Heti jos minut torjutaan edes ihan lievästikin, viestiini ei vastata, tapaaminen minun kanssani ei onnistu, tai minulle tulee muuten vaan sellainen tunne etten kelpaa - pötkin pakoon. Tulee sellainen tunne etten kelpaa, en ole tarpeeksi hyvä tai kiinnostava. Ajattelen myös niin että se toinen ei halua sanoa ettei kaipaa seuraani, haluaa olla kohtelias mutta ei ole kiinnostunut.
Onhan se tylyä sanoa toiselle "et kiinnosta minua" on niin paljon helpompaa sanoa "ei ole nyt aikaa tavata sinua".
Eli en todellakaan jää roikkumaan, se hyvä puoli tässä ajatusmaailmassani on.
Tunne ettei kelpaa..
24
536
Vastaukset
- (m)
Sama tunne.
Ei pidä jäädä roikkumaan keneenkään. Kyllä sen tietää lopulta tyhmäkin mies huomaa kun nainen ei ole kiinnostunut. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. - ilmantunnisteita
höpönlöpö. Jos toista ei kiinnosta ei voi mitään. Täällä voi roikkua jokainen mistä syystä haluaa.
- 16+7
Laitahan nyt syöden pari suklaamunaa ja rauhoitu. Suunkin saa paremmin hymyyn kun odottelee mitä ihmettä sieltä kindersuklaamunasta tuleekaan yllätyksenä.
Lepakkoparvi oli viettämässä siestaa pää alaspäin roikkuen luolassa. Vain yksi roikkui pää ylöspäin. -Mitäs toi nyt on, hämmästynyt lepakko kysyi. -Älä häiritse. Minä joogaan.
hymyile ihan vähän edes. Olet niin ihana.- enavaaenää
En halua, kinderistäkin vaan tuli käteenvetävä sininen hahmo. :)
En edes avaa sitä lelua enää. Syön vaan suklaan.
3 kinderiä vielä jäljellä. Lelut lentää roskiin suoraan. - 2+13
enavaaenää kirjoitti:
3 kinderiä vielä jäljellä. Lelut lentää roskiin suoraan.no on se hyvä että sillä hahmolla ei edes roiku...roikkuminen ei ole kivaa :)
- 3,141
Mahtava viesti! Repesin. Kiitos, tuntematon. Tästä on hyvä jatkaa ja ajatella joogaavia lepakoita.
- tuula-neiti
enavaaenää kirjoitti:
3 kinderiä vielä jäljellä. Lelut lentää roskiin suoraan.Minulle tuli myös se käteenvetävä sininen otus, ensin epäilin vaan omaa mielikuvitustani mutta hyvä tietää että muutkin ovat siihen rivoon leluun törmänneet ;)
Jopa vielä kaksin käsin vetelee se otus...
- Roikkuminen
vain ärsyttää. Se on tyhmintä mitä voi tehdä jos toista ei kiinnosta. Ärsyttää
että joku ei ymmärrä ilman että pitää sanoa todella tiukasti. Eikä välttämättä
siitäkään. Onko siis pakko sanoa rumasti ja loukata että ymmärtäis jättää
rauhaan. Sitäkö hän odottaa? Tuntuu ettei mikään auta suorastaan pirulliseen
roikkujaan. Heh!- et oo tainnut sanoa
Sano rumasti niin ymmärtää selko kielellä oikealle osoitetuna.
- 3+1
Varmaan nyt syy roikkumiskohteessa. On joko saamaton kun ei pysty käskemään häipyä tai haluaakin, että toinen roikkuu, niin saa itsetunnonkohotusta.
- herranjestas....
Vähän haiskahtaa siltä. Tai siis sulta.
Oliko toi sun viestisi mulle tarkoitettu jonka kirjoitit "roikkuminen". ? - No ei ihan varppina
herranjestas.... kirjoitti:
Vähän haiskahtaa siltä. Tai siis sulta.
Oliko toi sun viestisi mulle tarkoitettu jonka kirjoitit "roikkuminen". ?sulle. Kuka säkin nyt ees oot? Höh suakin.
- siisherranjestas
No ei ihan varppina kirjoitti:
sulle. Kuka säkin nyt ees oot? Höh suakin.
mitä skeidaa sä jauhat vai miten se meni =)
No ei nyt sentään.
Jotenkin vaan tuntui tuo tekstisi niin käsittämättömän tutulta ja ihanalta,
siis tuntemani ihmisen mielen tuotteelta.
