navionics

Jorma U.

Saako navionics kännykkä softan siirrettyä läppäriin ?

12

941

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha luulo

      Ei saa.

    • Nunnukanukanuka

      Ai saako Navionicsin kännykkäänkin? Mistä? Käykö Nokia Lumiaan?

      • lailailailai

      • lailailailai kirjoitti:

        Nokia ei käy, tarvitaan Android-kännykkä / tabletti tai iPhone:

        http://www.navionics.com/NavionicsMobile.asp

        En ole asian asian asiantuntija, mutta olen lukenut eräältä naapuripalstalta että Navionicsin on aiemmin saanut myös symbianiin.

        Aloittajalle ihan yleisenä tietona, että softat toimivat yleensä vain siillä käyttöjärjestelmällä johon ne on suunniteltu. Puhelimessa käyttöjärjestelmänä on joko symbian, android, ios, meego, tai ihan uusimmissa mahdollisesti windows. Tietsikassa puolestaan windows, mac tai linux. Eli kännykkäsovellukset eivät pyöri tietokoneella, eikä tietokoneohjelmat kännykässä.


      • rotaxv
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        En ole asian asian asiantuntija, mutta olen lukenut eräältä naapuripalstalta että Navionicsin on aiemmin saanut myös symbianiin.

        Aloittajalle ihan yleisenä tietona, että softat toimivat yleensä vain siillä käyttöjärjestelmällä johon ne on suunniteltu. Puhelimessa käyttöjärjestelmänä on joko symbian, android, ios, meego, tai ihan uusimmissa mahdollisesti windows. Tietsikassa puolestaan windows, mac tai linux. Eli kännykkäsovellukset eivät pyöri tietokoneella, eikä tietokoneohjelmat kännykässä.

        Navionics ei ole "softa". Navionics on elektronisten merikarttojen valmistaja.

        Windows puhelimia on tehty jo paljon aikaisemmin kuin Nokia rupesi käyttämään windows käyttöjärjestelmää puhelimissa.

        Markkinoilla on android pohjaisia tietokoneita, lisäksi käyttöjärjeselmiä on huomattavasti enemmän kuin em. listatut.

        Navionics:n android versiot ovat vaatineet joidenkin päätelaitteiden kohdalla tavanomaista suurempaa konfigurointia, ennenkuin ne ovat suostuneet toimimaan.


      • rotaxv kirjoitti:

        Navionics ei ole "softa". Navionics on elektronisten merikarttojen valmistaja.

        Windows puhelimia on tehty jo paljon aikaisemmin kuin Nokia rupesi käyttämään windows käyttöjärjestelmää puhelimissa.

        Markkinoilla on android pohjaisia tietokoneita, lisäksi käyttöjärjeselmiä on huomattavasti enemmän kuin em. listatut.

        Navionics:n android versiot ovat vaatineet joidenkin päätelaitteiden kohdalla tavanomaista suurempaa konfigurointia, ennenkuin ne ovat suostuneet toimimaan.

        "Navionics ei ole "softa". Navionics on elektronisten merikarttojen valmistaja."

        Kyllä tuo nyt sattuu olemaan softaa, kovaa kamaa kun on vain itse laite.

        "Windows puhelimia on tehty jo paljon aikaisemmin kuin Nokia rupesi käyttämään windows käyttöjärjestelmää puhelimissa."

        Aivan varmasti on, mutta kuinka yleisiä ne ovat?

        "Markkinoilla on android pohjaisia tietokoneita, lisäksi käyttöjärjeselmiä on huomattavasti enemmän kuin em. listatut."

        Kun kerran tiedät noin paljon, niin valistanet meitä muita ko. käyttöjärjestelmistä.

        "Navionics:n android versiot ovat vaatineet joidenkin päätelaitteiden kohdalla tavanomaista suurempaa konfigurointia, ennenkuin ne ovat suostuneet toimimaan."

        Milloin yksikään softa on toiminut halutusti ilman konfigurointia?


      • Nokianics
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        En ole asian asian asiantuntija, mutta olen lukenut eräältä naapuripalstalta että Navionicsin on aiemmin saanut myös symbianiin.

        Aloittajalle ihan yleisenä tietona, että softat toimivat yleensä vain siillä käyttöjärjestelmällä johon ne on suunniteltu. Puhelimessa käyttöjärjestelmänä on joko symbian, android, ios, meego, tai ihan uusimmissa mahdollisesti windows. Tietsikassa puolestaan windows, mac tai linux. Eli kännykkäsovellukset eivät pyöri tietokoneella, eikä tietokoneohjelmat kännykässä.

        "olen lukenut eräältä naapuripalstalta että Navionicsin on aiemmin saanut myös symbianiin"

        Aiemmin on tosiaan saanut myös Symbianiin, mutta ei enää. Syytä en tiedä.


      • Ei enää sympparilla
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        En ole asian asian asiantuntija, mutta olen lukenut eräältä naapuripalstalta että Navionicsin on aiemmin saanut myös symbianiin.

        Aloittajalle ihan yleisenä tietona, että softat toimivat yleensä vain siillä käyttöjärjestelmällä johon ne on suunniteltu. Puhelimessa käyttöjärjestelmänä on joko symbian, android, ios, meego, tai ihan uusimmissa mahdollisesti windows. Tietsikassa puolestaan windows, mac tai linux. Eli kännykkäsovellukset eivät pyöri tietokoneella, eikä tietokoneohjelmat kännykässä.

        Navionicsin sai vielä viime kesällä Symbianiin, mutta ongelmana oli, että asennus pysyi vain muutaman päivän ja sen jälkeen taas uudestaan muutama sata megaa tavaraa ladattavana kännyyn. Homma ei siis toiminut ja Navionics häipyi vähin äänin Nokian OVI-palvelusta. Toisena ongelmana oli se, että kännyn GPS ei käynnistynyt keskellä merta, kun se ei löytänyt tukiasemaa! Erillinen GPS-sovellus sitten suostui käynnistämään sen GPS:n.


    • nya lumiaa

      entäs LUMIAAN ?
      eikös siihen saa mitään plotteri ohjelmaa?

      • pois maalt

        Ei taida saada ikinä


    • Plotterin korvike

      Tietääkö kukaan miksi Apple Store on lopettanut Navionicsin myynnin. Ostin eilen iPadin ja kun Navionicsiä ei löytyunyt, niin latasin iSailorin. Onko kellään kokemuksia iSailorista?

      • ipadnics

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe