Huomenta ja maailman parasta päivää sinulle rakas vehnäntähkäni, orvokinkukkani ja pyryharakkani. Toivottavasti ehdit nukkua hyvin ennen päivän koitoksiasi ja keitoksiasi!
T. Maailman onnellisin ja surullisin X
Vehnäntähkäni
11
228
Vastaukset
- Rukiinjyvä
Mikä tekee Tähnänvehkästä maailman onnellisimman, mutta myös maailman surullisimman?
- vastaus sinulle
Nukuin huonosti koska kiusaat minua nettileikeilläsi. Minulla on paha olla, tiedät sen ja nautit siitä.
- 9+14
Netin voi laittaa kiinnikin niin ei tarvitse enää kiusaantua.
Älkää jo kyllästyttämään tämä vinkuna täällä nettileikeistä, kun ei täällä voi tietää kuka kirjoittaa ja millä motiiveilla. Nämä eivät todellakaan ole henk.koht. viestejä, vaan höpinää aalloilla. - same woman
9+14 kirjoitti:
Netin voi laittaa kiinnikin niin ei tarvitse enää kiusaantua.
Älkää jo kyllästyttämään tämä vinkuna täällä nettileikeistä, kun ei täällä voi tietää kuka kirjoittaa ja millä motiiveilla. Nämä eivät todellakaan ole henk.koht. viestejä, vaan höpinää aalloilla.netissä pätee ihan samat käytössäännöt kuin kasvotusten jutellessa.
turha sanoa irl käytös on erikseen.
itse en arvosta ihmistä joka ftof osaa käyttäytyä, mutta netissä käyttäytyy kuin ääliö.
- Jyvä hukassa
Tähkäpäältä on yksi Jyvä hukassa...muuten ihan jees. Eihän tässä mene montaa päivää kun taas ehkä nähdään...ah, ihanaa...ja pääsee vähän kiusaamaan taas, silleen hyvällä tavalla ;)
- Ap
No huh huh, ei ollut leikkiä, vaan totisinta totaa ja sille jonka pää on kuin vehnäntähkä, lempiväri violetti?ja jonka perässä ei meinaa askelet pysyä.
- Jyvä hukassa
Eli just mulle :) Aika hyvin täsmää tunnisteet, lisää? Kerros nyt Ap ittestäs jotain...
- Entäs sinä?
Jyvä hukassa kirjoitti:
Eli just mulle :) Aika hyvin täsmää tunnisteet, lisää? Kerros nyt Ap ittestäs jotain...
Jotain minusta, hmmm. Siniset silmät, joku ristivärinen tukka, harrastan liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti, teen työtä, jossa tapaan paljon eri äidinkieliä puhuvia ihmisiä, omistan koiran, lapsena/ nuorena ratsastin, pidän musiikista, hyvästä ruoasta ja shampanjasta ;-). Asun kaupungissa, äidinkieli on suomi, ajan autoa joka päivä ja ja ja ja
- Jyvä hukassa
Entäs sinä? kirjoitti:
Jotain minusta, hmmm. Siniset silmät, joku ristivärinen tukka, harrastan liikuntaa säännöllisen epäsäännöllisesti, teen työtä, jossa tapaan paljon eri äidinkieliä puhuvia ihmisiä, omistan koiran, lapsena/ nuorena ratsastin, pidän musiikista, hyvästä ruoasta ja shampanjasta ;-). Asun kaupungissa, äidinkieli on suomi, ajan autoa joka päivä ja ja ja ja
Sä taidat olla nainen, niin olen minäkin. Tuntuu vaan, että aloittaja on mies.
- Ap
Jyvä hukassa kirjoitti:
Sä taidat olla nainen, niin olen minäkin. Tuntuu vaan, että aloittaja on mies.
Taisit erehtyä siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770