Onko kellään kokemusta tästä firmasta? Toimii samoin kuin Partylitet ja tupperit, myydään tuotteita kotikutsuilla...
Kiinnostaisi alkaa heidän esittelijäkseen, vaan kokemusta näistä kotimyyntijutuista ei liiemmälti ole. Parilla Partylite -kutsuilla olen vain ollut.
Mouse in house-kotimyyntikutsut
15
694
Vastaukset
- Kotikutsumyyjä
Ei ole kokemusta juuri ko. firmasta, mutta kotikutsu-esittelijän työstä kyllä. Tosiaan - veikkaisin toimivan suurinpiirtein samalla tavalla, kuin muutkin, mutta ihan vinkkinä muutamia asioita (tai asioita on paljonkin, mutta tässä joitain);
- Onko tuotteet sellaisia joista itse pidät? Ei kannata myydä tuotetta, josta et itse ole kiinnostunut.
- Onko sinulla samanhenkisiä ystäviä ja tuttavia? On helpompi aloittaa, jos on ystäviä, jotka ovat kiinnostuneet samoista asioista, kuin sinä, jolloin he voivat mahdollisesti jeesata sinua alkuun tarjoamalla mm. esittelypaikan.
- Onko tuotteiden hintaluokka sellainen, jonka suostuisit ko. tuotteesta maksamaan myös itse? Jos et itsekään maksaisi tuollaisia hintoja, niin tuskin sitä maksaa tuttavasikaan...
- Onko tuotteet sellaisia, että niillä on menekkiä / ovatko ne jotenkin erityisiä? Ei kannata alkaa edustamaan tuotteita, joita saa lähimmän 100km:n säteellä muualtakin huomattavasti huokeammalla.
Jne. jne.
Lisäksi ennen aloittamista kannattaa lukea TARKKAAN myyntiehdot / selvitellä jälleenmyyjän oikeudet ja (etenkin) velvollisuudet mitkä on aloituskulut, myyntikatteet, tarvitseeko olla toiminimi, missä tuotteita saa myydä, onko osto- /myyntivelvoitteita ja kuinka paljon (kk / jakso / vuosi tmv.), saako loppuvarastoa palauttaa / rahat takaisin, jos homma ei sitten lähdekään toimimaan ja muita vastaavia seikkoja.
Myös oma persoona ratkaisee paljon, eli oletko ulospäinsuuntautunut ja myyntihenkinen, pystytkö esiintymään yleisölle, oletko vakuuttava tai miten esiinnyt muuten jne. Mutta ennen kaikkea, oletko valmis laittamaan itsesi peliin, tekemään pitkäjänteisesti itsenäistä myyntityötä pelikentällä, joka ei ole maailman helpoin.
Tervetuloa vaan alalle, vaikkakaan tämä ei ole nitä helpoimpia ansaintakeinoja. Mutta jos sinulta löytyy sisua ja innostusta, etkä lannistu ensimmäisestä vastoinkäymisestä, niin kannattaa kuitenkin kokeilla. Etenkään, jos rahallisesti et tipu korkealta.- Kiss kiss
Mouse in house? Elävää ravintoa talon kissalle?
- Kotikutsumyyjä
Kiss kiss kirjoitti:
Mouse in house? Elävää ravintoa talon kissalle?
Kommenttisi tuli nyt hieman väärään kohtaan, sillä mielestäni kirjoitin, että minulla ei ole mitään tekemistä ko. yrityksen kanssa. Mutta koska leikit noin nokkelaa, niin luulisi, että osaat käyttää myös googlea... Jopa minäkin osasin ja katsoin, mikä firma tällainen on.
- ap
Niinpä niin, siis sisustustavaroista on kyse, unohdin aloitukseen laittaa mitä firma myy!!
Ei kissanruokaa...
Ja kiitos kotikutsumyyjälle vastauksesta!!- 11+3
13+88 kirjoitti:
House Mouse Prevention & Control
http://www.idph.state.il.us/envhealth/pchousemouse.htmOnkos kotihiiren jahtaajalle tullut kauppoja?
- Kiitos rehellisyydes
Kotimyyjälle:
Kerrankin rehellisen kuuloinen vastaus vm toiminnasta. Eli ei se niin helppoa ole kuin monet antavat ymmärtää... - esittelijä
Moi!
Ryhdy vain esittelijäksi, olen itse Mouse in housella esittelijänä. Mukavaa on, ja hienoja tuotteita.- 6+20
On varmaan kiva harrastus esitellä. Millä muuten elät?
- esittelijä
Harrastus ja lisätienesti. ja tietty itselle saa tuotteita edullisesti. Itse olen kyllä ihan normaalissa palkkatyössä. Ei esittelijänä itseään elätä.
- 190+20
" Ei esittelijänä itseään elätä."
Eikös se silloin ole harrastus? - 9+2
190+20 kirjoitti:
" Ei esittelijänä itseään elätä."
Eikös se silloin ole harrastus?Oletpas harvinaisen välkky kaveri! :D
Toinen sanoo: "Harrastus ja lisätienesti" ja sinä kysyt: "Eikös se silloin ole harrastus?" - 13+13
9+2 kirjoitti:
Oletpas harvinaisen välkky kaveri! :D
Toinen sanoo: "Harrastus ja lisätienesti" ja sinä kysyt: "Eikös se silloin ole harrastus?"lisätienesti = 20 euroa viikossa = harrastus
- 5+3
13+13 kirjoitti:
lisätienesti = 20 euroa viikossa = harrastus
Aina vaan paranee... XD Okay, eli mitä jos tienaakin jostain myyntikonseptistaa vaikka 100€ / vko työnsä ohella, niin mitä se sitten on? Itse pidän sitäkin vielä harrastuksena, koska päätyö se ei ole. Mutta mitä olen missannut? Eli teidän mielestä noista voi tienata VAIN tyyliin 20€? Vai tarkoitiko, että jos lisätienesti on yli 20€, se ei voi olla harrastus tai sillä on joku oma termi?
- esittelijä
Kylläpä saitte vaikean asian harrastuksesta ja lisätienestistä!!!!!!!!!!!! Mulle se on harrastus, josta ansaitsee rahaa. Tuo lisätienesti harrastaja ei varmaankaan tätä ymmärrä. Harvoin harrastuksesta saa rahaa. JA rahaa ansaitsee ihan sen mukaan, kuinka ahkerasti pitää kutsuja, eli tekee töitä, kuten missä tahansa työssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202650Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3432281Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262092Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o221973Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581678Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121222Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181209- 551060
- 631045
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?31022