Se rakkaus, sehän se mikä aina mielessä ;)
Mitä näet minulle ja sydämeni vieneelle tummalle miehelle? Onko meillä tulevaisuutta yhdessä vai jatkanko matkaa? Jos häntä ei olekaan minulle tarkoitettu pysyväksi, tuleeko toinen? Näetkö muutosta asumisen suhteen? Löytyykö isompi asunto minulle ja lapsille? Kiitos :)
Keskiyölle
2
<50
Vastaukset
Hei
ja voi sinua! olet hieman latistettu ja toivot, että mies pelastaisi sinut tyhjyyden partaalta. mutta kun niin ei ole.
suurin ilonaiheesi ovat lapset ja niiden kanssa sinulla menee hyvin! ymmärrät heidän tarpeensa ja tuet heitä kaikessa, mihin vain pystyt.
mutta älä syötä heille paljon makeaa ja osta turhaa, he rakastavat sinua muutenkin.
jos nyt jo epäilet tuon miehen kanssa, se ei ole hyvä merkki. tuo mies on liukas kala ja hän on vielä epävarma oman elämänsä suunnan suhteen. hänelle taitaa tulla paikkakunnan vaihdos eteen.
mutta, uskomalla itseesi sinunkin sydämesi pysyy lämpimänä. ehkä ei ole vielä oikea aika kohdata sitä loppuelämän kumppania, sillä hänellä on oma ero meneillään ja se on erittäin rankka kokemus. siellä jaetaan omaisuutta ja paukutellaan ovia, elämä on kovaa.
uskoisin että joudut hieman odottelemaan häntä, sillä eronsa jälkeen tämä mies ei vähään aikaan usko naisiin ja heidän kotkotuksiinsa. mutta jos jaksat olla oma itsesi ja pitää lipun korkealla, niin se lopussa palkitaan.
ja annan neuvoksi, että vältä miestä, joka juo usein.
sinä löydät kyllä isomman asunnon, mutta oletko valmis maksamaan siitä enemmän? voit toki kysyä asumistukea ja muita neuvoja, kyllä yrittäminen aina kannattaa.
sitten kun sinä tapaat sen tulevan kumppanisi, teillä on väljempää. miehellä on koira ja sekin tarvitsee oman pihan missä juoksennella.
koitahan jaksaa!
t. Keskiyö- rakkaus potkii
Kiitos Keskiyö :)
Niin, ehkä enemmänkin se mies epäröi minun suhteen kuin minä hänen ;)
Hän tuntee olevansa riittämätön minulle, muut painavat asiat vievät hänen huomionsa nyt ja tulevassa vielä enemmän....ei halua pidätellä minua itsellään odottamassa, että josko joskus hän kykenenisi panostamaan suhteeseemme kunnolla... ollaan yritetty irti toisistamme päästä, vaikeaa tuntuu vaan olevan :/
Hmm...lisää odottelua siis tiedossa, johan tässä on odoteltukin vuosia eron jälkeen...noh, eihän se auta, avattava silmät ja katseltava tarkemmin vastaantulevia koiria tai siis niiden omistajia ;)
Hyvää kevättä sinulle Keskiyö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1161958Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1541432Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551337- 551098
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html1411048Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75956Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36857- 52854
Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62842- 56801