sekoittaa ja hämmentää, kun koitin saada suoraa yhteyttä, kun join takiasi liian monta väkevää lasia, koitin päästä keitoksistasi. Ehkä niin ei ollut tarkoitus, mutta kohtalokkaalla tavalla kaikki meni juuri niin, kuin ei olisi toivonut.
Ehkä olet ollutkin tilanteen tasalla ja jaksoit jatkaa tietäen mitä kohtaasi tunnen, elämän vaikeuksista huolimatta.
Mutta elä omaa elämääsi ja voi hyvin, en ole katkera.
Jos asiat on niin kuin näen, taitaa sinulla olla ongelmia eritavalla ja eri syistä johtuen, olenko osa ongelmaasi? En halua olla ongelma sinulle.
Onhan niitä ongelmia meillä kaikilla jossain elämänvaiheessa ja tilanteissa. Enkä syytä sinua, koska oli minulla osuuteni myös rakkauden raskaalla taipaleella.
Sinulla voi olla rikkauksia, niitä on myös minulla, ja monella muulla. Jokaiselle ne tarkoittaa eri asioita, ja jokaisella ne näkyy eritavalla, eikä kaikkien maailmat aina kohtaa. Onko marssista liian pitkä matka venukseen, vai onko polttomoottoreissa vikaa vai uhkaako asteroidi laskeutumista.
Jos nimettömät harvat viestit on ahdistanut, et ilmoittanut siitä suoraan mitään... ja se tarkoittaa? sitä ettet varmuudella niitä ole tunistanut?
Jos et halunnut vastata irl viestiin, riipuuko se uskalluksesta, vai ennakkoluuloista? koska ensimmäisen viestin kirjoitettuani jopa soitit ja epäilyksesi kenties heräsi väärään uskomukseen.
Tiedät minusta varmaan asioita, mutta kaikki se tieto elää sinussa tavalla miten ne itse tulkitset ja mihin uskot.
Älä kuitenkaan jauha paskaa toisen kustannuksella tai toisten antamien tietojen perusteella, jos et kerta halunut itse selvää tai halunnut toisen ottavan yhteyttä tai halunnut vastata.
Minulla on kaikki ihan suhteellisen hyvin ja uskoakseni sinulla paremmin ja olen onellinen puolestasi.
Toisia kiinnostaa rikkaudet toisia rakkaudet. Mutta mitään en häpeä, en asunnottomuutta, työttömyyttä, vain sitä miten yhden virheen takia ihmiset toisia kohtelee. Häpeäisin jos olisin puhunut asioita mitkä ei pitäisi paikkaansa.
Olen turtunut, niin vihaan kuin rakkauteen.
Koititko tahallasi
3
194
Vastaukset
- 3,141
Vaikuttava viesti, mutta on vaikea uskoa kenenkään voivan kommunikoida täällä nimettömillä viesteillä kun ne tahtovat kadota oikeassakin elämässä.
Kannattaa puhua suoraan, jos vain voit, sillä tuollainen tilanne jää vain hiertämään, etkä voi varmuudella tietää mitä toinen ajattelee, tuntee tai miten hän on asiat itse kokenut.- ap
En pysty puhumaan tuollaisiasponttaanisti tässä tlanteessa, näillä rappioni aivoilla. Monet vaati liika, minä vain yhtäviestiä. Kertoo paljon ihmisten eri maailmoista. Mutta en koskaan ole halunnutkaan sopeutua massaan.
Antaisin miljoonan uskollisesta rehelisestä rakkaasta mutta rahalla sitä ei saa, eikä miljoonista tietoakaan, eikä kiinnosta. - 3,141
ap kirjoitti:
En pysty puhumaan tuollaisiasponttaanisti tässä tlanteessa, näillä rappioni aivoilla. Monet vaati liika, minä vain yhtäviestiä. Kertoo paljon ihmisten eri maailmoista. Mutta en koskaan ole halunnutkaan sopeutua massaan.
Antaisin miljoonan uskollisesta rehelisestä rakkaasta mutta rahalla sitä ei saa, eikä miljoonista tietoakaan, eikä kiinnosta.Sopivia tilanteitakin voi rakentaa kuten rikkoa jäätäkin. Ehkä spontaanisti ei tarvitsekaan puhua, vaan lähestyä ensin kautta rantain. Tälläinen poterosota täällä ei johda minnekään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862