Äärettömän seksikästä ja kiihottavaa?

Mikä on äärettömän seksikästä ja kiihottavaa mitä nainen tekee sängyssä? Olen itse nainen ja haluaisin todella tietää mikä saa miehen syttymään sängyssä oikein kunnolla ja niin että hän muistaa minut vielä pitkään senkin jälkeen.

Minkälaisia otteita ja puheita mies kaipaa sängyissä? Mikä on seksikkäintä mitä nainen voi sanoa saadessaan orgasmia?

Kertokaas vinkkejä millainen nainen on hyvä sängyssä ja mikä saa hänestä erityisen seksikkään ja kiihottavan? ;)

9

5508

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • senhorrr

Nainen itsessään on äärettömän seksikäs ja kiihottava......silloin kun on.
      Ikävä kyllä, jos ei tuota ominaisuutta ole joillekkin luonnostaan suotu, niin mikään maailman mahti ei voi asiaa muuksi muuttaa, ei teot, ei puheet.

• En väitä etten ole seksikäs tai kiihottava, mutta kaipaan vinkkejä millä sitä voi lisätä sängyssä. Haluaisin tuoda seksiin välillä jotain uutta säpinää!

• senhorrr
        senya1 kirjoitti:

En väitä etten ole seksikäs tai kiihottava, mutta kaipaan vinkkejä millä sitä voi lisätä sängyssä. Haluaisin tuoda seksiin välillä jotain uutta säpinää!

Varmaan tiedät ne vinkit itsekin :D Kuten sanottu, niin jokin toiminta, jos se ei suju luontevasti ei sitten olekaan seksikästä, tai kiihottavaa, esimerkki: Nainen yrittää tehdä "handjobia" mutta ei osaa oikein, kun ei osaa, eikä opi.
        Omalta kohdaltani seksikkäintä ja kiihottavinta on, kun nainen ilmestyy alastomana huoneeseen, vain kauniit korkokengät jaloissa ja kävelee ylväsryhtisenä muutaman kierroksen (oma-aloitteisesti) siis huom. omasta aloitteestaan.
        Jos tässäkin asiassa toimitaan jotenkin kehotuksesta, vastentahtoisesti, niin fiilis ei olekaan sama, sitä ei synny.

• mies täältä.
        senhorrr kirjoitti:

Varmaan tiedät ne vinkit itsekin :D Kuten sanottu, niin jokin toiminta, jos se ei suju luontevasti ei sitten olekaan seksikästä, tai kiihottavaa, esimerkki: Nainen yrittää tehdä "handjobia" mutta ei osaa oikein, kun ei osaa, eikä opi.
        Omalta kohdaltani seksikkäintä ja kiihottavinta on, kun nainen ilmestyy alastomana huoneeseen, vain kauniit korkokengät jaloissa ja kävelee ylväsryhtisenä muutaman kierroksen (oma-aloitteisesti) siis huom. omasta aloitteestaan.
        Jos tässäkin asiassa toimitaan jotenkin kehotuksesta, vastentahtoisesti, niin fiilis ei olekaan sama, sitä ei synny.

Muuten hyvä, mutta minun edessäni ei naisen tarvitse käyttää korkokenkiä. Ne päinvastoin sammuttavat haluni.

• senhorrr
        mies täältä. kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta minun edessäni ei naisen tarvitse käyttää korkokenkiä. Ne päinvastoin sammuttavat haluni.

Ei minunkaan naiseni tarvitse käyttää korkokenkiä, mutta hän tekee sen omasta tahdostaan ja osuu naulan kantaan.
        Tässä nyt nähdään se, miten joku pitää jostain ja joku taas ei, joku pitää, kun palleja nuollaan, jotain se taas tökkisi.
        Niin että olen koittanut vihjailla (ja kait pilannut keskusteluketjun) ettei mitään yleispäteviä neuvoja oikein voi em.. syistä toisille antaa, kun meitä on niin moneksi.
        Se handjob juttu oli sellainen, että käden motoriikka ei suostu toimimaan tarvittavalla tavalla, joten toiminta oli kuin halvaantunutta koitettaisiin kuntouttaa, se siitä oppimisesta, joillain toimii taas luonnostaan.

• N_28

"Nainen yrittää tehdä "handjobia" mutta ei osaa oikein, kun ei osaa, eikä opi."

Menee ohi aiheen, mutta on miehellä siinä huono asenne. Jos nainen ei jotain osaa, niin mikä sitä estää oppimasta? Senkun neuvot kunnolla, mistä pidät: annat ohjeita ja neuvoja naiselle. Ei kaikki ole lahjakkaita seksissä luonnostaan, mutta ketään oppimiskyvytöntä en ole vielä tavannut.

