Hyvä ettei lyönyt kepillänsä lasista läpi.
Mummutkin jo vihaisia
15
208
Vastaukset
- huspois.
olisit puijjuttanut nyrkkiä
- olisi pitänyt
Ei vain uskaltanut näin pääsiäisenä, olis vielä noitunut minut sammakoksi.
- .........
Ei täällä olekaan muita kun lempeitä mummuja
- Ei täällä
irl!
- ;)
Sitä on liikkeellä, mäkin tänään kaupassa tiuskaisin käytävällä tukkeena seisseelle itsekeskeiselle akalle, että pois edestä. Akka ei liikauttanut eväänsäkään, mutta eräs syytön mies meni äkkiä alta pois.
- en ole huomannut
Ketkähän mummut täällä ärhäköitä on ?
- norsun v naamat
Kyllä jotkut mummot on ärhäköitä, kun niillä on vaihdevuosivaivoja ja ne huutaa ukoilleen kurkkusuorana ja itkeä pillittää joka hetki. On siinä ukoilla kestämistä.
- nuorta kehiin
Sen takia me ukot nostetaankin kytkintä.
- tietoisku
mummoilla ei oo enää aikoihin ollut vaihdevuosivaivoja.
- >..<
Vainiin.
- norsun v naamat
Jaa ei vai? Miksi ei? Mun naapurin mummolla ainakin on ihan helkkarin moiset itkupotkuraivarivaihtarivaivat. Ukko ulkoilee ja sauvakävelee aika usein päivän mittaan.
- Mummeli kohta jo
Kävelis ukko vähemmän ja "sauvois" enemmän niin vois ne raivarit vähentyä.
- gfsgxgf
Naapurin mummos on sitten tehnyt lapsensa melko nuorena, samoin kuin hänen lapsensa.
- ; (
hymmm... minä oon nähny ex ukon kitarisojen takaa jatkuvasti ryppyroopen. Nakkasin liivit kehiin ja päätin etten ala, se oli siinä.
Ei ne naiset oo aina niitä jotka keuhkoaa. - joo vittu
kaupastakin oli munat loppu. siinä sitte iloisena pitäs veivaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760