Tuntuu siltä että sä roikut menneisyydessä etkä halua elää mun kanssani nykyisyyttä. Ehkä mun pitää jättää sut rauhaan.
Ei meillä voi tietenkään olla mitään yhteistä tulevaisuutta, jos sä olet jäänyt jumiin menneisyyteen. Ethän sä mulle mitään puhu, et päästä lähelle ja siitä pahoitan mieleni. Tämä on mulle tosi raskasta.
Roikut menneisyydessä
9
220
Vastaukset
- Hälmö
Kuka muu haluais mennä enemmän eteenpäin kuin minä? mut tuntuu kaikki muut pelkäävän ettei musta olis siihen...vai mistä johtuu,että kukaan ei uskalla tulla lähelle?
- ......
Ymmärrä hyvä ihminen että mun on vaikeaa olla suurennuslasin alla ja kun en ole koskaan osannut mitään järkevää sanoa. Pelottaa jokainen viesti ja teko ja mitähän niistä seuraa - tuhoako aina vaan. En mä luota yhtään itseeni. Jos luulen jonkin oikeaksi, se voi olla ympäristön mielestä täysin väärä.
Anteeksi.- .............
Sehän on sun luontevin ominaisuus. Olla näyteikkunalla esiintymässä. Ota kritiikki vastaan kuten sanot muillekin, ihailua vaativa narsisti.
- ahdistaakosinua
Ahdistaako sinua olla siinä suurennuslasin alla näyteikkunalla?
- kyssäri+
Mistä näitä lässyttäjiä oikein sikiää
- Niinpä.
Lainaanko peiliä.
- :DD
Niinpä. kirjoitti:
Lainaanko peiliä.
.
Miksi ette sano toisille mitään suoraan! Sehän tässä hämää. Kun sanat ja teot on aina ristiriidasssa.
- Minäikävöin
Väärin! Pitkä matkani sun luokse on viimein onnistumassa...pari kk. Enään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422106Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1701868- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711140- 91895
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73879Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931763- 54681