Luotan siihen että ikävämme ja rakkautemme kantaa yli tään vaikean ajan, erossa olon...pari kuukautta ja sitten on meidän aika jos niin tahdot...
luotan rakkauteemme
13
206
Vastaukset
- :)
:)
- varoitus-
jepu, lankalauantaina poltellaan nuotioita noita-akkojen karkoitukseksi.
muuten ne tulee katkoon navetan lehmiltä hännät. saattavatpa pahansisuisimmat jopa pissiä viljalaariin.- noita-akka
Juupajuu jaapajaa trallalallalaa...
- vakavavaroitus-
noita-akka kirjoitti:
Juupajuu jaapajaa trallalallalaa...
mutta paskat minä lehmistä ja viljoista, eihä mul ole navettaakaan.
yhen kiukkusen noidan voisin mielelläni nähdä. - noitako
vakavavaroitus- kirjoitti:
mutta paskat minä lehmistä ja viljoista, eihä mul ole navettaakaan.
yhen kiukkusen noidan voisin mielelläni nähdä.Näinpä...ja huom! Mä en oo koskaan kiukkuinen. Pettynyt saatan joskus olla.
- ?-
noitako kirjoitti:
Näinpä...ja huom! Mä en oo koskaan kiukkuinen. Pettynyt saatan joskus olla.
"pahan noidan pauloissa", olis hyvä olla.
muutenkin kun vain pienessä mielessään,
- :)
Juuuu.. Luotan!!!!!!!!!!!
Murrrr, joka on MinäMurrrr :) - J THE DUDE
jos olis mulle niin,jaksan odottaa.
- Secret
Minä en.
- kaikella on aikansa
Luotan vain niin minäkin luotin
Juhan rakkauteen...
se meni ovesta... - Secret
Ehkä hänen rakkautensa oli aitoa, mutta ehkä sinä vain yritit vain tallata hänen sielunsa. Välittämättä pätkääkään oikeista, hyvistä asioista kuten Rakkaudesta.
- Pikkuprinssi
palvoi ruusuaan
- ruusuinenuni
Ruusun piikit pisti,kukka kuihtui, mutta vain siksi aikaa kunnes pikkuprinssi hänet taas löytää nukkuvien laaksosta, linnan murtuneiden muurien takaa lehvästöjen alta. Suudelma on hänet sieltä herättävä. Ruusu tietää prinssinsä poimivan vielä kerran hänet pimeydestä pois aurinkoon ja rakkauteen. Silloin ruusu tietää että pikkuprinssinsä oikeasti ruusuaan rakastaa ja he voivat elää onnellisina yhdessä elämänsä loppuun asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."41756Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71900Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?100713Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38678Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?92659- 18656