Tauski kertoo naisten olevan hullaantuneita häneen

Tarjontaa Tauskille

Niin, hänenlaisille miehille kuulemma on kova kysyntä ja naisia jonossa ja nimenomaan nuoria kauniita naisia, vanhoihin hän ei koske.
Olisiko täällä vapaaehtoisia naisia Tauskille, huom sinun on oltava nuori ja kaunis? Eli kaikki noin yli 30-vuotiaat hus ja pois.

13

236

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mia-18

Ei ihme Tauski on suomen komein ja tavoitelluin pokamies. Tietääkö kukaan missä Tauskiin voisi "törmätä" muka vahingossa ja yrittää romanttista lähestymistä, jos esim. joku tietää millä kuntosalilla Tauski käy?!??!?

• hehehehehhh

Paras vitsi ikinä XD

• Taukki=yöök

Hiljasta on! Hahahahahahah :D

• Ruoskakäsi

Käy Siwan kuntosalilla....pussikaljasäkkejä nostelee säännöllisesti...hirveessä nosteessa on äijä tällä hetkellä...

• Missä?

Noh! Missä on se kaksikymppisten mallien jono!?

• Täys ääliö koko ukko

Täytyy todella olla vähän hullu, jos tähän tampioon hullaantuu.

• XD

Ihan kotiovella se jono.

• ninnu-tre

onko vaikeaa harrasstaa seksiä Tauskin kanssa?!?

• täh? komein-ko?

ei todella ja skorppari horoskoopissaan on kait, joka on mustiksien mustis! Nähty on naisistaan, itse on olevinaan best kaikessa ja menee miten itse haluaa eli narsistikin vielä todella, ei naiset saa mennä ilman häntä mihinkään!
      Kehuu itseään hitosti kuin hyvä on siinä ja siinä ja haukkuu muita että ne ei ole mitään, vain minä olen paras ja komein, pyh ja vielä kerran pyh, ihan taviksen näköinen Tauno, ei komea lainkaan, Virpikin on komeampi kuin Henna!

Eli tuossakin huomasi sen narsistiluonteensa, kun epäili heti ettei Hennan vauva ole hänen vaan jonkun muun, eli mustista pitää päällään, raukka se on vaan mieheksi, uhoa on mutta se on siinä!
      Mustis lyö vaimoaan kuten Virpikin sen sai kokea usein aikanaan!

• faniiiiiiiiiiiiiii

Jes! kilpailu siitä kuka saa Tauskin omaksensa on alkanut, muistakaa reilu peli, naiset, kaunein ja nuorin voittakoon!
      Tässä hieman silmänruokaa teille mieskomeutta ja laulua arvostaville naisille:
      http://www.youtube.com/watch?v=wo4to5TjQZ8

• Rosmo se on.

Tauno Peltonen on huumepelle salimömmöt pehmentäneet hepun pään täysin.

• pettynytt

jos oisin tienny et Tauski tulee jälleen sinkkumarkkinoille, en olisi mennyt naimisiin :(

• Sol Kumikäsineet

mieskin voi antaa rakkautta toiselle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      23
      3378
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      540
      2702
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2260
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2241
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1709
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1519
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      52
      1481
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1389
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1211
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1184
    Aihe