Puolisoni on sairastui -99 Parkinsoniin, ja nyt hän yskii yöt ja potee hengenahdistusta. Mikään lääke ei auta yskään, ei antibiotit, eikä limaa ohentavat lääkkeet, eikä yskänlääkkeet, ei mikään. Keuhkot on kuvattu, ne on puhtaat, veriarvot on tavanomaiset, kysynkin että onko yskä ja hengenahdistus ehkä tähän sairauteen kuuluvaa ja jos on niin kuinka sitä on hoidettu?
Kiitos vastauksesta.
Ja Hyvää Pääsiäistä kaikille!
Yskiminen..
3
2777
Vastaukset
- Vastausta toivova
Olisin itsekkin kiinostunut samasta aiheesta mutta onko kellään tietoa asiasta.
- Dyydyy
Isani sai dg:n 2003 51-vuotiaana ja hanella on noita hengenahdistuksia ja limaisuuksia enenevassa maarin. Kuuluvat kasittaakseni sairauden etenemiseen. Limaisuus ja hengitys on todella pahaa. Limaa imetaan valilla laitteella, jonka sai keuhkokuumeen jalkeen. Kaytossa on astmalaakkeet, jotka hengitellaan erillisen laitteen kautta. Onneksi sai nyt motoroidun sangyn, niin nukkuma-asento on parempi. Nyt isa siis 61 v.
- Kara4
Onko puolisollasi verenpainelääkkeitä. Jotkut verenpainelääkkeet aiheuttavat joillekin jatkuvaa yskimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574585
- 444485
- 623247
- 492675
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492303
- 412174