annat kuvan että itse olet ollut pelkästään hyvä kun et kritisoi itseäsi lainkaan vaan kerrot vain toisen pahuudesta siksi kertomus kertoo enempi vain omasta narsistisuudestasi. - en ikävöi
wiseman.... kirjoitti:
Olipas luonnekuvaus hänestä hurja.
Kerrotko miten kuvailemasi epärehellisyys selkäänpuukotus ilkeys julmuus mustamaalaminen tuli ilmi hänestä, mikä ei koskettanut häntä itseään kertomasi mukaan kuitenkaan.
Olisi mukava kuulla, sillä hieman epäilen että puhut vain katkerana suoraan sanottuna pelkkää p.askaa. Ehkä sinulla itselläsi on huono omatunto sekä heikko itsetunto ja siksi paha olo omista pahoista teoistasi, jotka ovat olleet kaikkea kuvailemaasi.
Annat kuvan että itse olet ollut pelkästään hyvä kun et kritisoi itseäsi lainkaan vaan kerrot vain toisen pahuudesta siksi kertomus kertoo enempi vain omasta narsistisuudestasi.epäile mitä epäilet.
en ole täydellinen ja virheetön minäkään, mutta koskaan en toista niin julmasti kohetelisi niin kuin hän on minua kohdellut.
Ei tarvitse minun kuvailla ja selitellä kenellekään täällä mitään eikä muuallakaan enää koskaan toisten tekosia ja tekemättä jättämisiä. ja . Juuri noin hänkin kääntää vian aina minuun niin kuin sinä tekstissäsi teit, en tarvitse keneltäkään syyllistämistä enää lisää, koska olen toisten virheistä syyt kantanut hartioillani jo liian kauan. jopa kaverinsa minua syyllistänyt, ja aivan turhaan. - :/
tuollaisesta alentavasta ja omat virheensä ja tekosensa sinuun kääntävästä kannattaa hankkiutua eroon, ennen kuin on liian myöhäistä....
- Haggari
Kuulostaa ihan multa. Missäs me on tavattu?
- tuttua..
en ikävöi, kuulostaa eksmieheltäni.
- sani en tänne
en sano
- Hän on ihminen
jolla ei ollut sydäntä. Käsittämättömän suuri tarve hänellä oli julmasti satuttaa ja rikkoa hänelle täysin tuntematon ihminen.
- sellainen olet
äärimmäisen herkkä, tunteellinen, aina toiset huomioiva ja ehkä vähän ujokin.
- Paras tyyppi
auringon alla :)
- Miehestä.
Ujo, tarkkaileva taistelijaluonne. Reilu.
- sellainen mielikuva
Tosiaan tuli mieleen että haaveet kumppanista näyttää valoiselta, kun tuli Riihimäellä vastaan mies, joka muistutti minua siitä että niitä sen kaltaisia on olemassa joka saattaisi sopia minullekin..tuli hyvä mieli ja muistutus siitä mitkä luonteenpirteet vetää puoleensa :)
- jotain sellaista
josta olen läpi elämäni unelmoinut. herkkä hellä intohimoinen hauska ihana ihan järjettömän hyvännäköinen mielenkiintoinen ja kaikkee sellasta selittämätöntä jolle en löydä sanoja, ja se on just se pointti, joka tekee miehestä mun unelman. en halua joka asiaa sotkea sanoilla.
- huono ihmismaku
Yliarvioi oman tasonsa, siksi aina yksin.
- Kaikilleko pitäisi
antaa?
- siinä kaikki
Laskelmoiva, valehteleva, laiska, vanhempiensa rahoilla elävä mt-ongelmainen horo mätisäkki
- olet sikaitsekäs
Tuollaisiin ihmisiin ihastuvat haaveilevat helposta käytettävyydestä.
- olet sikaitsekäs
"ihastuvat"
- hänestä,
miehestä:on ujo,ei mikään "naisten kaataja",vaikka ulkonäön perusteella saisi varmaan kenet haluaa,kaikin puolin miellyttävä,kohtelias olemus ja uskomattoman UPEA HYMY,kun hän sen uskaltaa paljastaa,haluaisin ehdottomasti tutustua häneen,edes jutella,jotain tuttua hänessä ja haluaisin selvittää mitä?
- hän on,,
upea nainen juuri sellaista parasta vaimoainesta,hänessä kaikki kohdallaan. Tempperamenttinen,kuuma pakkaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750