että nuoruudenrakkautesi oli kuitenkin ainut ihminen, joka oli sulle koskaan ainut ja oikea, edes jonkin aikaa. Kaikkia muita olet kilpailuttanut, kukaan muu ei koskaan ole ainut ja oikea. Eli hän on ainut ihminen jolle oikeasti olet ollut uskollinen, niin henkisesti kuin fyysisesti. Mitäs jos menisit takaisin hänen luokseen, teillä on kuitenkin ne alun hyvät hetket, muut eivät ole koskaan kokeneet sellaista sinun kanssasi. Sulla on ollut niin paljon seksipartnereita ettet enää pysty sitoutumaan kehenkään, aina vaan uusia.
Oletko miettinyt sitä,
4
134
Vastaukset
- toisenkengät.
Mikä ihmeen tietäjä sinä olet ; jos"milloin" niin juuri nuoruudessa tehdään suurimat virheet, mene itse sinne nuoruuteen ja etsi se sama ihminen käsiisi.
- menneisyyden vankina
Voiko ihminen oikeasti jäädä kiinni johonkin menneeseen niin, että siitä irtipääseminen johtaa hänen elämänsä vain seksiaddiktioon tai siihen pisteeseen, että ei löydä tunteita enää muita kohtaan? EN usko, tuon täytyy olla jonkinlainen fantasia tai pakkomielle jostain, jonka itselleen on omaan päähänsä kehittänyt.
- Secret
Minä taas uskon yhteen oikeaan, että joku on erityinen . . .
Se on sitten eri asia, tässä henkiläössäkin voi erehtyä - se ei välttämättä ole se henkilö jota jonkun aikaa ehkä luuli oikeaksi . . . Niinkin voi käydä. - näin ajattelen
En missään tapauksessa menisi takaisin. Mennyt on mennyttä, nyt on nyt.
Nuoruudessa olimme erottamattomat, pitkään taivalsimme yhdessä.
Siinä hiottiin särmää jos toistakin, molemmilta.
En tiedä oliko se sittenkään vuosisadan rakkautta, lapset oli pieniä ja kiireinen elämä muutenkin.
Luulen että nyt JOS rakastuisin vielä tässä kypsemmässä elämänvaiheessa, tekisin kaikki asiat ihan toisin.
Osaisin kunnoittaa suhdettamme enemmän, siinä olisi tilaa molemmille toteuttaa omia unelmiaan ja fantasioitaan elämästä, ei ahdasmielistä suorittamista päivästä toiseen.
Mutta tässä taapertelen vaan itsekseni elämän polulla.
Jos jotakin pystyn omilla puheillani ja kirjoituksillani rohkaisemaan, jokainen kirjain tänne näpyteltynä oli sen arvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750