jotain hyvää :-)
Nyt tekisi mieli
16
162
Vastaukset
- Gin Tonic!
Hui, meinasin just kirjoittaa samanlaisen avauksen, tosin liittyen johonkin viinakseen. Tekisi mieli jotain hmmmm. Skumppapullon jälkeen ehkä parasta olisi jatkaa valkkarilla, mutta mitäs siitä, otetaan kuitenkin jotain kirkkaita.
- niin tekis
Tekis mieli nuolla ja rassata ja lurputtaa ja räplätä ja upottaa ja huohottaa ja hyväillä ja imeä ja hyppyyttää ja jumpata ja tulla ja....huilailla välis...ja taas ;D .... niin..sitähän sää kysyit ;DD
- hyhhy
En kysynyt. Aika etova olet.
- annamennä
Anna palaa. Mikä estää.
- niin tekis
annamennä kirjoitti:
Anna palaa. Mikä estää.
se oikea kohde puuttuu, hän jonka kanssa voisi kaiken.....
- kukasitten.
niin tekis kirjoitti:
se oikea kohde puuttuu, hän jonka kanssa voisi kaiken.....
Kukas se oikea sitten on?
- haku päällä
kukasitten. kirjoitti:
Kukas se oikea sitten on?
?
- ap
Ota pois itse taidan nautiskella jotain muuta.
- ?
Mitäs muuta sä...
- ap
Jotain pääsiäishyvää..ajattelin pistellä poskeen :-)
- MÄMMIÄ :O
vai munaa poskeen?
- ehtaa kamaa
MÄMMIÄ :O kirjoitti:
vai munaa poskeen?
Mämmi on ihan p:stä :D
- Eikä ole
ehtaa kamaa kirjoitti:
Mämmi on ihan p:stä :D
Ihan hyvää pas-kaa se on ;D
- ap
En tiedä vielä, pitää miettiä mitä se on. Ihan kauheasti tekee mieliä nyt jotain hyvää.
- ap
Kinder munaa! Sitä mä haluan. Mä yllätän itteni ja avaan yhden Kinder yllätysmunan! Se on tarpeeksi lapsellista ja makeaa tähän mun mielitekooni :-)
- kerro sit
mitä sait ylläriks
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760