Luotan siihen että ikävämme ja rakkautemme kantaa yli tään vaikean ajan, erossa olon...pari kuukautta ja sitten on meidän aika jos niin tahdot...
luotan rakkauteemme
13
204
Vastaukset
- :)
:)
- varoitus-
jepu, lankalauantaina poltellaan nuotioita noita-akkojen karkoitukseksi.
muuten ne tulee katkoon navetan lehmiltä hännät. saattavatpa pahansisuisimmat jopa pissiä viljalaariin.- noita-akka
Juupajuu jaapajaa trallalallalaa...
- vakavavaroitus-
noita-akka kirjoitti:
Juupajuu jaapajaa trallalallalaa...
mutta paskat minä lehmistä ja viljoista, eihä mul ole navettaakaan.
yhen kiukkusen noidan voisin mielelläni nähdä. - noitako
vakavavaroitus- kirjoitti:
mutta paskat minä lehmistä ja viljoista, eihä mul ole navettaakaan.
yhen kiukkusen noidan voisin mielelläni nähdä.Näinpä...ja huom! Mä en oo koskaan kiukkuinen. Pettynyt saatan joskus olla.
- ?-
noitako kirjoitti:
Näinpä...ja huom! Mä en oo koskaan kiukkuinen. Pettynyt saatan joskus olla.
"pahan noidan pauloissa", olis hyvä olla.
muutenkin kun vain pienessä mielessään,
- :)
Juuuu.. Luotan!!!!!!!!!!!
Murrrr, joka on MinäMurrrr :) - J THE DUDE
jos olis mulle niin,jaksan odottaa.
- Secret
Minä en.
- kaikella on aikansa
Luotan vain niin minäkin luotin
Juhan rakkauteen...
se meni ovesta... - Secret
Ehkä hänen rakkautensa oli aitoa, mutta ehkä sinä vain yritit vain tallata hänen sielunsa. Välittämättä pätkääkään oikeista, hyvistä asioista kuten Rakkaudesta.
- Pikkuprinssi
palvoi ruusuaan
- ruusuinenuni
Ruusun piikit pisti,kukka kuihtui, mutta vain siksi aikaa kunnes pikkuprinssi hänet taas löytää nukkuvien laaksosta, linnan murtuneiden muurien takaa lehvästöjen alta. Suudelma on hänet sieltä herättävä. Ruusu tietää prinssinsä poimivan vielä kerran hänet pimeydestä pois aurinkoon ja rakkauteen. Silloin ruusu tietää että pikkuprinssinsä oikeasti ruusuaan rakastaa ja he voivat elää onnellisina yhdessä elämänsä loppuun asti...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760