On eletty iloista perhe-elämää. On hieno omakotitalo. Molemmilla vanhemmilla on työtä. Nyt on ruvennut tuntumaan siltä, ettei tätä hommaa enää jaksa. Ihan kuin elämä olisi jonkinlaista kilpailua. Talosta on paljon velkaa. Työ ei tunnu sellaiselta missä viihtyisi. Joka aamu pitäisi jaksaa lähteä työpaikkaan, joka tuntuu tarpeettomalta. Naapureille ja sukulaisille pitäisi kuitenkin kehua jaksavansa ja kertoa että meillä on kaikki asiat hyvin. Mitä jos jättäisin tämän koko homman ja lähtisin karkuun jonnekin. Puoliso kuitenkin näyttää onnelliselta. Hänelle en voi kertoa ongelmistani. Yritä tässä näyttää onnelliselta kun masennus painaa päälle.Lapsetkin viihtyvät kotona hyvin.
Kotona ei enää jaksa
3
444
Vastaukset
- Aikuinen 36
Tottakai kerrot puolisollesi! Kun puhut asiat ulos ja annat tunteesi tulla, niin se jo heti helpottaa ja vyyhti alkaa purkautumaan.
Jos teillä on pienet lapset, niin se on nyt rankkaa aikaa, mutta pakeneminen ei mitään korjaa. Onko sun pakko tehdä sitä työtä mitä teet? Kaikkiin tilanteisiin löytyy ratkaisu. Et vain nyt näe mitään, koska olet negatiivisten tunteiden vallassa.
Se jos nyt lähdet, niin voi todella katua myöhemmin. Sinun tilanteesi on luultavasti ohi menevä. Asiat voivat olla täysin toisin esimerkiksi puolen vuoden päästä. - eräs onnellinen
Niin kuka ja missä on kirjoitettu, että pitää kaikkien elää samalla tavalla: olla se hieno, hyvinhoidttu omakotitalo, hieno auto ja modernit puitteet. Asunto pitää olla, mutta tarvitseeko syösä ruokaa, omistaa huonekaluja, harrastuksia ym. mitä naapurit ja naistenlehdet syöltävät.
Eron jälkeen elän sinkkuna vaatimattoamssa kertostaloasunnossa, vanhssa sellasiessa, teen pätkätöitä vaanelääkseni, ostan vaatteeni kirpparilta ja syön hyvin tavallsita edullsita ruokaa.
Ei ihmistä olet luotu juoksemaan orvanpyörää. Jokaisen elämä voi olla hyvinkin yskilöllistä ja persoonallista.'
Voi olla että olet väsynyt ja masentunut ja normaali arki tuntuu raskaalta. Älä pakene, mutta puhu aloittaen varovasti puolison kassa. Voitte yhdessä miettiä, miten voitte helpottaa elämää, lisätä yhteistä ja omaa aikaanne. Mmiettimällä taloudellisempia vaihtehtoja jää enemmän rahaa velkojenkin hoitoon. - jk
ni inkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit956101KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495535Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja222757Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522629Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521032015Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro181583seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1241484Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1361459