HEVOSKANSA PORINMETSÄSSÄ !

Tarttis tiätää

Tietääkös kukaan ketä oli juoksuttamassa hevosiaan pitkänäperjantaina klo:18-19 porinmetsässä jotain ravureita?

11

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ravaajaravuriravaa

Ota kuule nyt heti se laiska silmä käteesi ja suuntaa kasitietä rauman suuntaan, heti vasemmallä NÄET hevostallit ja sinne voit mennä kysymään! Niin juuri, uskallusta nyt kehiin ja sassiin! Jos et saa sitä laiskaa silmääsi auki millään ilveellä ponnisteluistasi huolimatta, niin haju opastaa sinut vuorenvarmasti perille, että otahan sellaisen ylpeän ote ja NUUUUHkaise täysin palkein.

• Tarttis tietää

Sori vaan tuhottomasti PRIMADONNA mut mulla sattuu olemaan kummatkin silmät tallella jos toinen kysyy niin voi sitä asiallisesti vastatakkin ja Rauman tien varrella kun on tuhottomasti niitä talleja joten aattelin tätä tietä kysyä.Kokeile vastata ensikerralla kun mensut on ohi niin vältyt tälläisiltä vastauksilta KIITTTTOOOOOOSSSSS!

• Ravaajaravuriravaa
        Tarttis tietää kirjoitti:

Sori vaan tuhottomasti PRIMADONNA mut mulla sattuu olemaan kummatkin silmät tallella jos toinen kysyy niin voi sitä asiallisesti vastatakkin ja Rauman tien varrella kun on tuhottomasti niitä talleja joten aattelin tätä tietä kysyä.Kokeile vastata ensikerralla kun mensut on ohi niin vältyt tälläisiltä vastauksilta KIITTTTOOOOOOSSSSS!

Ettet nyt vain katsele sillä ruskealla silmälläsi niitä hevosia "sillä tavalla"?
        Jos karvainen satakiloinen äijänköriläs on sinulle primadonna, niin olet ehdottomasti ruskeanreiänritari.
        Taidat olla lökäpöksyissä ja hupparissa viihtyvä räkäposkella oleva apukoulun kolmasluokkalainen, jolla lääkitys on mitä on.
        Siinä heti Rauman suuntaan ajaessa tulee talli vasemmal vastaan alle 200m urheilukeskuksen risteyksen jälkeen. Ota se ruskea silmä vaan käteesi ja katso täältä normaalien ihmisten korkeudelta.
        Paskanhajua et siis tunnista, taitaa se olla siis ominaisuushajusi. No, seuraa maassa näkyviä hevosenpullia, niin löydät morseimesi.
        Tarkista nyt kuitenkin ensin ne maistamalla hevosen lihapulliksi, ettet vain eksy!

• TinoAnneli

Valde ja Raineri niitä vaan lihotti jotta saavat ruokaa pöytään.

• Tarttis tietää

Olitkos itse ajamassa ?

• Hummani hei prut

Ravurit juoksevat raviradalla. Ratsuhevosilla on omat polkunsa Porin metsässä. Eikä sulle mitään hyötyä tästä tiedosta ole. Luulet vaan olevasi joku pikkupolliisi joka ei tiedä mistään mitään.

• Tarttis tietää

Uikunruiku ininää ja vikinää kiitos edellisen ASIALLISESTA vastauksesta tietoa on enemmän kun voitkaan uskoa ja mä en ole mikään "pikkupoliisi" Stasi-tai Gestapo
        -upseeri sopii ennemmin mulle HAHAA ja potku munille vaikka tollanen ei voi olla muu kun muija siis muija EI nainen.

• :DD

Tuskin sitä kukaan sulle kertoiskaan, kun et kerro syytä miksi. Meinasitko jäädä alle? Hevosia ei minun ratsastajasanastoni mukaan "juoksuteta" pitkin metsää vai olivatko ihan talutettavina? Kun ei oikein ota selvää.

• Heppahepuli

Nimimerkki "tarttis tietää" on joku äidin pikku tuppikikuli joka luulee olevansa jotain. Todellisuudessa ei ole mitään, eikä jutuista päätellen tule olemaankaan. Mene kakar ympärileikkaukseen ettet roiski kengilles.

• Metwursträkli

Parapeelo kiekuu???

• Heppa

Eikös niitä saa siel juoksuttaa, vai miks kysyt?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      280
      2621
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      77
      2453
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      55
      2195
    4. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      76
      1877
    5. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1628
    6. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      59
      1554
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      134
      1406
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      73
      1308
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      88
      1130
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      76
      1099
    Aihe