Luin jostain, että Karjalassa Venäjän puolella ollaan sivistyneitä eikä sallita petojen oleskelua ihmisten pelkona ja kotieläinten tappajina.
Kannatan meilläkin tapporahan maksmista susien kaadosta. Niin se pitäisi olla.
Kertokaa ihmeessä miksi petoja pitäisi olla! Niistä ei ole mitään hyötyä, iloa eikä muutakaan tarpeellista. Ne ovat vain tappajia.
Susista kaatoraha
4
169
Vastaukset 4
- vihtamaisteri
Petoja pitää olla siksi, että ne tappavat itselleen ruokaa. Esim lampaat, porot, hirvet ja lehmät kelpaavat niille oikein hyvin. Jos näitä ei saa niin koiratkin käyvät, mutta niitä pitää saada monta että nälkä pysyisi poissa. Pahimmassa tapauksessa ihminenkin käy vaikka se ei kaikilta osiltaan maistu hyvältä.
- pojat kaupungista
Eipäs viisastella. Pitää ottaa rauhallisesti ja hävittää pedot asiallisesti pois. Niistä ei ole mitään hyötyä, vain vahinkoa.
- minä minä minä taas
Jos sinulle ei ole iloa niin mitä sitten?
On paljon aioita joista ei ole mulle mitään iloa, mutta en niin pöljä ole jotta kaikki
sellainen pitäisi poistaa. - veronmaksaja.
Ihmisille yleisesti ottaen susista on vain riesaa. esim. petokorvauksia joudutaan maksamaan yli 5 miljoonaa euroa niiden takia. Ei sellasessa mitään järkeä ole.
Susi ja rotta ovat sikäli verrattavissa, koska ne molemmat ovat levittäytyneet kaikille asutuille mantereille ja sikiävät nopeasti, jos sitä ei rajoiteta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4041672Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä29311222 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk86945Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28916- 55858
- 40799
- 60790
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75777- 65756
- 60748