Roikut menneisyydessä

*

Tuntuu siltä että sä roikut menneisyydessä etkä halua elää mun kanssani nykyisyyttä. Ehkä mun pitää jättää sut rauhaan.
Ei meillä voi tietenkään olla mitään yhteistä tulevaisuutta, jos sä olet jäänyt jumiin menneisyyteen. Ethän sä mulle mitään puhu, et päästä lähelle ja siitä pahoitan mieleni. Tämä on mulle tosi raskasta.

9

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hälmö

Kuka muu haluais mennä enemmän eteenpäin kuin minä? mut tuntuu kaikki muut pelkäävän ettei musta olis siihen...vai mistä johtuu,että kukaan ei uskalla tulla lähelle?

• ......

Ymmärrä hyvä ihminen että mun on vaikeaa olla suurennuslasin alla ja kun en ole koskaan osannut mitään järkevää sanoa. Pelottaa jokainen viesti ja teko ja mitähän niistä seuraa - tuhoako aina vaan. En mä luota yhtään itseeni. Jos luulen jonkin oikeaksi, se voi olla ympäristön mielestä täysin väärä.

Anteeksi.

• .............

Sehän on sun luontevin ominaisuus. Olla näyteikkunalla esiintymässä. Ota kritiikki vastaan kuten sanot muillekin, ihailua vaativa narsisti.

• ahdistaakosinua

Ahdistaako sinua olla siinä suurennuslasin alla näyteikkunalla?

• kyssäri+

Mistä näitä lässyttäjiä oikein sikiää

• Niinpä.

Lainaanko peiliä.

• :DD
        Niinpä. kirjoitti:

Lainaanko peiliä.

.

Miksi ette sano toisille mitään suoraan! Sehän tässä hämää. Kun sanat ja teot on aina ristiriidasssa.

• Minäikävöin

Väärin! Pitkä matkani sun luokse on viimein onnistumassa...pari kk. Enään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4118
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      26
      2980
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1328
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 133
      891
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe