Hei Keskiyö!

tiuku-90

Hei!

Minulla on ongelmia mieheni kanssa, luottamuspulaa jne. Korjaantuvatko asiat vai tuleeko ero? Tälläkin hetkellä ikävä tilanne menossa ja olen hyvin peloissani :/
Sitten toinen asia mikä mietityttää, on seksiin liittyvä ongelma, miksi en pysty yhdyntään?
Sydämellinen kiitos jos vastaat!

7

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bonacue

voi, sentään. luottamus, kun on mennyt, niin totta kai se vaikuttaa asioihin. luottamusta on hyvin vaikea saada takaisin jos se kerran on mennyt. en pidä ihmeenä, jos ero tuleekin, mutta voihan sitä parasta aina toivoa.

• tiuku-90

Ole kiltti ja auta! Mikä miestäni vaivaa?

• Hei

sanon viisaana vanhana rouvana, että teidän on mentävä juttelemaan ja pian!
      jos jonkin päälle rakennetaan elämää ja tulevaisuutta, niin luottamuksen.
      tilaa teille perheterapeutilta tai avioliittoterapeutilta aika, katso mikä on miehesi vastaus siihen. ainakin sinun kannattaa käydä siellä avautumassa, sillä tällaisia asioita ei voi painaa villasella.

niin kauan, kun sinä jatsat ja tahdot jatkaa, niin kauan kun sinulla on tunteita miestäsi kohtaan, mikään ele ei ole liikaa. ne itsesyytökset tulevat aina myöhemmin ja silloin sitä miettii, mitä olisi voinut tehdä paremmin.

seksi on peilikuva pariskunnan tunteista. sinä olet lukossa, etkä voi avautua koska sydämesi pelkää. sinä vertaat itseäsi johonkin haamukuvaan, jonka olet itsellesi kehittänyt. juuri tässä olisi kypsän miehen tarve osoittaa sinulle, että olet ihan ok.
      ei sinulla ole minun mielestäni mitään vikaa, mutta tuon pelon kanssa et vain kykene toimimaan. eikä seksin pitäisikään olla toimimista, vaan kahden rakastavaisen hellyyndenosoitusta ja rakastelua.

sinä vertaat itseäsi toisiin naisiin ja sinun on päästävä sellaisesta hömpötyksestä irti! jokainen nainen ja mies on erilainen.
      kuulehan, on ehkä parempikin, ettet pysty tällä hetkellä avautumaan. sinun itsepuolustusmekanismisi suojelee sinua.

mutta aivan varmasti ammatti-ihmisen kanssa jutteleminen avaa monta ovea sinunkin elämällesi. saat varmuutta itsellesi ja saat myös selkyyden tähän tilanteeseen.
      näen sinulle 3 lasta ja kodin jossakin etelä-suomessa.

t. Keskiyö

• tiuku-90

Kiitos vastauksesta!

Et siis näe meille eroa? Ainakaan sellaisena selkeänä varmana asiana?

On totta että minulla on todella pahoja itsetunto-ongelmia ja vertaan itseäni muihin. Miksi sitten ei ole hyvä asia että pääsisin noista tunteista pian eroon? Miltä ne minua sitten suojelevat?

Hassua, että näet minulle lapsia vaikka en pidä niistä enkä ole ajatellut koskaan hankkia. Voitko nähdä väärin? Tai voivatko ne olla joitain muita läheisiä lapsia?

Kiitos jos vielä jaksat selventää.

• Hei

tuo sinun ajatuksesi, ettet tahdo lapsia, johtuu pitkistä juurista. et ole vielä tosissasi ajatellut koko asiaa. mutta sinähän vanhenet ja sinun elämäsi jatkuu!

siitä itsetunto-ongelmasta sen verran, että jos et arvosta itseäsi, niin kuinka joku muu voi arvostaa sinua?? kas siinä sinulle läksy pitkäksi aikaa......
      sinä elät melko pinnallista elämää, mihin ei mahdu tulevaisuuden suunnitelmia.
      olisi pian aika, että keskittyisit myös materiaan ja sitä myöten myös vankkaan tulevaisuuteesi.
      sinä välttelet sellaista, se on minulle selvää. mutta miksi? et kai luule pysyväsi samanlaisena ihmisenä loppu ikääsi?
      sinulla on paljon annettavaa tälle maapallolle, löydä itsesi ja astu reippaasti eteenpäin suunnitelmissasi. sinulla ei vielä ole suunnitelmia, mutta kun sitten vihdoinkin lausut ne ilmoille, sitten kun ne ovat valmiita, sinun oma perheesikin tulee ällistymään.
      ja se on positiivista!!

t. Keskiyö

ps. eivät ne itsetunto-ongelmat sinua suojele, vaan ne jarruttavat sinua hyvässä kehityksessäsi!

• tiuku-90

Minusta tuntuu, että riitän kyllä tällaisena itselleni, mutta en miehelleni.

Ja olen kyllä luullut että minulla on tällä hetkellä selkeä suunnitelma elämässäni - ensin ammatin hankkiminen, sitten oma talo yhdessä mieheni kanssa ja hänen kanssaan kaksistaan eleleminen.

• tiuku-90

Puhuit tuolla toisessa keskustelussa siitä, että et halua katsoa pahoja asioita, korkeintaan haluat auttaa selviytymään niistä paremmin/lieventämään niitä tms. Kun et vastannut suoraan tuohon erokysymykseen, niin se taitaa tarkoittaa sitä että niin olisi käymässä..? Ja tuo terapiaehdotus oli sitä varten, että tuntisin tehneeni kaikkeni suhteen eteen, sitten kun se päättyy?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      116
      1998
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      157
      1477
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      55
      1347
    4. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1118
    5. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      155
      1097
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      966
    7. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      36
      867
    8. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      864
    9. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      62
      852
    10. Kuinka nättinä

Sitä pitää olla että huomataan 🙃
      Ikävä
      56
      811
    Aihe