Toki maan päällä on muitakin ihania ihmisiä kuin hän hehe onneks =)
Myöskin aloitus on varmaan sun kirjoittama.
Vaikka yleensähän olen elämässä aina yhtä väärässä kuin olen roikkujakin =)
- ------
Rakas aloittaja.
Onko vahvalta näyttävä ihminen aina vahva vai voisiko olla niin, että vahvuutta käytetään heikkouden peittelemiseksi. Ehkä kohdallasi on näin.
Heikkouden peittelemiseksi kehitetty vahvuus on sairasta vahvuutta.
Se on vahvuutta josta kirjoitat jolla ei ole todellisuuspohjaa.
Mitä heikkous sitten on. Se on nöyryyttä. Nöyryys on vahvuutta joka ei kiellä heikkoutta. Voisi jopa sanoa että nöyryys on vahvuutta juuri siksi, että se on kohdannut heikkouden ja tehnyt sovun heikkouden kanssa eikä kiellä sitä.
Siksi todellista vahvuutta voi syntyä vain hänessä joka tehnyt sopunsa oman heikkoutensa kanssa. Nöyryys on todellisuudentajua. Nöyrö ihminen on todellinen ihminen, sellainen joka on tutustunut itseensä riittävän syvällisesti löytääkseen voimattomuutensa eli todellisen voimansa.
Suurin osa ihmisistä niinkuin aloittaja käyttää suunnattomasti energiaa antaakseen toisille hyvän vaikutelman itsestään. Hyvää vaikutelmaa antaessa omasta ulkokuoresta tulee omaa sisältöä tärkeämpi. Se voi jopa tulla niin tärkeäksi, että ihminen kokee itsekin todellisen identiteettinsä olevan ulkokuoressaan, siis siinä minkä vaikutelman hän antaa itsestään muille.
Ihminen rakentaa itsestään eräänlaisen positiivisen repsentaation, josta kaikki häiritsevä särmäisyys, kömpelyys, avuttomuus, tyylitttömyys ja heikkous on riisuttu pois. Hinta jonka hän tästä maksaa on yksinäisyys. Josta sinäkin nyt kirjoitat. Yksinäisyys syntyy siitä, että ei koskaan koe todellista läheisyyttä kenenkään kanssa. Läheisyyttä ei nimittäin voi syntyä siellä missä ei ole totuudellisuutta.
Kukaan ei voi olla heikko, ellei ympärillä ole rakkautta. Rakkauden puute johtaa juuri siihen, ettei ole turvallista olla heikko. Rakkaus vaalii heikkoutta. Rakkaus kunnioittaa ihmisen persoonaa niin syvästi, että se antaa ihmisen olla sellainen kun hän on. Siksi se ei järkyty heikkoudesta vaan luo sille tilaa. Itseasiassa juuri heikkous synnyttää rakkautta. Sen me tiedämme kaikki. Vahvaa ja itsetietoista ihmistä voi pelätä, mutta häntä on vaikea rakastaa. Sen sijaan heikkoa ihmistä on helppo rakastaa, sillä heikkous herättää myötätuntomme. Juuri tämän takia pienet lapset herättävät myötätuntomme.
Heissä oleva heikkous on luonnollista, ja tunnistamme siitä itsemme.
Ihmisen olemukseen kuuluvia suuria salaisuuksia on, että hän löytää identiteettinsä löytäessään heikkoutensa. Heikkoutensa löytänyt ihminen alkaa tarvita toisia. Hän ymmärtä ettei hän yksin selviä elämästään. Mitä syvemmin tämän tajuaa sitä syvemmin tajuaa riippuvuuden merkityksen. Riippuvuus toisista tarkoittaa itse asiassa riippuvuutta rakkaudesta. Oman heikkoutensa kanssa sovussa elämä ihminen on vahvasti todellisuuden tajuinen. Nöyryys onkin realistin ominaisuus. Nöyrä ihminen on aina vahvasti todellisuudessa kiinni ja juuri siksi hän on vahva. Ihminen joka pyrkii peittelemään omaa heikkouttaan tekeytymällä joksikin mitä hän ei ole, seisoo savijaloilla.
Totuus vapauttaa sen joka suostuu kohtaamaan oman heikkoutensa.
