Millaista se oli, minkäkokoinen se oli?
Itselläni on vain 14 senttiä pituutta ja 4 senttiä paksuutta ja mietityttää että mitä naiset ajattelevat kun kohdalle sattuu tällainen minikoko.
Nainen, oletko pannut pienimunaisen miehen kanssa?
39
4974
Vastaukset
- Dafuq o_O
Minikoko?
- 56tgh
Selevä itsetuntoboosteri trolli tuo OP.
- Lillerinlallerin...
Pienin muna mitä minä olen tavannut, on ehkä kolmannes sun mitasta. Enkä suostunut kyllä sen kanssa edes panemaan.
- ...
Oisit pannut säälistä jos kerran sen jo pääsit näkemään, mies voi hypätä sillalta tuommoisen takia
- Joopajoo
Onhan noita pieniä tullut vastaan, mut enpä ottanu mittanauhaa esiin joten en tiedä minkäkokonen sitten oli.. mutta PIENI! no eihän siinä vaiheessa toiselle sanota että jaa ompa pieni, en pane, hyi. Panin, eihän se kauheesti tunnu miltään mutta, ihan hyvä fiilis vuapi jäähä jos mies on tehnyt muutakin, esim nuollut jne.
- Normikaluko
Mä oon aina pitänyt itseäni normaalikokoisena, enkä mitenkää pitkänä. Mulla on jäykkänä 18 cm. Paksuutta en oo mauserilla mitannu, mutta on mielestäni sopusuhtainen.
Esinahka on pois terskan päältä, eli tarska on paljas ja aika leveä "tatti", varsinkin jos jähän juuresta puristaa :) Löysänä on kyllä joskus aika pieni peli:)
Onko totta, että useimmat kullit on seisokissa tätä lyhempiä? Kyllä ne tytöt on sanonu, että sullahan onki iso, mutta oon ajatellu, että ne vaan sanoo kohteliaisuudesta noin.
Höh?- Normikaluko
Anteeks noi kirjotusvirheet. Siis Terska ja Vähän juuresta....
- Tyttö ja työntömitta
Mittasin kerran yhdeltä mieheltä kun antoi mahtavat kiksit,virittelin aseen uudelleen kuntoon ja pituutta tuo samainen 182 mm ja halkaisija terskan kohdalta on 42,5 mm mauserilla mitattuna.
En voinut baarilöydölleni sanoa muuta kuin tervetuloa uudelleen kun muutoinkin on herrasmies..on tullut aina uudestaan ja uudestaan eikä elämä ole meillä pelkkää panoa..joskus käy näinkin. - Normikaluko
Tyttö ja työntömitta kirjoitti:
Mittasin kerran yhdeltä mieheltä kun antoi mahtavat kiksit,virittelin aseen uudelleen kuntoon ja pituutta tuo samainen 182 mm ja halkaisija terskan kohdalta on 42,5 mm mauserilla mitattuna.
En voinut baarilöydölleni sanoa muuta kuin tervetuloa uudelleen kun muutoinkin on herrasmies..on tullut aina uudestaan ja uudestaan eikä elämä ole meillä pelkkää panoa..joskus käy näinkin.Hieno löytö :)
Täytyy joskus vaivautua mittailemaan vissiin tuota paksuuttaki. Ei vaan ole ollut koskaa mitään intressiä siihen. Vois kyllä ihan mielenkiinnosta kattoo.
Nyt kun mulla on vertailukokojakin :)
- pikkuinen lilli
Pikkurillin kokoinen on ollut pienin minkä oon nähnyt ja kokenut... eipä se tuntu miltään.
- nainen12313215
14 cm ei oo mun mielestä pieni! 7 cm on pieni.
- Onnellinen ukko 72v
Olen jo ikämies ja pieneksi luulemani mulukun kanssa on pitänyt elää 72 vuotta. Ei siitä kullikoosta ennen naisten kanssa vehdatessa kehdannut puhua eikä kysyä mitään. Velttona minulla on ollut ja pienehkö, mutta jäykkänä sen juuri 14-16 sm pitkä, sen ja ympärysmitat yhden aasialaisnaisen mittaamana varresta 15sm ja terskasta yli 20sm, siis melkoinen tatti. Ennen en ole kehdannut kysyä saati kellään mittauttaa. Tämä thaityttö sanoi että on kokenut satoja ja tuhansiakin ja että pelini on normaali pituudeltaan ja paksumpi kuin miehillä yleensä, etenkin terskaani hän kehuii ja sanoi sen tekevän tosi hyvää sisällään. Mieleni koheni ensimmäisen kerran elämässäni. Nyt olen tytön vakioasiakas kerran viikossa tai ainakin joka toinen viikko, riippuu eläkkänäeeni riittävyydestä, kun pitää salata rahaa vaimoltani. Palveluun kuluu 120 euroa kerralta ja saan tunnin hyvänäpitoa, saan nuolla naisen häpyä, hän imee kumin kanssa munani nussimiskuntoon, tulee päälle ja liikkuu mukavasti, kiertää, kehnää tekee silmukkaa, ja kun minulta tulee, sanonkin sen, antaa nauttia, ja jos ei tule pilluun, joskus kumin takia ei, niin nousee pois, ottaa kumin pois, ja runkkaa. Sitten sielä hieroo lopun aikaa ja tarjoaa kahvit lisukkeineen. En ole koskaan missään saanut niin huomaavaa palvelua saatikka sukupuolista nautintoa. Meillä on vakioasiakassuhde, tyttö sanoo vastaavan maksavan 150 euroa yleensä tai enemmän asiakkaasta riippuen. Tyttö on 28 vuotta vanha, kaunis ja notkea, tumma kaurissilmä.
- mara
Olet onnekas papparainen saadessasi tyydytyksen, pidä huolta itsestäsi ja ystävästäsi jatkoa ajatellen.
- tyhmä se on joka mak
aattele sinä ja kaunis suomi blondi eukko tekee tuon monta kertaa viikossa kotona ilmaiseksi.
- 61_67
Miltä paikkakunnalta? Voisi käydä kokeilemassa hierontaa jos on noin hyvä.
- Hyvät kyydit on
Päijät-Häme, Lahti.
- milla 24
Jos olet noin avuton,ei auta vaikka olisi 28/8
- kumpi parempi
Millaista muuten seksi on pienirintaisen naisen kanssa verrattuna jättiläsirinnat omaavaan naiseen?
Ne joilla on kokemusta molemmista, kertokaa.- Setämies22
Eipä niiden koolla ole suurempaa merkitystä kun ja jos kiima on tarpeeks kova molemmilla, pienissä että suurissa rinnoissa on omat ilonsa ja omat haittansa.
- wastaus
Setämies22 kirjoitti:
Eipä niiden koolla ole suurempaa merkitystä kun ja jos kiima on tarpeeks kova molemmilla, pienissä että suurissa rinnoissa on omat ilonsa ja omat haittansa.
no ainakin jos nainen on sekä laiska että lattarintainen niin ei ole kovin kiihottava yhdistelmä...
- ...
Yksi exäni on tuplaD, ja hän oli lahna sängyssä mutta se silti oli hyvää vaikka olisi voinut olla helposti taivaallista. Eräs toinen oli niin laiha, että hänen koko vartalonsa oli leuasta jalkoihin aivan lauta eikä mitään kurvia missään, ja se homma oli sujuvaa koska hän oli itse kiihkeä. Tosin en kyllä yhtään arvosta ihmistä, joka painaa aivan liian vähän ja jolla on sen takia pienet rinnat, jos olisi ollut vielä posliini niin en olisi varmaan saanut edes seisokkia aikaiseksi koska se olisi muistuttanut ihan liikaa lasta. Muistakaa syödä kunnolla hyvät ihmiset, kukaan ei halua pelkkää nahkaa ja luuta!
- ?WTF?
Mä en tajuu. Siis kun sanotaan, että 16 senttii on pieni ja 18 on iso.
Siis jos penis on mitättömät 2 SENTTIÄ pidempi, niin voi herran jumala kun se on SUUNNATON. Täh? Itelläni on toi 18 senttii eikä yhtään sen kummosemmalta näytä. Huomaisiko sitä edes ilman mittaa. Tuskin kukaan erottaa että on 16 senttii makkaraa housuissa.
Ymmärtäisin ehkä 5 senttii, mutta hei, kaksi. - pituus
Onks 17cm senttinen riittävän kokoinen? lepotilassa 11cm.
- nainen22v
Naiset voi sanoa että pituudella on väliä tai ei. Mutta. Jos on väliä niin se ei kyllä tule ykkösenä, muut taidot ratkaisee. Seksi ei ole muutenkaan naisille ykkösjuttu, ei sen perusteella miesta valita.
- Pillu sij. ratkaisee
Kyllä sillä pituudella on suuri merkitys kun nai oikein takapilluista naista..on sillä paksuudellakin merkitystä,on se noloa jos nainen sanoo että hinkkaa välillä toiseltakin sivulta.
------------------------------------------------------------------
Aika monelle naisille tuntuu seksi kuitenkin olevan ykkösjuttu vasten väittämääsi..en ole vielä kuuloani menettänyt joten kuulen baarissakin vielä samoin laivaristeilyllä..eli yhteenvetona naisten kertomana kuultuna.
Ei tuomittavaa kuitenkaan jos ei kotona saa kuin "pintakäsittelyn."
- dunj
Naisellehan se pituus ei varsinaisesti tunnu juuri miltään,ainoastaan paksuus ja muoto.
- Fanni_
Seksi pienimunaisen kanssa voi olla todella hyvää. Eniten ratkasee kemia ja oma kiimaisuuden aste siinä kuinka hyvältä tuntuu. Peniksen koko vaikuttaa ehkä hiukan varsinaiseen fyysiseen tuntumaan, mutta ei niin paljon kun seksuaalikemiat.
