kuinka moni teistä pystyy samaan päätökseen.
Korkkipysyy kiinni tästä lähtien, ei enää kansanterveydelle!
en juo enää
9
147
Vastaukset
- tiinaex...
toissapäivänä join pari pientä lasillista punkkua eilen punkkua lasillisen ja pari olutta siinä oli mun pääsiäis viinit ja oluet niitä ennen en ottanu mitään kuukauteen miks tarvis pystyä oleen juomatta en oo sitä vielä keksiny eikä siihen oo tullu eikä ollu mitään tarvetta niin että jatkan tätä rataa.
- Rimmir tänään
Hieno homma jos juominen oli ongelma. Kaikenlainen päätöksentekohan, joka koskee omaa itseään , esim tupakoinnin lopettaminen, laihduttaminen, kuntoilu, huonosta ihmissuhteesta irtautuminen, tarvitsee itsekuria.
Onnea uudelle elämällesi. - tiinaex...
no enpä ajatellu asiaa sen pidemmälle tietysti munkin mielestä se on hieno homma kun pistää korkin kiinni sillon kun juominen on ongelma.
- ei motivoi
Kunnostautuminen alkolittomuudella ei ainakaan minua motivoi. Mun mielestä täyskieltäytyminen alkoholista ei ole välttämätöntä tai edes tarpeellista, ellei kyse ole jostain terveysongelmasta tai väärinkäyttötaipumuksesta.
Nuorena tuli istuttua pari iltaa vikossa kapakoissa ja aina kännihakuisesti. Nykyään alkomahooli maistuu heti huonommin. Pari kolme bissee tai vähän mietoa viiniä on kiva siemaista, mutta jo 0,7 promillen humalatila tuntuu niin epämiellyttävältä olotilalta, että raja liikakäytölle tulee ihan luonnostaan vastaan. En koe tarvetta alkoholittomaan dieettiin. Terve kroppa pystyy handlaamaan alkoholin, kunhan ei erehdy käyttämään liikaa. Tervetuloa porukkaan :)
22 vuotta on takana raitista elämää, että tälläinen pikkualkuhan tässä vasta :))Taloudellinen motivaatio puree osittain.
Juuri ennen 60-päivääni vaihdoin rappioelämäni kuntoiluun.
Koska lunastan aina vuoden salikortin etukäteen ei sen käyttöä raaski häiritä tissuttelulla.
5 - 6 krt / viikko salilla edellyttää täysraittiutta.
Kotoa poissaolot ovat eri juttu.
Vaimoni ja molemmat lapseni ovat absolutisteja olematta kuitenkaan tiukkapipoisia fanaatikkoja.
Täysraittius on käsittääkseni terveellisempää ja ympäristöystävällisempää kuin päivittäinen dokaaminen vaikka siitä ei itselle eikä muille osoitettavia haittoja olisikaan.
Itse olen tuurijuoppo mutta maku on siirtynyt miedompaan suuntaan ja kaiken lisäksi määrät vähentyneet.En ole koskaan tehnyt moista päätöstä enkä taida tehdä nytkään.
Toivotaan että päätöksesi pitää.- ei kannata
pari tai kolme kolmosolutta, ja kerran tai joskus parikin kertaa viikossa, mutta aina on parempi olo kun ei juo yhtään, ikä varmaan tekee sen et olo on hutera jos enepi jois ja tulis ilman syytä morkkiksia kaikeasta..
Onnea raitustumisyritykselle. Alkoholi, tupakka, huumeet ja makeiset voi huoletta jättää pois, jos siltä tuntuu. Ei siitä ainakaan ole haittaa. Jos joku on sitä mieltä niin ihmetellä täytyy. Minä nostan hattua niille ihmisille, jotka ovat tajunneet törppäiltyään tarpeeksi kännissä, että alkoholi ei sovi heille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235953- 602067
- 271529
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411314Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691168- 741155
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531127- 511092
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1451087Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601045