Onko kellään kokemusta tästä firmasta? Toimii samoin kuin Partylitet ja tupperit, myydään tuotteita kotikutsuilla...
Kiinnostaisi alkaa heidän esittelijäkseen, vaan kokemusta näistä kotimyyntijutuista ei liiemmälti ole. Parilla Partylite -kutsuilla olen vain ollut.
Mouse in house-kotimyyntikutsut
15
695
Vastaukset
- Kotikutsumyyjä
Ei ole kokemusta juuri ko. firmasta, mutta kotikutsu-esittelijän työstä kyllä. Tosiaan - veikkaisin toimivan suurinpiirtein samalla tavalla, kuin muutkin, mutta ihan vinkkinä muutamia asioita (tai asioita on paljonkin, mutta tässä joitain);
- Onko tuotteet sellaisia joista itse pidät? Ei kannata myydä tuotetta, josta et itse ole kiinnostunut.
- Onko sinulla samanhenkisiä ystäviä ja tuttavia? On helpompi aloittaa, jos on ystäviä, jotka ovat kiinnostuneet samoista asioista, kuin sinä, jolloin he voivat mahdollisesti jeesata sinua alkuun tarjoamalla mm. esittelypaikan.
- Onko tuotteiden hintaluokka sellainen, jonka suostuisit ko. tuotteesta maksamaan myös itse? Jos et itsekään maksaisi tuollaisia hintoja, niin tuskin sitä maksaa tuttavasikaan...
- Onko tuotteet sellaisia, että niillä on menekkiä / ovatko ne jotenkin erityisiä? Ei kannata alkaa edustamaan tuotteita, joita saa lähimmän 100km:n säteellä muualtakin huomattavasti huokeammalla.
Jne. jne.
Lisäksi ennen aloittamista kannattaa lukea TARKKAAN myyntiehdot / selvitellä jälleenmyyjän oikeudet ja (etenkin) velvollisuudet mitkä on aloituskulut, myyntikatteet, tarvitseeko olla toiminimi, missä tuotteita saa myydä, onko osto- /myyntivelvoitteita ja kuinka paljon (kk / jakso / vuosi tmv.), saako loppuvarastoa palauttaa / rahat takaisin, jos homma ei sitten lähdekään toimimaan ja muita vastaavia seikkoja.
Myös oma persoona ratkaisee paljon, eli oletko ulospäinsuuntautunut ja myyntihenkinen, pystytkö esiintymään yleisölle, oletko vakuuttava tai miten esiinnyt muuten jne. Mutta ennen kaikkea, oletko valmis laittamaan itsesi peliin, tekemään pitkäjänteisesti itsenäistä myyntityötä pelikentällä, joka ei ole maailman helpoin.
Tervetuloa vaan alalle, vaikkakaan tämä ei ole nitä helpoimpia ansaintakeinoja. Mutta jos sinulta löytyy sisua ja innostusta, etkä lannistu ensimmäisestä vastoinkäymisestä, niin kannattaa kuitenkin kokeilla. Etenkään, jos rahallisesti et tipu korkealta.- Kiss kiss
Mouse in house? Elävää ravintoa talon kissalle?
- Kotikutsumyyjä
Kiss kiss kirjoitti:
Mouse in house? Elävää ravintoa talon kissalle?
Kommenttisi tuli nyt hieman väärään kohtaan, sillä mielestäni kirjoitin, että minulla ei ole mitään tekemistä ko. yrityksen kanssa. Mutta koska leikit noin nokkelaa, niin luulisi, että osaat käyttää myös googlea... Jopa minäkin osasin ja katsoin, mikä firma tällainen on.
- ap
Niinpä niin, siis sisustustavaroista on kyse, unohdin aloitukseen laittaa mitä firma myy!!
Ei kissanruokaa...
Ja kiitos kotikutsumyyjälle vastauksesta!!- 11+3
13+88 kirjoitti:
House Mouse Prevention & Control
http://www.idph.state.il.us/envhealth/pchousemouse.htmOnkos kotihiiren jahtaajalle tullut kauppoja?
- Kiitos rehellisyydes
Kotimyyjälle:
Kerrankin rehellisen kuuloinen vastaus vm toiminnasta. Eli ei se niin helppoa ole kuin monet antavat ymmärtää... - esittelijä
Moi!
Ryhdy vain esittelijäksi, olen itse Mouse in housella esittelijänä. Mukavaa on, ja hienoja tuotteita.- 6+20
On varmaan kiva harrastus esitellä. Millä muuten elät?
- esittelijä
Harrastus ja lisätienesti. ja tietty itselle saa tuotteita edullisesti. Itse olen kyllä ihan normaalissa palkkatyössä. Ei esittelijänä itseään elätä.
- 190+20
" Ei esittelijänä itseään elätä."
Eikös se silloin ole harrastus? - 9+2
190+20 kirjoitti:
" Ei esittelijänä itseään elätä."
Eikös se silloin ole harrastus?Oletpas harvinaisen välkky kaveri! :D
Toinen sanoo: "Harrastus ja lisätienesti" ja sinä kysyt: "Eikös se silloin ole harrastus?" - 13+13
9+2 kirjoitti:
Oletpas harvinaisen välkky kaveri! :D
Toinen sanoo: "Harrastus ja lisätienesti" ja sinä kysyt: "Eikös se silloin ole harrastus?"lisätienesti = 20 euroa viikossa = harrastus
- 5+3
13+13 kirjoitti:
lisätienesti = 20 euroa viikossa = harrastus
Aina vaan paranee... XD Okay, eli mitä jos tienaakin jostain myyntikonseptistaa vaikka 100€ / vko työnsä ohella, niin mitä se sitten on? Itse pidän sitäkin vielä harrastuksena, koska päätyö se ei ole. Mutta mitä olen missannut? Eli teidän mielestä noista voi tienata VAIN tyyliin 20€? Vai tarkoitiko, että jos lisätienesti on yli 20€, se ei voi olla harrastus tai sillä on joku oma termi?
- esittelijä
Kylläpä saitte vaikean asian harrastuksesta ja lisätienestistä!!!!!!!!!!!! Mulle se on harrastus, josta ansaitsee rahaa. Tuo lisätienesti harrastaja ei varmaankaan tätä ymmärrä. Harvoin harrastuksesta saa rahaa. JA rahaa ansaitsee ihan sen mukaan, kuinka ahkerasti pitää kutsuja, eli tekee töitä, kuten missä tahansa työssä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1512496Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot97999- 64871
- 60753
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18677Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637