Kiinteistö-Kaisa, Kaisa Liski odottaa parhaillaan kolmatta lastaan 44-vuotiaana. Korkojen kera -lähetyksessä Kaisa paheksui suorasukaiseen tyyliinsä äitien tapaa kritisoida toisiaan.
– Olen todella yllättynyt siitä, että äidit tuomitsevat toisiaan. Tiedoksi vaan, nyt Kaisa tuomitsee, että muut äidit turpa kiinni! Nauttikaa vauvoistanne ja raskaudestanne, älkääkä tuomitko toisianne!
Kaisa ei aio pitää äitiyslomaa, vaan haaveilee pääsevänsä työn pariin ja asuntonäyttöihin noin pari kuukautta synnytyksen jälkeen. Liski on tietoinen siitä, että tämä saattaa ärsyttää monia.
– Nyt ei sitten tarvitse jokaisen mamman, joka pysyy kolme vuotta kotona, niin vetää tästä hernettä nokkaan. Meille tulee tarvittaessa mummu ja lastenhoitaja ja pidän sitten mahdollisesti esimerkiksi pidemmän joululoman, Kaisa perustelee.
Kiinteistökaisa turhista turhin, käskee pitää turvat kiinni
5
132
Vastaukset
- hyvä kaisa
Hyvä Kaisa!!
Jokainen tekee tyylillään ja juuri tuossa on minunkin pointtini, älkää tuomitko aina toisianne! Kaisa kertoi julkisuudessa oman tapansa hoitaa asiat niin miksi pitää hyökätä hänen kimppuunsa jokainen ja kertoa miten perseestä hänen tapansa on ja miten oikeassa itse olette, jokainen voi kertoa omasta elämästään mutta voisitteko tehdä sen nätimmin ja haukkumatta, KIITOS!!
Ja Hyvä Kaisa!!!!! Arvostan tämän naisen rehellisyyttä! Eikä muuten ole ainut nainen joka tekee näin, Suomessa kateellisten kesken vaan ei tälläistä ymmärretä. - Ääliä
Rehellisyyttä? Ulosotossa viimeksi oli 100 000 euroa.
Tämä nainen on vähintään yhtä turha mitä Tuksu tai Martina. - energiapakkaus!!
Minusta hän on energinen pakkaus ja fiksukin.. En noista ulosotoista tiedä eikä ne taida muille kuuluakaan kuin hänelle itselleen. On antanut itsestään minun mielestä julkisuuteen hyvän kuvan. Pidän näistä naisista jotka puhkuvat kunnon naisenergiaa! =)
Mutta tämä on vain minun mielipide!
Kommentoikaa muutkin. - suora selkä
Mä taas arvostan naisia ja miehiä jotka on ihan virallisilla papereilla menestyneitä. Ei ulosottoja ja muita "kirjanpitoepäselvyyksiä". Ansaitsee rahaa kunnolla tai muuten vaikuttaa merkittävällä tavalla. Silloin ei tarvitse selitellä kun on näyttöjä.
- Sietämättömiä tyrkky
En voi sietää epärehellisiä ja epäluotettavia ihmisiä, jotka antavat laskujen valua ulosottoon. Käsittämätön luonne pitää olla. Miten voi nukkua yönsä hyvin.
Lisäksi, miksi aina nämä tyrkyt, jotka ovat kyllä kovia suustaan, eivät saa mitään aikaiseksi ja sen lisäksi, aina sama juttu, ei mitään pohjakoulutusta.
Kaisa, Martina, Tukiaiset, Saana, Henna. Jokaisella sama juttu.
Selvästi huomattavissa, koulutustaso vaikuttaa suoraan talousasioiden hoitamiseen. Tai heidän tapauksessaan, hoitamatta jättämiseen.
Suuret puheet ovat mutta tekoja ei alkuunkaan ja kulissien takana kaikki räjähdystilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142069Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061399Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51192Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311017En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016- 47991
Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56984Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973