combat arms hack?

tahtoo ohjelman

Tilanne on seuraavanlainen:

meikä tässä pelasi ilman huijauksia kauan ja olen suht koht hyvä pelaamaan saan välillä niin hyvin tappoja että minut potkitaan hakkerina ulos pelihuoneesta.

huomasin tässä yhtäkkiä että brittiläiset kaverini oppivat jotenkin päivässä pelaamaan peliä aivan äärettömän hyvin, ampuivat meikäläisen mistä tahansa ja vaikka kuinka koitin pelata hyvin, ei minulla ollutmitään mahdollisuuksia voittaa näitä setiä.

kertoivat että meni hermot kun saivat aina selkään joten hommasivat jonkun hack ohjelman jolla näkee seinien läpi missä muut menee, recoil poistuu aseesta joten millä tahansa sutkullakin aseella osuu kilsan päähän miten tahtoo yms...

tajusin vasta nyt että eihän noissa huoneissa KUKAAN MUU kuin minä ole niin tyhmä että pelaa legittinä, huijaamatta.

olen tullut siihen tulokseen että minunkin pitää sitten saada ne hack ohjelmat jostain mutta en vaan tiedä mistä. Osaisiko joku kertoa mistä saa combat armsiin tämän ohjelman?

10

323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NOHAKKERI

      näitä hackeja on vaikea hankkia,itsekkin olen yrittänyt,mutta tiedän ohjelman millä aukaista joku hack dll tiedosto samalla kun aukaisee pelin joten dll liittyy tähän ohjelman sisälle ja toimii taustalla samalla,Tämä on kätevä,itse tarvitsen vain dll tiedoston joka sopii combat armsiin,voin linkata sinulle tällaisen jolla voi aukaista samalla dll tiedoston kun käynnistää combat armsin

      • Lehkis

        Vois mullekki antaa CA koodit :D


    • hackkeri - love

      Monen kuukauden etsinnän jälkeen löysin yhden suhkot hyvän hackin.. toimii ainakin mulla ja tulee toimimaan monta vuotta eteenpäin... tässä nimi: http://brutalcheaters.net/forum/

      toivotan kaikille hyvää tulevaa kesälomaa.. enjoy your hacks ;)

      (ps: alussa voi tulla hankaluuksia sen kanssa mut khyl sitä oppii käyttämään ja netistä löytyy paljon paljon apuja :D)

      • Hacker - Love

        plus: ei viiruksia. :P no hätä... ;D tollaset on tosin harvinaisii ja vaikee löytää :]


    • Visavi in CA

      Oon kuullu myös, että Infinityhacks.com mikä olikaan ja Gamekiller.net ni sieltäkin löytyy (en ole koskaan kokeillut haxia mutta voisin justiin tota samaista mitä keskustelun aloittaja tarkoitti

    • Hacker - Love

      BrutalCheat meni pois.. lopetti toiminnan mut nyt sit käytän Diamondhax.net

      Tosin voin sanoo et laatu ei ole yhtä hyvä ja on tullu kokeiltuu infinity hacksei ja kaikkee muuta mut voin sanoo et noi diamondhaxin tekemät olis niinku parhaat mitä saa ilmaseks et kaikki muut on maksullisii juttui et nojaa...

    • esambic

      opetelkaahan jonnet pelaamaan ilman niitä koodeja:0)

    • Hacker - Love

      En jaksa pelata enää CA nii mitä turhii ^_^ mut olihan se kiva leikkiä Lifetakerilla viel nii kauan ku se sit olikaa mahdollista. 'Opetelkaahan jonnet pelaamaan ilman niitä koodeja'' - khyl mä ilmankin osaan mutku tuli vaa vähäce kyllästyttyy siihe ku jokatoises serverissä oli ainaki 3 hackeriä... ei kukaa sellasta paskaa jaksa ja joka serverissä oli melkee piilo hackereit... et juu.. khyl mää iha artic wolfilla vedän settii mut on vaa seki ny tyhmää ku sain bannit vaik en ollu sillä accolla haxannu yhtää... Elämä on :)

    • seksinainen1

      mun pillu onkipeäx menny kun oon itsedyytyttänyt ja pelannun CA:ta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe