Toiseksi vika kerta kun me "kunnolla" nähtiin

menetetty mahdollisu

niin katselin sua silloin yhdessä vaiheessa kun et huomannut ja toistin hiljaa mielessäni... "olen rakastunut suhun, tiedä se..."

En tiedä uskonko telepatiaan vai en ;) Ehkä en ihan omaa sellaisia taitoja, mutta jotenkin toivon, että unviersumi lähetti sulle sen viestin.

Että joku syvällä sun sisällä tietää, miten mä tunsin sua kohtaan. Et kai vaan sitten tuntenut samoin, vaikka silloin luulin että se on mahdollista ja että olisit edes vähän ihastunut muhun, kun siltä vaikutti.

67

1652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • <<<<<<<<<<<

millon tää tapahtu,oltiinko miten lähekkäin?

• oltiin.

n 5 metrin päässä... miten niin?

• <<<<<<<<<<
        oltiin. kirjoitti:

n 5 metrin päässä... miten niin?

no jos olis ollu mulle :) vaikka......millon?

• no on siitä aikaa
        <<<<<<<<<< kirjoitti:

no jos olis ollu mulle :) vaikka......millon?

ja olis aikamoinen sattuma, jos olis sulle.

Sain sut myös silloin kiinni mun katselemisesta salaa... ;)

• <<<<<<<<<<<<<
        no on siitä aikaa kirjoitti:

ja olis aikamoinen sattuma, jos olis sulle.

Sain sut myös silloin kiinni mun katselemisesta salaa... ;)

niin on aikaa..........missä oltiin silloin?

• niin...
        <<<<<<<<<<<<< kirjoitti:

niin on aikaa..........missä oltiin silloin?

muistuttaisiko itse missä oltiin?

• <<<<<<<<<<<
        niin... kirjoitti:

muistuttaisiko itse missä oltiin?

mun luona?

• lol ei
        <<<<<<<<<<< kirjoitti:

mun luona?

en ole koskaan ollut sun luona!

no nyt varmaan helpotti kun en ollutkaan ketä luulit... mutta sille johon rakastuin, alkuperäinen viesti pätee yhä.. hän tuskin näitä lukee... kun ei lukenut ajatuksianikaan...

• perhaps?
        lol ei kirjoitti:

no nyt varmaan helpotti kun en ollutkaan ketä luulit... mutta sille johon rakastuin, alkuperäinen viesti pätee yhä.. hän tuskin näitä lukee... kun ei lukenut ajatuksianikaan...

i kyrkan?

• kaksoiso
        lol ei kirjoitti:

Teillä ei ole mielikuvutusta ollenkaan, se paikka oli kirjasto..

• No ..
        lol ei kirjoitti:

Kahvin merkeissähän me ..

• ihastunut ainakin

En tiedä oletko hän, mutta jotenkin tiedän tuon tunteen.
      Ehkä se on sitä telepatiaa...
      Kyllä mä susta ainakin vähän tykkäsin...

• kiva et edes

vähäsen... itse olisin ollut valmis vaikka vihille asti, jos olisit kosinut.

• uhgu

minut sai kiinni eräs katselemasta salaa viime viikolla, päivää en muista. :)

• on vähän pidempi

aika siitä...

• .

Vilautit säärtä

• s....

se että ihastuu/rakastuu ei tarkoita aina samantien yhteen menenistä.. Itse olen kyllä erittäin erittäin varovainen

• Secret

Itse olet mahdollisuutesi menettänyt. Turha haihatella minkään telepatian perään. Aika itserakas saa olla, jos on varma että toinen on rakastunut itseen. Itsestään tietää myös huonot puolet, eikä silloin kuvittele että kokko maailma ja sen ihmiset lankeaa omien jalkojen juureen.

Ihmisille on annettu puheenlahjat, että voisi kertoa asioita joita ajattelee ja tarkoittaa.
      Ei siis valheita ja kieroilua. Jos käyttäydyt kuin ylimielinen ääliö, et todellisuudessa rakasta niin paljoa kuin ehkä luulet rakastavasi. . .

• Secret

kokko maailma = koko maailma

• 544544

Uteliaisuuttani kysyn

Mite mietit/teit kun viimeksi "kunnolla" näitte?

• anteeks, mut

multa aloittajalko kysyt? tossa aloitusviestissäni kerroin just mitä ajattelin :)
        Ja kunnolla näkemisellä tarkoitin, että nähtiin kunnolla niin, ettei pelkästään vilaukselta niin kun tiet erosivat pian sen jälkeen... juuri kun olin kerennyt rakastua. Ilmeisesti aika yksipuolisesti sitten kuitenkin.... muistelen tässä vain... älkää musta välittäkö. ja ps. mistään ilkeistä jutuista, kuten ton secretin öpinöistä, en välitä tuon taivaallista.

• 544544
        anteeks, mut kirjoitti:

multa aloittajalko kysyt? tossa aloitusviestissäni kerroin just mitä ajattelin :)
        Ja kunnolla näkemisellä tarkoitin, että nähtiin kunnolla niin, ettei pelkästään vilaukselta niin kun tiet erosivat pian sen jälkeen... juuri kun olin kerennyt rakastua. Ilmeisesti aika yksipuolisesti sitten kuitenkin.... muistelen tässä vain... älkää musta välittäkö. ja ps. mistään ilkeistä jutuista, kuten ton secretin öpinöistä, en välitä tuon taivaallista.

Sorry... Olin lukevinani, että se oli toiseksi vika kerta kun "kunnolla" näitte ja mietit rakastavasi. Ihmettelin sit että mikä oli se vika kerta...

• ah sorry
        544544 kirjoitti:

Sorry... Olin lukevinani, että se oli toiseksi vika kerta kun "kunnolla" näitte ja mietit rakastavasi. Ihmettelin sit että mikä oli se vika kerta...

ymmärsin väärin. Niin viimeisenä kertana oli muuta asiat mielessä häiritsemässä... mutta kun hänet näin, toivoin ettei hän olisi ollut siellä...

• ..miettii ja toivoo..
        ah sorry kirjoitti:

ymmärsin väärin. Niin viimeisenä kertana oli muuta asiat mielessä häiritsemässä... mutta kun hänet näin, toivoin ettei hän olisi ollut siellä...

ootas... Nyt pitää vähän miettiä.. Millos näit hänet viimeksi?

• ei sillä ole
        ..miettii ja toivoo.. kirjoitti:

ootas... Nyt pitää vähän miettiä.. Millos näit hänet viimeksi?

väliä. Ei ollut kirkko ei kahvila. Hyvää yötä sullekin.

• öhtsky...
        ei sillä ole kirjoitti:

väliä. Ei ollut kirkko ei kahvila. Hyvää yötä sullekin.

ei ollut ei, ehkä kauppa tai kuppila..

• ..pihalla ja sisällä..
        öhtsky... kirjoitti:

ei ollut ei, ehkä kauppa tai kuppila..

...tai eräänlainen koulu.. Ja lisäystä aiempaan et täällä viestit kulkee mihin sattuu ja oma pää tekee omia päätelmiä, riippumatta siitä kuka kirjoittaa, tai lukee. Joten tarkkoja päätelmiä ei voi tehdä, voi vain arvella tai muistella.

Eleet toisen lähellä on hyvä vinkki, tänään niitä tuli muutamakin.. Mut kun elää olosuhteissa missä on, niin.. Lyhyestä virsi kaunis, peukku ylös et tää ap:n juttu ois mulle..

..Tai sit on suurta vedätystä. En ihmettelisi sitäkään. Paljoon oon tottunut vuosien varrella.. Vaik en näillä palstoilla oo ollutkaan.

• Secret

Todennäköisesti käveli ylimielisesti ohi ja leikki ettei nähnytkään.
      Se siitä rakastamisesta.

• kerro

missä käveli ja koska

• ....................

Ja paikka oli kahvila?

• ei ollut.

en jaksa tätä enää. Ei ollu teille kenellekään, hänelle vaan... nyt hyvää yötä.

• voisko oikeesti olla

...oliks se silloin kun kerrankin puhuin ite siitä mistä miusta tuntu just sillä hetkellä ja siinä puhuessa muistan vieläkin hyvin miten katoin ensin hetken taaksepäin ja sitten eteenpäin.....jos oli.... niin arvaas muuten mistä se lämpö tuli niin silmiin kuin puheeseenkin sillä hetkellä?

• voisko oikeesti olla

..niin ja siit viimesest kerrasta kun nähtiin niin tiesin, että omat ajatukses oli muualla, mut en tienny johtuks ne miusta ja hämmennyin aika totaalisesti ja käyttäydyin siks tökerösti...enkä koskaan edes päässyt selittämään mikä siin tilanteessa oli kaikista häiritsevin asia omassa päässä, enkä tiedä ymmärsitkö ilman kertomista......vaiko kenties jo tiesit, mikä vois olla koko ongelman ydin...

• ap.

ei ollu ei ollu ja vielä kerran ei mennyt noin. olet väärä. lopettakaa haaveilu ja menkää tekin jo nukkumaan.

• ap.
        voisko oikeesti olla kirjoitti:

..niin ja siit viimesest kerrasta kun nähtiin niin tiesin, että omat ajatukses oli muualla, mut en tienny johtuks ne miusta ja hämmennyin aika totaalisesti ja käyttäydyin siks tökerösti...enkä koskaan edes päässyt selittämään mikä siin tilanteessa oli kaikista häiritsevin asia omassa päässä, enkä tiedä ymmärsitkö ilman kertomista......vaiko kenties jo tiesit, mikä vois olla koko ongelman ydin...

Ei, ei ja ei.. väärä olet, usko jo. Hän ei ole tökerösti mua kohtaan koskaan käyttäytynyt, vain saanut nauramaan ja hymyilemään.

NUKKUMAAN.

• .
        ap. kirjoitti:

ei ollu ei ollu ja vielä kerran ei mennyt noin. olet väärä. lopettakaa haaveilu ja menkää tekin jo nukkumaan.

onko haaveilu jokin sun yksinoikeus vai?

• juu ikävää jos
        . kirjoitti:

vastaus ei miellyttänyt.

ja tuo ap:na esiintyvä aivopierustyyppu, get a life.

• voisko oikeesti olla
        . kirjoitti:

...nii just...nimittäin itekin haaveilin just sil hetkellä mist puhuin tuos yllä ...niin siis siin toisiks viimesel kerralla mikä siin tilantees oli kyl aika epäsopiva tunnetila kun pitäs olla enemmänkii vakavissa mietteis...mut mitäpä se tänne kuuluu kun aloittajan mielestä kerran olin väärä.....harmi sinänsä ku oisin niin toivonu et nyt ois ollu se oikee aloittaja kun oli niin sopiva tuo teksti omiin tapahtumiin

• no kun juttus
        voisko oikeesti olla kirjoitti:

...nii just...nimittäin itekin haaveilin just sil hetkellä mist puhuin tuos yllä ...niin siis siin toisiks viimesel kerralla mikä siin tilantees oli kyl aika epäsopiva tunnetila kun pitäs olla enemmänkii vakavissa mietteis...mut mitäpä se tänne kuuluu kun aloittajan mielestä kerran olin väärä.....harmi sinänsä ku oisin niin toivonu et nyt ois ollu se oikee aloittaja kun oli niin sopiva tuo teksti omiin tapahtumiin

ei millään tavalla sovi ap:n tapahtumiin eikä kirjoitustapasikaan ole hänen, joten luovuta jio, ap ei sua tunne!!! et ole se, johon ap rakastui.

• kolmas väärä
        ap. kirjoitti:

Tapahtuiko tämä kohtaaminen töissä eikä kovin kauaa aikaa sitten?

• yksi väärä lisää

Katselimmeko vain? Sanoimmeko toisillemme mitään?
      Tässä jotain niin tuttua, mutta onko sittenkään.

• ei sanottu

minä katsoin, sinä et huomannut.

• ei puhuttu edes?

Miksi et voi kertoa mitä oikeasti taphtui?
      Onko kaikki vain kuvitelmaa?
      Kauheesti katseltu salaa, eikä koskaan puhuttu mitään?
      Aikas kummallista!

• kuule hei

tuliko keväällä vuosi, ku viimex nähtii, tai suunnilleen.,siis jumalauta, jos sä oot jumalauta, menny rakastumaan muhun, kertomatta sitä mulle, niin ihan tosi hei, möyhennän sut, hellästi.

• no jos totta puhutaa

niin en edes muista koska viimeks nähtiin nopeasti, mut tais olla vuos sitten keväällä? Yhden kerran tai oikeastaan useamman kerran olen kuvitellut näkeväni jossain, mutten ole ollut varma, kun vilahdus on ollut niin nopea.

mutta mutta... mites möyhennät?

• joo ja jos

tää on joku sun sivupersoona, näillä sivuilla, hengailemas, hempeitä sellittämäs, niin möyhennän hieman lisää.ja suositan sellaista vitun pikaista yhteydenottoa.vittu.

• mikä vitun

sivupersoona? yks ja ainut persoona on minulla.

Vai möyhennät... lupailet vaan...

• Pikkunenmusta

Oliko se siellä sun työpaikan takahuoneessa kun juttelin sen sun "työkaverin" kanssa? Tuijotit kyllä aika intensiivisesti...vai silloinko kun kävin siellä sun talossa, oli juttua kynttilöistä...?

• joohei

otan sua korvista kii, ja suutelen sut tajuttomax.

• onko se sitä

möyhentämistä? koska tämä tapahtuu exactly?

• on

sitteku nähään. ja se on sitte ihan susta kii koska. sillä mulla ei oo mitään duuneja estämässä noinniinku mitään.

• ja toi sivupersoona

tarkotti sitä, etten oo tajunnu, et oot ollu rakastunu muhun, ja joskus on tuntunut,kuin oisit laittanu jotai viestiä mulle, näillä sivuilla, ja oon ihmetelly, mixei koskaan suoraan oo ollut puhetta.,ja suunnilleen siinä kohtia aina tulee mieleen, ettäkö oma mielikuvitukseni temppuilee, siis etten usko että oisit rakastunut muhun.,vaikkakin tiedän,että rakastat.jotai tällästä. sillä oishan se ihan hurjaa ja ihanaa, jos niin oikeesti ois.