Senya1:lle, useat miehet pitää ylipäätään kun nainee ääntelee. Hieman ennen orgasmia sanottu "tuun kohta" erilaisine variaatioineen toimii. Alotteellisuudesta oon myös saanu aina pelkkää positiivista palautetta, sekä sen suhteen, että teen aloitteen seksiin, että siitä kun otan ohjat käsiiini seksin aikana.

Viimesenä neuvona sanosin, että tee niitä asioita, mitkä tuntuu luonteville. Teennäisen esittämisen ja näyttelyn kyllä huomaa, ja siitä saattaa laskea tunnelmaa hyvin voimakkaasti.

• kok. m.

seksikästä ja kiihottavaa mitä nainen tekee sängyssä?

– riisuminen
      – ”naisen” tuoksu
      – luonnollisuus ja avoimmuus (älä teeskentele)
      – liikkuminen (älä teeskentele), pc-lihasten hallinta

Minkälaisia otteita ja puheita mies kaipaa sängyissä?
      – aitoja otteita ja mielipiteitä (älä teeskentele)

Mikä on seksikkäintä mitä nainen voi sanoa saadessaan orgasmia?
      – tuli ensin mieleeni nainen joka kuiskasi ”mä näin tähtiä, en oo ikinä ennen nähny”

Kertokaas vinkkejä millainen nainen on hyvä sängyssä
      – taviksen näköinen ja alistumistaitoinen/haluinen (=terve itsetunto)
      – iloinen oppimishaluinen antaja joka ei vaadi vaan houkuttaa
      – osaa pari asentoa joissa on parhaimmillaan, mun suosikit on ratsastus ja takaa
      – pitää hyvää huolta herkustaan ja pc-lihasten kunnosta
      – anatomisesti huippu on ”takaorava”

ja mikä saa hänestä erityisen seksikkään ja kiihottavan? ;)
      – yleisesti aitous ja toisen huomioonottaminen, luonnollinen aloitteellisuus,

• Anonyymi

Itse sanoisin että seksikästä olisi läheinen tanssiminen jossa selvästi käytetään otteita ja vähän kiusoitellaan.

Sylitanssikin käy. Game Of Thrones tyyliin vaikka. Vielä voi lisämausteena sanoa miehelle "Kuules komistus, älä liiku tai muuten mä lopetan tän liikehdinnän" tmv.

Tai voit laittaa miehen katsomaan kun riisuudut hänen edessään välillä vähän käyden kiusoittelemassa häntä.

Voit polvistua miehen eteen ja laittaa hiuksia "ponnarille" se voi antaa miehelle signaaleja, mutta joskus tee se vain hämätäksesi ja nouse ylös sekä ala suutelemaan miestä intohimoisesti. Voit samalla suudellessa hyväillä miehen penistä toisella kädellä.

Voit ohjata miestä lempiasentoasi kohti, joskus on seksikästä kun miehen edessä otat asennon jo valmiiksi ilman miehen käskemistä. Tälläisiä asentoja voisi olla vaikkapa lähetyssaarnaaja, doggystyle tai vaikkapa pöytää/seinää vasten.

Toisinaan pienet roolileikitkään eivät pahaksi ole, mikäli miehesi tykkää että kutsut häntä vaikkapa "alphaurokseksi", "mestariksi" tai päätätte käydä vuorovaikutustanne toisella kielellä flirttaillen esim. englanniksi.

Ääntely kiihottaa miestä, sitäkin on erilaista. "mmmh" "ah ah" jne.

Voit kehua miestä samalla ja mahdollisesti pyytää kovempaa/hitaampaa sekä suudella häntä ja pitää lyhyitä kuherrus taukoja eli muiden kehonosien huomiointia. Mies ei pahastu jos ohjaat häntä pussaamaan rintojasi.

Miehestäkin kiihottavaa on nähdä kun nainen on lähes täysillä mukana, seksiasennoissa voit väpisyttää kehoasi samalla kun mies työstää sinua. Voit laittaa toisen käden tai molemmat kädet selkäsi taakse kun mies ottaa sinua takaapäin.

Menee ehkä mikromanageroinniksi joten lopetan tähän.

En omaa itse kokemusta kun olen nuori vielä mutta ehkä näistä on jollekkin hyötyä.

• Anonyymi

On kaksi hyvää paikkaa kahden keskeiselle juttelulle ja sänky on niistä toinen. Mutta jos haluaa tehdä vaikutuksen ihmiseen niin se kannattaa tehdä jo ennen sänkyyn menoa. Sänky on aika intiimi paikka eikä kukaan mene vällyjen väliin sellaisen ihmisen kanssa joka on OUT!

Aloitus on niin vanha, aloittaja varmaan tietää jo vastauksen kokemuksen kautta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5792
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4364
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3237
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2951
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1549
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      62
      1276
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1206
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe