combat arms hack?

tahtoo ohjelman

Tilanne on seuraavanlainen:

meikä tässä pelasi ilman huijauksia kauan ja olen suht koht hyvä pelaamaan saan välillä niin hyvin tappoja että minut potkitaan hakkerina ulos pelihuoneesta.

huomasin tässä yhtäkkiä että brittiläiset kaverini oppivat jotenkin päivässä pelaamaan peliä aivan äärettömän hyvin, ampuivat meikäläisen mistä tahansa ja vaikka kuinka koitin pelata hyvin, ei minulla ollutmitään mahdollisuuksia voittaa näitä setiä.

kertoivat että meni hermot kun saivat aina selkään joten hommasivat jonkun hack ohjelman jolla näkee seinien läpi missä muut menee, recoil poistuu aseesta joten millä tahansa sutkullakin aseella osuu kilsan päähän miten tahtoo yms...

tajusin vasta nyt että eihän noissa huoneissa KUKAAN MUU kuin minä ole niin tyhmä että pelaa legittinä, huijaamatta.

olen tullut siihen tulokseen että minunkin pitää sitten saada ne hack ohjelmat jostain mutta en vaan tiedä mistä. Osaisiko joku kertoa mistä saa combat armsiin tämän ohjelman?

10

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NOHAKKERI

näitä hackeja on vaikea hankkia,itsekkin olen yrittänyt,mutta tiedän ohjelman millä aukaista joku hack dll tiedosto samalla kun aukaisee pelin joten dll liittyy tähän ohjelman sisälle ja toimii taustalla samalla,Tämä on kätevä,itse tarvitsen vain dll tiedoston joka sopii combat armsiin,voin linkata sinulle tällaisen jolla voi aukaista samalla dll tiedoston kun käynnistää combat armsin

• Lehkis

Vois mullekki antaa CA koodit :D

• hackkeri - love

Monen kuukauden etsinnän jälkeen löysin yhden suhkot hyvän hackin.. toimii ainakin mulla ja tulee toimimaan monta vuotta eteenpäin... tässä nimi: http://brutalcheaters.net/forum/

toivotan kaikille hyvää tulevaa kesälomaa.. enjoy your hacks ;)

(ps: alussa voi tulla hankaluuksia sen kanssa mut khyl sitä oppii käyttämään ja netistä löytyy paljon paljon apuja :D)

• Hacker - Love

plus: ei viiruksia. :P no hätä... ;D tollaset on tosin harvinaisii ja vaikee löytää :]

• Visavi in CA

Oon kuullu myös, että Infinityhacks.com mikä olikaan ja Gamekiller.net ni sieltäkin löytyy (en ole koskaan kokeillut haxia mutta voisin justiin tota samaista mitä keskustelun aloittaja tarkoitti

• Hacker - Love

BrutalCheat meni pois.. lopetti toiminnan mut nyt sit käytän Diamondhax.net

Tosin voin sanoo et laatu ei ole yhtä hyvä ja on tullu kokeiltuu infinity hacksei ja kaikkee muuta mut voin sanoo et noi diamondhaxin tekemät olis niinku parhaat mitä saa ilmaseks et kaikki muut on maksullisii juttui et nojaa...

• esambic

opetelkaahan jonnet pelaamaan ilman niitä koodeja:0)

• Hacker - Love

En jaksa pelata enää CA nii mitä turhii ^_^ mut olihan se kiva leikkiä Lifetakerilla viel nii kauan ku se sit olikaa mahdollista. 'Opetelkaahan jonnet pelaamaan ilman niitä koodeja'' - khyl mä ilmankin osaan mutku tuli vaa vähäce kyllästyttyy siihe ku jokatoises serverissä oli ainaki 3 hackeriä... ei kukaa sellasta paskaa jaksa ja joka serverissä oli melkee piilo hackereit... et juu.. khyl mää iha artic wolfilla vedän settii mut on vaa seki ny tyhmää ku sain bannit vaik en ollu sillä accolla haxannu yhtää... Elämä on :)

• seksinainen1

mun pillu onkipeäx menny kun oon itsedyytyttänyt ja pelannun CA:ta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      102
      4772
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3222
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2969
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1727
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1490
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      107
      1312
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1039
    8. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      29
      963
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      106
      961
    10. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      961
    Aihe