Mikset voinut edes kääntyä vähän ja katsoa mua, että mä (n) olisin voinut tervehtiä sua (m)? Jos olisin jäänyt siihen viereen katsomaan niitä, niin kuin tarkoitus oli ennen kuin huomasin sut, niin olisit varmaan lähtenyt siitäkin pois :(
Miks mä edes viitsin vaivautua enää yrittämään.
Vai oliko toi nyt joku merkki, että älä lähesty, en ole kiinnostunut, jos koskaan olitkaan? Pitäis varmaan tajuta lopettaa yrittämästä. Olisi joskus kiva saada tietää mikä tää juttu sun puolelta oikein oli, mutta eipä se tule selviämään, kun ei tunneta.
Mutta sä olet kyllä tosi kummallinen, jos olen minäkin. En ole ennen tavannut tuollaista ihmistä, joka pelkää noin paljon jopa tervehtimistä. Ei se kosintaan vielä johda, vaikka me toisiamme tervehdittäisikin. Jos täällä olisit, niin ehkä voisit tänne laittaa tunnisteilla viestin, josta tajuaisin, että tämä on ohi sun puolelta ja mäkin voisin unohtaa haaveiluni. Mieluiten tähän ketjuun, että tajuan.
Hyvää pääsiäistä kuitenkin.
Olen kyllästynyt tähän epätietoisuuteen
11
248
Vastaukset
- jos kiinnostaa niin
Tiedät siis, että hän käy täällä? On se kumma miten ujoja toiset ihmiset todellisuudessa voivat olla, aivan käsittämätöntä.
- sellaistamietin
Tunnen erään ihmisen, joka on myös tietyissä tilanteissa todella ujo, mutta hyvin se arkielämässä yleensä peittelee.
Olen oppinut häntä lukemaan, siis milloin on sopivaa jutella ja milloin ei.
Ei se ole minulle mikään ongelma, pikemminkin helpotus. Hän on niin ihana ihminen, ettei paremmasta väliä. :)
Annetaan kaikkien olla omanlaisiaan. Eikö?
- mÄntti...
Pistipä taas tämäkin viesti mietteliääksi. En tiedä missä ap:n kertoma kohtaaminen on tapahtunut. Kaupassa ehkä? Vai mitä "niitä"? Taulujako jossain taidenäyttelyssä?
Itse ainakin kaupassa (ja monesti muutenkin) kuljen ns. putkinäkö päällä ja mahdollisimman suoraa reittiä. Monesti en edes tuttujakaan meinaa huomata, ellei sitten suunnilleen laiteta jalkaa eteen ja kampata. Tästä olen joskus saanut kuulla...
Mutta minä en ainakaan omaa HÄNtäni ole huomannut. Tänään kyllä kävin kaupassa, eli periaatteessa hän olisi saattanut olla samaan aikaan ostoksilla. Mutta kyllä oli taas pääsiäisen takia semmoinen ryysis, että tuskin olisin sellaisesta kaoottisesta ihmisvilinästä häntä kyennyt edes bongaamaankaan, ainakaan kovin kaukaa.
Toivoisin kyllä häneen törmääväni, vaikka sitten ihan kirjaimellisesti, jos ollaan jalkaisin liikenteessä. Autolla tai sykkelillä tuo törmäily olisikin sitten vähän huonompi juttu...- ap
Mäntti, ei ollut sinulle, ole huoleti :)
- vladivostk
nämä jutut ovat täyttä paskaa, joilla ei ole mitään kosketuspintaa todellisuuteen.
- vedä kätees
Käytäs blondi vähän niitä älyn nystyröitä.
Luulin sua fiksummaksi,mut sun käytös on antanut ymmärtää jotain muuta.
Pois tieltä.
Pääsiästä,hah:D- ap
Oliks sulla jotain asiaa?
- visible_
Jos etunimessäsi on neljä kirjainta ja olet vaalea, niin en nähnyt Sinua tänään.
- ap
Ok, mä kyllä näin hänet ja hänelläkin oli mahdollisuus nähdä minut.
- Nähtiin ohimennen
Kertoisitko ap, miloin/missä nähtiin , että voisin vastata, jos olis vaikka mulle. Kuvaamasi tilanne sattui tällä viikolla itselleni, siksi vastasin viestiisi.
- ap
Tänään päivällä näin hänet hänen työpaikallaan, ja totesin taas kerran, ettei tästä näköjään mitään tule.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial81656Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1241642Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2451162Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.186996- 128919
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2866- 10845
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks48833Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827