Puolisoni on sairastui -99 Parkinsoniin, ja nyt hän yskii yöt ja potee hengenahdistusta. Mikään lääke ei auta yskään, ei antibiotit, eikä limaa ohentavat lääkkeet, eikä yskänlääkkeet, ei mikään. Keuhkot on kuvattu, ne on puhtaat, veriarvot on tavanomaiset, kysynkin että onko yskä ja hengenahdistus ehkä tähän sairauteen kuuluvaa ja jos on niin kuinka sitä on hoidettu?
Kiitos vastauksesta.
Ja Hyvää Pääsiäistä kaikille!
Yskiminen..
3
2964
Vastaukset
- Vastausta toivova
Olisin itsekkin kiinostunut samasta aiheesta mutta onko kellään tietoa asiasta.
- Dyydyy
Isani sai dg:n 2003 51-vuotiaana ja hanella on noita hengenahdistuksia ja limaisuuksia enenevassa maarin. Kuuluvat kasittaakseni sairauden etenemiseen. Limaisuus ja hengitys on todella pahaa. Limaa imetaan valilla laitteella, jonka sai keuhkokuumeen jalkeen. Kaytossa on astmalaakkeet, jotka hengitellaan erillisen laitteen kautta. Onneksi sai nyt motoroidun sangyn, niin nukkuma-asento on parempi. Nyt isa siis 61 v.
- Kara4
Onko puolisollasi verenpainelääkkeitä. Jotkut verenpainelääkkeet aiheuttavat joillekin jatkuvaa yskimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375086- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91770- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351639