combat arms hack?

tahtoo ohjelman

Tilanne on seuraavanlainen:

meikä tässä pelasi ilman huijauksia kauan ja olen suht koht hyvä pelaamaan saan välillä niin hyvin tappoja että minut potkitaan hakkerina ulos pelihuoneesta.

huomasin tässä yhtäkkiä että brittiläiset kaverini oppivat jotenkin päivässä pelaamaan peliä aivan äärettömän hyvin, ampuivat meikäläisen mistä tahansa ja vaikka kuinka koitin pelata hyvin, ei minulla ollutmitään mahdollisuuksia voittaa näitä setiä.

kertoivat että meni hermot kun saivat aina selkään joten hommasivat jonkun hack ohjelman jolla näkee seinien läpi missä muut menee, recoil poistuu aseesta joten millä tahansa sutkullakin aseella osuu kilsan päähän miten tahtoo yms...

tajusin vasta nyt että eihän noissa huoneissa KUKAAN MUU kuin minä ole niin tyhmä että pelaa legittinä, huijaamatta.

olen tullut siihen tulokseen että minunkin pitää sitten saada ne hack ohjelmat jostain mutta en vaan tiedä mistä. Osaisiko joku kertoa mistä saa combat armsiin tämän ohjelman?

10

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NOHAKKERI

näitä hackeja on vaikea hankkia,itsekkin olen yrittänyt,mutta tiedän ohjelman millä aukaista joku hack dll tiedosto samalla kun aukaisee pelin joten dll liittyy tähän ohjelman sisälle ja toimii taustalla samalla,Tämä on kätevä,itse tarvitsen vain dll tiedoston joka sopii combat armsiin,voin linkata sinulle tällaisen jolla voi aukaista samalla dll tiedoston kun käynnistää combat armsin

• Lehkis

Vois mullekki antaa CA koodit :D

• hackkeri - love

Monen kuukauden etsinnän jälkeen löysin yhden suhkot hyvän hackin.. toimii ainakin mulla ja tulee toimimaan monta vuotta eteenpäin... tässä nimi: http://brutalcheaters.net/forum/

toivotan kaikille hyvää tulevaa kesälomaa.. enjoy your hacks ;)

(ps: alussa voi tulla hankaluuksia sen kanssa mut khyl sitä oppii käyttämään ja netistä löytyy paljon paljon apuja :D)

• Hacker - Love

plus: ei viiruksia. :P no hätä... ;D tollaset on tosin harvinaisii ja vaikee löytää :]

• Visavi in CA

Oon kuullu myös, että Infinityhacks.com mikä olikaan ja Gamekiller.net ni sieltäkin löytyy (en ole koskaan kokeillut haxia mutta voisin justiin tota samaista mitä keskustelun aloittaja tarkoitti

• Hacker - Love

BrutalCheat meni pois.. lopetti toiminnan mut nyt sit käytän Diamondhax.net

Tosin voin sanoo et laatu ei ole yhtä hyvä ja on tullu kokeiltuu infinity hacksei ja kaikkee muuta mut voin sanoo et noi diamondhaxin tekemät olis niinku parhaat mitä saa ilmaseks et kaikki muut on maksullisii juttui et nojaa...

• esambic

opetelkaahan jonnet pelaamaan ilman niitä koodeja:0)

• Hacker - Love

En jaksa pelata enää CA nii mitä turhii ^_^ mut olihan se kiva leikkiä Lifetakerilla viel nii kauan ku se sit olikaa mahdollista. 'Opetelkaahan jonnet pelaamaan ilman niitä koodeja'' - khyl mä ilmankin osaan mutku tuli vaa vähäce kyllästyttyy siihe ku jokatoises serverissä oli ainaki 3 hackeriä... ei kukaa sellasta paskaa jaksa ja joka serverissä oli melkee piilo hackereit... et juu.. khyl mää iha artic wolfilla vedän settii mut on vaa seki ny tyhmää ku sain bannit vaik en ollu sillä accolla haxannu yhtää... Elämä on :)

• seksinainen1

mun pillu onkipeäx menny kun oon itsedyytyttänyt ja pelannun CA:ta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      69
      2261
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1752
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1440
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1437
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      242
      1373
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      83
      1232
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1205
    8. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      369
      1183
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1175
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      336
      1128
    Aihe