Sinunkin kohdallasi on näin aloittaja hyvä. Totuus tekee kipeää. Ei ole helppoa kohdata itsessään sellaista mitä ei haluaisi kohdata. Sen tähden tarvitaan rakkautta. Mutta ymmärrän sinua. Kohtelemme itseämme nimittäin aika pitkälti niinkuin itseämme on kohdeltu. Kokemamme rakkaudettomuus muuttuu rakkaudettomuudeksi, jolla kohtelemme itseämme. Emme suhtaude rakastavasti haavoittuvaisuuteemma vaan pyrimme peittelemään sen. Ihminen tekee näin siksi ettemme löydä heikkoudellemme rakastavaa syliä.
Tästä syntyy juuri se tarve rakentaa omat savijalat ja se itse tehty ei todellisuuten perustuva vahvuus jonka olet itsellesi rakentanut, josta sinäkin selvästi kirjoitat. Uskon että olet koko elämäsi etsinyt vääränlaisia sylejä itsellesi juosten karkuun itseäsi sekä kipeää menneisyyttäsi jota et ole uskaltanut kohdata.
Voin toki olla ihan metsässä ajatusteni kanssa,
mutta tältä minusta vahvasti tuntuu kirjotuksesi luettua.
Ehkä sait jotain apua kirjotuksestani, ainakin toivon niin =)- Samoilla linjoilla
Suunnilleen noin. Entä kun vastaukset löydettyään ei pelkää enää. Kun tietää itsensä, on helppo määritellä mitä ei ainakaan halua. Tietää mistä on tulossa ja mihin on menossa. Se voi tietää rankkoja päätöksiä. Mutta joskus se riittää kun on tosi itselleen.
- upeekirjoitus
Samoilla linjoilla kirjoitti:
Suunnilleen noin. Entä kun vastaukset löydettyään ei pelkää enää. Kun tietää itsensä, on helppo määritellä mitä ei ainakaan halua. Tietää mistä on tulossa ja mihin on menossa. Se voi tietää rankkoja päätöksiä. Mutta joskus se riittää kun on tosi itselleen.
Samaa mieltä, hieno kirjoitus. :)
- Missä kohtaa
aloittaja sanoi olevansa vahva?
Minusta vaikutti siltä, että kertoo pelkäävänsä tulevansa jätetyksi, hylkäämisen pelko, siksi häipyy heti, kun saa signaaleja siihen suuntaan. - -
Missä kohtaa kirjoitti:
aloittaja sanoi olevansa vahva?
Minusta vaikutti siltä, että kertoo pelkäävänsä tulevansa jätetyksi, hylkäämisen pelko, siksi häipyy heti, kun saa signaaleja siihen suuntaan.Mä ymmärsin että aloittaja on sellainen henkilö joka ei jää roikkumaan epäselviin tilanteisiin vaan unohtaa henkilöt joille ei kelpaa.
Mä en myöskään huomannut että aloittaja olisi sanonut olevansa vahva.
Hän ei myöskään sanonut olevansa yksinäinen.
Että ei toi analyysi ihan putkeen mennyt siinä mielessä. - -------
- kirjoitti:
Mä ymmärsin että aloittaja on sellainen henkilö joka ei jää roikkumaan epäselviin tilanteisiin vaan unohtaa henkilöt joille ei kelpaa.
Mä en myöskään huomannut että aloittaja olisi sanonut olevansa vahva.
Hän ei myöskään sanonut olevansa yksinäinen.
Että ei toi analyysi ihan putkeen mennyt siinä mielessä.Teillä molemmilla "missä kohtaa" sekä "-" nimimerkein kirjoittavilla on vielä pitkä matka luetun ja kirjoitetun ymmärtämiseen.
Enkä ala tekstiäni teille nyt tässä sen koommin avaamaan muuten joutuisin kirjoittamaan samanpituisen tekstin uudestaan.
Ihminen ymmärtää juuri sen mitä sen hetken elämän kokemuksien tuoma sisältö avaa.
Mä nimenomaan kirjoitin tekstissäni aloittajan hylätyksitulemisen pelon syistä ja seurauksista. Ja siittä että hänen kohdallaan hylätyksitulemisen pelko johtuu nimenomaan epäterveestä vahvuudesta jota aloittaja kertomallaan käytöksellään viestii ympäristöön, joka ei ole sitä todellista vahvuutta.
Eli hänen pakenemisesta tilanteista jos kaikki ei aina mene juuri niinkuin hän haluaa.
Analyysi meni aika lähelle, olen kuitenkin aika varma siitä. Se riittää minulle.
