Tuntuu siltä että sä roikut menneisyydessä etkä halua elää mun kanssani nykyisyyttä. Ehkä mun pitää jättää sut rauhaan.
Ei meillä voi tietenkään olla mitään yhteistä tulevaisuutta, jos sä olet jäänyt jumiin menneisyyteen. Ethän sä mulle mitään puhu, et päästä lähelle ja siitä pahoitan mieleni. Tämä on mulle tosi raskasta.
Roikut menneisyydessä
9
219
Vastaukset
- Hälmö
Kuka muu haluais mennä enemmän eteenpäin kuin minä? mut tuntuu kaikki muut pelkäävän ettei musta olis siihen...vai mistä johtuu,että kukaan ei uskalla tulla lähelle?
- ......
Ymmärrä hyvä ihminen että mun on vaikeaa olla suurennuslasin alla ja kun en ole koskaan osannut mitään järkevää sanoa. Pelottaa jokainen viesti ja teko ja mitähän niistä seuraa - tuhoako aina vaan. En mä luota yhtään itseeni. Jos luulen jonkin oikeaksi, se voi olla ympäristön mielestä täysin väärä.
Anteeksi.- .............
Sehän on sun luontevin ominaisuus. Olla näyteikkunalla esiintymässä. Ota kritiikki vastaan kuten sanot muillekin, ihailua vaativa narsisti.
- ahdistaakosinua
Ahdistaako sinua olla siinä suurennuslasin alla näyteikkunalla?
- kyssäri+
Mistä näitä lässyttäjiä oikein sikiää
- Niinpä.
Lainaanko peiliä.
- :DD
Niinpä. kirjoitti:
Lainaanko peiliä.
.
Miksi ette sano toisille mitään suoraan! Sehän tässä hämää. Kun sanat ja teot on aina ristiriidasssa.
- Minäikävöin
Väärin! Pitkä matkani sun luokse on viimein onnistumassa...pari kk. Enään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874118Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella262980No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351328
- 10909
- 133891
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760