Toisinsanoen, olen pannut isomunaista, jonka kanssa kemiat ei niin kohdanneet ja tuntui huonommalta kun pienimunasen kanssa, jonka kanssa intohimo oli uskomaton! Toisaalta jos nyt analysoisi pidemmälle, niin ehkäpä jos olis pieni- ja suurimunainen mies ja täsmälleen yhtälaiset kemiat ja sänkytaidot, niin sillon ehkä isomunainen tuntuis paremmalta.
Ja muuten, se mun pieni oli kyllä pienempi kun 14cm. Ei 14cm ole kovin pieni, ehkä aavistuksen keskivertoa pienempi jos sitäkään. Riippuu siitäkin mistä kohtaa mittaa. - Falloksen ihailija
Pieni ja pieni ...kannattako mittailla? Ukko-kultani pili on levossa ruma ja pieni kurttu, mutta kun pamahtaa seisokkiin, on järeä ase! Joka kerta kun näen sen juhlakunnossa, hämmästyn uudelleen ja uudelleen ja halut herää oitis. Ei ole mitottu ja hyvin pelaa. Ei ole isompaa ihmettä maailmassa kuin miehen elin....fantastinen kalu, sanon minä. Katseleppa aloittaja sitä penistäsi peilin edessä eri kantilta sekä levossa että stondiksessa. Ole ylpeä kalustasi, itsevarman miehen peli pelaa!!! Enemmän se on kiinni siitä eikä koosta.
- obtb
Mitäs mieltä muijat on meikälaisen mitoista, pituutta 15,5cm ja 5cm paksu, ympärysmittaa en tähän hätään muista mutta tulee varmaan mitattua lähiaikoina... niin ja ikää on 18vuotta. Ja asialliset vastaukset ja vain naisilta, kiitos!
- Rehti vastaus!
"Mitäs mieltä muijat on meikälaisen mitoista, pituutta 15,5cm ja 5cm paksu, ympärysmittaa en tähän hätään muista mutta tulee varmaan mitattua lähiaikoina... niin ja ikää on 18vuotta. Ja asialliset vastaukset ja vain naisilta, kiitos! "
Oikein passeli koko jonkun homon perseeseen!
- JORMA 19
Jaahas... tää on taas niitä, et joku provosoi ...ja toiset provoisoituu. Vittu nää on paskaa. Joku, luulee omistavansa ison, ja kirjottelee tänne tällätavalla. Sitte saa tyydytystä, kun toiset lohduttelee. ...SAIRASTA.
- cupari-Vesa
Mä olen itseasiassa kerran mitannut metrimitalla. 19cm näytti olevan
- mara
Onpa siinä mittaa kerrakseen.
- Sinne!
Tämän kirjoituksen oikea paikka olisi foorumilla "Onko koolla merkitystä".
- tuntuuko missään
Suihinotto oli helppoa, mutta muuten oli aika vaikea saada homma toimimaan. Asia olisi varmasti helpottunut ajan myötä, jos olisimme jatkaneet tapailemista.
- omistan 15 centtisen
Ei se pituus vaan se taito miten sitä käyttää. Ja onhan kaikilla ainakin kieli ja sormet apuna. Jos nää työkalut ei riitä tyydyttämään naista niin mikäs sitten
- 5-15
Kieltämättä isot kullit näyttävät seisokissa kiihottavimmilta. Toisaalta hyviä orkkuja olen saanut pientenkin kanssa (ja samalla tuntenut itseni tosi taitavaksi ja tiukkapilluiseksi, kun saan otteen siitä).
Eli yhdyn edelliseen; kyllä se on käyttäjästä kiinni.
Esileikit ja asenne ratkaisevat.
- pieni on pieni
itte olen saanut tosi isoa niin isoa että sattu aivan helvetisti , mutta olen kyllä saanut niin pientä ettei missään tuntunut,ja sori ei sais mutta kyllä minä teeskentellin silloin että tuntu muka ihanalle, ja sen jälkeen vetosin miehen takia siihen että ei oikeen natsaa yhteen kemiat, en halunnut loukata miestä mitenkää tosi surkee tekemään esileikkejä nuoli pilluakin niinkö se olis myrkyllinen, mutta olen huomannut että jos on pieni vehe niin ne ei sitte osaa kyllä tyydyttää mitenkää että oisko miehellä ittetunnossa jotain vikaa, mutta ei se liian isokaan saa olla silloin mies saa tosi ihanaa seksiä kun nainen puree huulta ettei itkuun purskahtais
- toimii mulle..
Miehet huomio!!
suurin turn-off on epävarmuus. Jos toimit määrätietoisesti ja otat ohjat käsiin, nainen kiihottuu itsevarmuudestasi ja ei edes huomaa jos kalusi on pieni.
Homma toimii, jos mies osaa kiihottaa naisen. Ihmisellä on muitakin ruumiinosia kuin sukupuolielimet, kannattaa siis aktivoida naisen herkät paikat ennen yhdyntää: suutele huulia sekä kaulaa, hyväile rintoja, nipistele varovasti nännejä, puristele pakaroita. Kun menet naisen housuihin älä kokeile "onko nainen märkä" vaan etsi klitoris ja pyörittele sitä sormilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11576Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras961504Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221051Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva201953- 124849
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2797Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29760Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751- 7724
- 60703