Ehkä myös tiedän kirjoittajan, ehkä en.
Ehkä olen väärässä kaikessa niinkuin sanoin ja ehkä te olette oikeassa suhteeni. Ehkä olemme kaikki väärässä tai kaikki oikeassa.
Only god knows. Ja aloittaja itse.
Auttaa oli kuitenkin tarkoitukseni. Vaikka ehkä sekin meni mönkään. - "goldplay1111"
------- kirjoitti:
Teillä molemmilla "missä kohtaa" sekä "-" nimimerkein kirjoittavilla on vielä pitkä matka luetun ja kirjoitetun ymmärtämiseen.
Enkä ala tekstiäni teille nyt tässä sen koommin avaamaan muuten joutuisin kirjoittamaan samanpituisen tekstin uudestaan.
Ihminen ymmärtää juuri sen mitä sen hetken elämän kokemuksien tuoma sisältö avaa.
Mä nimenomaan kirjoitin tekstissäni aloittajan hylätyksitulemisen pelon syistä ja seurauksista. Ja siittä että hänen kohdallaan hylätyksitulemisen pelko johtuu nimenomaan epäterveestä vahvuudesta jota aloittaja kertomallaan käytöksellään viestii ympäristöön, joka ei ole sitä todellista vahvuutta.
Eli hänen pakenemisesta tilanteista jos kaikki ei aina mene juuri niinkuin hän haluaa.
Analyysi meni aika lähelle, olen kuitenkin aika varma siitä. Se riittää minulle.
Ehkä myös tiedän kirjoittajan, ehkä en.
Ehkä olen väärässä kaikessa niinkuin sanoin ja ehkä te olette oikeassa suhteeni. Ehkä olemme kaikki väärässä tai kaikki oikeassa.
Only god knows. Ja aloittaja itse.
Auttaa oli kuitenkin tarkoitukseni. Vaikka ehkä sekin meni mönkään.SatuSetä Petterihän siellä novellin väsäsi, ihmeen kauan hiljaa poterossasi ollukin
- eräs lukija.
Harvoin noin pitkiä törkeitä ja halventavia vastauksia näkee edes täällä.
Itse en kyllä kirjoita tänne mitään jos tuollaiset ylimieliset tyypit kiusaavat täällä ihmisiä. Todella ikävä vastaus, ei voi muuta sanoa. - surullista
Ei aina noin. Kerran oli niin paljon työtä ettei todellakaan ollut aikaa kun piti istua tekemässä työtä 12 tuntia per päivää koko kesän, mutta toinen ymmärsi väärin ja päätti että en vain halunnut nähdä häntä. Joskus työnantajat ja työ voivat olla rakkauden vihollisia.
- ------
Vaikka tekisi 25/8 duunia niin aina löytyy aikaa. Cut the crap.
Aika tai ajattomuus on valinta ja järjestelykysymys. Aina.
Myöskin jos suhde on pelkästään ajan puutteen vuoksi mukamas mennyt poikki ette varmasti ole kommunikoineet keskenänne.
Juttelemallahan kaikki asiat voi saada järjestykseen tai sitten juttelemattomuudella päinvastoin.
Yksinkertaisista asioista on kyse. Omasta tahdosta ja toisen ihmisen aidosta välittämisestä sekä hyvin kohtelusta.
- Nohardfeelings?
Komppaan aloittajaa, täällä toinen ihan samanlainen nainen...mutta en varsinaisesti koe pötkiväni pakoon. Lähinnä laahustan surkeana pois häntä koipien välissä ajatellen, että ei musta kukaan tykkää, minä pöljä edes erehdyin yrittämään...
Mulle ainakin pitää sanoa suoraan, että "oot ihana ja tykkään susta", ennenkuin uskon kys. henkilön pitävän minusta edes jollain tasolla.
Mulle on kans uskotellut joku (itselleni tärkeältä tuntuva ihminen), ettei ole aikaa tapailla = Ei kiinnosta seurani. Tämä ihminen siis ei halua minusta edes tuttavaa, ei kuulla minusta mitään. Siispä laahustin pois, enkä enää yritä mitään. Pöllönä vaan häntä lämpimästi muistan edelleen. En vaan ollut hänelle tärkeä ja se olisi hyväksyttävä, vaikka sattuukin ja pahasti. -"No hard feelings"...hänelle viestitin. - Joopa joo, minä valepukki... Hänen suhteen kun on ollut erittäinkin hard feelings...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057