Nuken panemisesta kunnon orkut

Ostin nuken

Musta on tosi siistii naida puhallettavaa nukkea. Kiihotun siitä aivan älyttömästi ja saan varmaan 6-kertaa peräkkäin kun rakastelen pitkään sen kanssa. Lopuksi nukahan nuken päälle kalu sisällä. Aamulla panen vielä pari kertaa ja menen suikuun nuken kanssa. Lopuksi otan nukesta ilmat pois ja käärin sen pieneen myttyyn jonka laitan piiloon. Sen pimppa anus ja suu ovat kiihottavan tiukkoja. Tarvii olla liukuvoidetta.

Ostin toisen nuken kun vanha meni puhki :) Makso 30e. Onko kalliimmat nuket parempia ja onko täällä muita nukkepanijoita?? :)

14

17886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tommi

Mulla on sellanen teininukke. Sillä on teinitytön vartalo, pienet rinnat. Sitä on aivan ihana naida. Maksoi hiukan yli 200 euroa.

• nukke

Mulla on vanha auton rengas. Aaah! kun sen venttiilin reikä on niin ihanan ahdas.

• Ostin nuken

Tää mun nukkekin on teini.. Halpa vaan mutta tosi ihana. Mikä nukke sulla on? Tää mun on tää Envi. Ja niin kiitottava, hoikka ja hyvät muodot että panettaa..

• mikä nukke?>

• seisokki

tarvii vähän liukuvoidetta saa hyvät orgut...!!!! jess jess

• Surffer
      • tyty

Minusta nuo oli aika karun näköisiä! Tai jotenkin ...tuli mieleen joku vahakapinetti ja kuolleet 8) Sitä miestäkin kun katselis niin nautattaisi vaan

• Todellinen nainen

Kyllä jos mies tarvii noin älyttömän näköisiä nukkeja panna,on taatusta vikaa miehessä.
        Herrenen aika MITEN KARMEEN NÄKÖSIÄ!!!!

Eikö sentään oikea sexi OIKEAN naisen kanssa tunnu paremmalle?
        En ainakaan minä pystyisi sen hirveän miesnuken kanssa touhuamaan.En haluaisikaan.Oma mies on IHANA!!!!

• Sorena
        Todellinen nainen kirjoitti:

Kyllä jos mies tarvii noin älyttömän näköisiä nukkeja panna,on taatusta vikaa miehessä.

En ainakaan minä pystyisi sen hirveän miesnuken kanssa touhuamaan.En haluaisikaan.Oma mies on IHANA!!!!

ole hyvä asia, että on olemassa tämmöinen "nukke" vaihtoehto. Ei kaikilla ole mahdollista (tai edes halua) solmia intiimiä suhdetta toiseen ihmiseen! On aivan tarpeetonta ja turhaa mollata tyyliin: "Hyi kauheeta, tosi karseeta, sairasta.)

• Lilli
        Sorena kirjoitti:

ole hyvä asia, että on olemassa tämmöinen "nukke" vaihtoehto. Ei kaikilla ole mahdollista (tai edes halua) solmia intiimiä suhdetta toiseen ihmiseen! On aivan tarpeetonta ja turhaa mollata tyyliin: "Hyi kauheeta, tosi karseeta, sairasta.)

Sieviähän nuo nuket ovat, aidon näköisiäkin. Eikä siinä mitään pahaa ole jos nuken kanssa hurvittelee. Ehkäpä tässä olisi keino pitää pururadat turvallisina, kun pervot painavat teininukkeja kotonaan.

• Sorena
        Lilli kirjoitti:

Sieviähän nuo nuket ovat, aidon näköisiäkin. Eikä siinä mitään pahaa ole jos nuken kanssa hurvittelee. Ehkäpä tässä olisi keino pitää pururadat turvallisina, kun pervot painavat teininukkeja kotonaan.

Jos nuken kanssa touhuaa, ei se tee ketään pervoksi. Kyllä kriteerit on muualla. Selvyyden vuoksi, en omista nukkea, enkä ole koskaan kokeillut niitten kanssa peuhata. Puhun aivan yleisellä tasolla!

• 2naismoralisti
        Todellinen nainen kirjoitti:

Harmi kun miehesi ei voi nauttia seksistä tuollaisen tiukkiksen kanssa. No ehkä se panee sihteeriä töissä..

• Realisti

Oikee meininki. Tosin en itse harrasta , mutta pääasia on että maistuu.

• Anonyymi

Mulla oli sellane puhallettava joskus. Vein sen yhdelle levarille hyvään paikkaan. Kirjoitin siihe et naikaa mut älkää viekö. Kahden yön jälkeen hain sen pois. Ja ihme se oli ehjä ja hyvin spermattu kaikki reikiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      7522
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      52
      5638
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      66
      3150
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2673
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1628
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      203
      1494
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1129
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      327
      1107
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      250
      1091
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      966
    Aihe