Avioparin välinen riita kärjistyi pahoin pitkänäperjantaina Turussa.
Pariskunta oli riidellyt Runosmäessä sijaitsevassa yksityisasunnossa perjantaina hieman ennen yhtä yöllä. Poliisin mukaan vaimo oli tarttunut keittiöveitseen pahoinpitelyn päätteeksi.
Rintakehään isketty veitsi aiheutti miehelle vakavan vamman, mutta sairaalahoitoon kiidätetty uhri ei ole enää hengenvaarassa.
Poliisi tutkii illan kulkua rikosnimikkeillä törkeä pahoinpitely ja pahoinpitely.
Vaimotkin vaarallisia
Hyi hui
3
140
Vastaukset
- Tutkitaan
vain törkeänä pahoinpitelynä, tapon yrityshän tuon pitäisi olla.
- Tasa-arvoa
Eikähän naisparka vapaudu vielä syytteistä, kun oikeus toteaa, ettei kukaan ilman syytä lyö toista veitsellä, joten veitsenisku oli ihan oikeutettu.
Maailma vaan on hieman etuoikeutetumpi naisille. - 18
Sitä se viina teettää! Olivatkohan kummassa kaljapaikassa juomassa ja kotona varmaan pari pahvisalkullista varalla.
Sitä saa mitä tilaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057