näiden pyhien aikaan, se on varma.,Jos säkin haluat, niin pistähän viestiä tulemaan.
Mä aion rakastella sun kanssa
35
296
Vastaukset
- sortsi:/
Se mahdollisuus oli koko alkuviikon. Nyt on jo toiset hormoonivaiheet meneillään. Ei ole niin otollista.
- Haluan
mutta ei se niin mene..
- ap
et tosissaan sit haluakaan, leikitkö ?
- kukaan leiki
ap kirjoitti:
et tosissaan sit haluakaan, leikitkö ?
Mikään ei ala rakastelulla....
- meeedio
kukaan leiki kirjoitti:
Mikään ei ala rakastelulla....
eikä lopu
- no nii no
meeedio kirjoitti:
eikä lopu
ei lopukkaan..
- monellakin loppuu
meeedio kirjoitti:
eikä lopu
kun panomies saa sitä, se loppuukin siihen. ja uutta naista kehiin, se on silläkin yhellä elämän tarkoitus!
- ootpas epätoivonen
monellakin loppuu kirjoitti:
kun panomies saa sitä, se loppuukin siihen. ja uutta naista kehiin, se on silläkin yhellä elämän tarkoitus!
ja semmosta miestä vielä täällä ikävöit, juokse jo
- kop kop, haloo
ompas tään palstan tyrkyt nyt vaiti. yleensähän ne on heti tyrkyttämässä römpsäänsä, ku joku vähänkään vihjasee, välittämättä onk vihjaaja n vai m:DD
- yhtä
jos pääsis niin olis se sellasta menoa että siinä jäis pokeleffatkin toisex
- arvuutteletko
mistäs sen tiedät vai ootko jo köyriny sen kanssa?
- en oo
arvuutteletko kirjoitti:
mistäs sen tiedät vai ootko jo köyriny sen kanssa?
mut sen näkee hänestä
- ed
en oo kirjoitti:
mut sen näkee hänestä
heh heh, vai näkee, kokeneet tietävät, ettei päältä päin voi tietää eikä arvata yhtään ihmisen panoelämästä. vielä säkin opit,
- näkee
ed kirjoitti:
heh heh, vai näkee, kokeneet tietävät, ettei päältä päin voi tietää eikä arvata yhtään ihmisen panoelämästä. vielä säkin opit,
molemmat halunneet jo kauan, kevätkiima pääällä mutta ei sais
- ed
näkee kirjoitti:
molemmat halunneet jo kauan, kevätkiima pääällä mutta ei sais
ei sais, ei sais, mikä estää ? Hommiin vaan, ettei tarvii katua joskus. Jos jäätte kii, niin sittenhän ootte vapaita olemaan yhdessä
- taas näkee
ed kirjoitti:
ei sais, ei sais, mikä estää ? Hommiin vaan, ettei tarvii katua joskus. Jos jäätte kii, niin sittenhän ootte vapaita olemaan yhdessä
ja noin helpostiko sitä...että hommiin vaan. Siinä taas yks pettäjä liikkeellä! Tyhmä, tää oli provo!
- ed
taas näkee kirjoitti:
ja noin helpostiko sitä...että hommiin vaan. Siinä taas yks pettäjä liikkeellä! Tyhmä, tää oli provo!
niin tääkin..:)) Eihän tällä palstalla ole kuin provoja :DDD
- niinn
ed kirjoitti:
niin tääkin..:)) Eihän tällä palstalla ole kuin provoja :DDD
me ja meidän provot! ;D
- ed
niinn kirjoitti:
me ja meidän provot! ;D
jeputi jep !! :P
- Yst.terv
en oo kirjoitti:
mut sen näkee hänestä
Vai sellaiset suunnitelmat. Paini helvettiin mun elämästä siinä tapauksessa.
- Toiveajattelua
Ap vois itse laittaa puhelimella soidinkutsunsa haluamalleen. Jos eräs laittais mulle viestiä, saattaisin olla tyhmä ja suostua.
- luovu
mut ei se laita, tiedät sen
- Toiveajattelua
luovu kirjoitti:
mut ei se laita, tiedät sen
Niin tiedänkin. Enkä saa itsekään mitään aikaiseksi. On tämä turhaa!
- tell me
UNOFFICIAL VIDEO | KaRoSa ft Kledia - Burning Passion kokeiles tuota ja voisit viskata vaikka yöllä sit kotiin?
- yäks
mitä törkyä taas
- hiihiihaa
muttei tekopyhätkään malta olla lukematta :P
- oujee sinä ihana
niin minäkin haluan sinuun yhtyä, mutten uskalla viesteihin ryhtyä, joten paa sää mulle viestijä, niiiiiiin....n>m
- Niin miekii!
- kenelle shit olikaan
ai kerran haluat sisään ulos sisään ulos. Ei tollanen vetele.
- I just wanna
F*ck your brains out...... n--> m
- höhhhh
mitä sä siinä enää kirjoittelet TUU TÄNNE!
- Tiedän yhden
miehen, jolle tällainen toiminta tekisi niin hyvää! Sen pitäisi lopettaa liika ajattelu. Tiedän myös yhden naisen, joka ajattelee ja jahkailee liikaa. Mutta mitäs tästä? Villin seksin harrastaminenhan on muutenkin ihan yliarvostettua puuhaa... Eikö niin???!!!
- Klamydia Herpes
Kuppa, Hiv , Visvasyylä, Tippuri
- 88888888888888888888
ja 165 muuta kulkutautia.
- Kammostuttava
kupliva hirviö panijainen iskee jälleen. Juoskaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1237130Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1234934L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa664266TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153463Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242261Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2731691- 671465
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581428Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä221406Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j581384