• no enhän miten-

kään voi tietää oletko se juuri sinä, johon rakastuin.... voit olla kuka tahansa netissä kirjoittava random-tyyppi...

No ei kai sillä merkitystäkään.

• monta sivupersoonaa

No hoh hoijaa!
      Onpa jengi sekaisin tässä ketjussa!
      Toisaalta olihan aloitusviesti aikas kauniisti kerrottu.

• -miettii mielessään-

Olipa suloinen viesti, koska minäkin hiljaa mielessäni olen ajatellut noin ;) Suukkoja ja haleja ;)

• elämä jatkuu...?

En enää muista toiseks viimestä kertaa...enkä taida viimestäkään kertaa. Muistan vaan et sulla oli karhea neule kun halasit tai ehkä se olin mä joka halasin...ja taistelin kyyneleitä vastaan -ettei kukaan huomais.
      Viimekerrasta taitaa olla jo yli vuosi... mut toiveajattelua et kolahtais

• näkemisiin...:)

Kyllä sinä vielä noin ahkerana "hakijana" löydät jonkun "oikean"..;)

• Harvoin ihastunut

Minä tunsin ainakin noin kuten aloittaja kertoo ja juurikin toiseksi viimeisellä kerralla kun kohtasimme ja ihastukseni työpaikalla, koska kävin siellä silloin.
      Viimeisin kerta olikin sitten aikamoinen pettymys, siksi en enää myöhemmin tullutkaan, koska ajattelin, ettei vastapuoli ajattele mua kuitenkaan pennin vertaa, vaikka noin pari vuotta sitten kertoi, ettei aio unohtaa minua.....

Elämä jatkuu tahoillamme, ja parempi näin.
      Ihastuksia menee ja tulee, kuten flunssiakin.

Olen vieläkin ihastunut, ja jos näkisimme toisemme jossain, niin kyllä se vaan tuntuisi syvällä sisuksissani, ja hehkuttaisi mua;)

• -------

Kaunis tarina.
      Kuka on ap ?
      Milloin ja missä tämä toiseksi viimeinen kerta kun kunnolla on nähty on tapahtunut

• enpä taida

kertoa kuka olen, mutt on jo aikaa... en etsi täältä ketään. olen huvittunut kun niin moni luulee aloitukseni olevan itselleen. Huomaan kuitenkin, ettei kukaan teistä ole se oikea mies... enkä ole kuvitellut häntä tavoittavanikaan jutullani. Enkä koskaan paljaistaisi hänelle tätä. Tosin ei tule enää koskaan tilaisuuttakaan... tai siis paljataisin varmaan, jos tulisi suhde tms, mutta ennen sitä en lähtisi tallaisia asioita laukomaan.

• past tense?

haluaisin niin uskoa, että joku jossain ajattelee noin, edelleenkin.
      minä uskon telepatiaan. tietäisitpä, kuinka monta kertaa me ollaan juteltu :)

salakatselija - niin, joku juttu siinä on, kun joidenkin ihmisten katseet tuntee. pää kääntyy, vaikka ihminen olisi kuinka kaukana. se kai on sitä telepatiaa, että tietää vaikkei pitäisikään tietää. parasta mahdollista vuorovaikutusta, kun ei tarvitse muuta tehdä, vain katsoa ja samantien tietää, mitä toisen mielessä liikkuu. tämmöiset ihmiset ovat tosi harvassa.

• Teletappi kaukaa

Näin oli, vaikka en ole aloittaja. Tämä oli silti tärkeä päivä. Monessakin mielessä. Silloin päättyi tosiasiallisesti jotain suurta. En tiennyt rakastavani silloin.

• näin myös mulle

se päivä,kun ymmärsin että ihastus kohteeni oli vain selkäänpuukottaja.säälin seuraavaa kohdetta.

• Telehubby

Kyl teletappeja on olemassa. Oli mullakin joskus antennit päässä. Nyt jotenkin laimentunut.

• kuka idiootti

tänki vanhan ketjun ottanut esiin ja miksi?????

• Sympatiani aloittajalle.

Mielenkiintoista luettavaa. Kauniisti kirjoitettua ja asiaan uppoutuvaa. Tässä hieno kaipaus-ketju. En nostanut, mutta hyvä että osui "silmiin".

• niin <3

Kyllä näin sinut "sivusilmällä" tässä illalla happihypyllä :)

Sun asema miehenä on niin hot, ihannoin sua :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      29
      3848
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2792
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      56
      2330
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      218
      2321
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1839
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1560
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      56
      1541
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1419
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1304
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1235
    Aihe