Elikkä tajusin tuossa vasta että taidan itsekin kärsiä jonkinlaisesta paniikkihäiriöstä. En ole aikaisemmin tajunnutkaan että mun reaktio on paniikkia.
Nyt kun aloitin työharjoittelun on tämä tullut ilmi. Mua ei niinkään ahdista ihmisjoukot yms vaan tilanteet joissa voin tehdä virheen tai ylipäätään mokata. Nyt on ihan tuskaa tehdä tuolla työharjoittelussa mitään kun koko ajan saa pelätä että onkin tehnyt väärin ja tietenkin välillä niitä pikkuvirheitä tuleekin. No sitten kun joku sanoo että olen tehnyt sen ja sen vähän väärin iskee paniikkikohtaus. Tuntuu että ylitseni menee aalto joka tuo rinnanpuristuksen, naamanpunoituksen ja kuumotuksen, ajatuksen menevät ihan sekaisin, tulee olo että pakko paeta paikalta. Olen jo muutaman kerran valehdellutkin lähteväni lääkäriin yms että pääsen äkkiä tilantees pois. Tiedän ettei pois saisi juosta sillä se vaan pahentaa takaisin menemistä, mutta kun kohtaus tulee on olo niin hirveä ettei sitä kestä. En tiedä miten jatkaa nyt kun en uskalla tehdä enää mitään töissä, välttelen kaikkea ja odotan kauhulla kun joku pyytää tekemään jotain. Tekisi mieli lopettaa koko koulu... käyn masennuksen takia terapiassa ja sen kanssa olen jo ihan sujut, mutta nytten kun selvis että mulla on tälläinenkin vaiva niin tuo masennuskin vähän nostaa taas päätään... mitä tässä enää tekisi??
paniikki ja työelämä
1
124
Vastaukset
- Ex-Paniikki
Rauhoitut. Yleensä se menee niin, että paniikkihäiriön taustalla on masennusta, ja keho kertoo paniikkioireilla, että on aika relata. Kuulostaa siltä, että työharjoittelu on sulle niin stressaava asia, että se ei tällä hetkellä onnistu. Se onnistuu paremmin sitten, kun se ei tunnu noin stressaavalta. Liputan siedätyksen puolesta, mutta kun tuntuu siltä, että kohtaukset liittyvät voimakkaasti työharjoitteluun, niin itse jättäisin työharjoittelun tuossa paikassa ja etsisin uuden harjoittelupaikan, jossa on rennompi ilmapiiri. Pinnistelet stressinsietokykysi äärirajoilla, eikä se ole suositeltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101673Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581488Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808