Vaikee elämä ja äiti käskee jaksaa vaikka ei jaksaisi

Olipa kerran tyttö hänellä oli ihana elämä silloin lapsena ei tarvinnut huolehtia mistään. Hänellä on 2 veljeä jotka olivat ihania silloin syli vauvana nyt ovat riiviöitä. Hänellä on aivan upea äiti. Mutta sitte kuvioihin astuu isäpuoli joka oli eka ihan upea tyyppi ja tyttö kuvittelee että heistä tulee upeat ystävykset/läheiset. Mutta käänne tuli isäpuoli rupesi ottaa liikaa vastuuta ja tytön veljekset rupesivat lentelee seinille kun he joutuivat huoneeseen. Tyttö puuttu asiaan ja asia muuttu mutta tytön elämä rupes olemaan täyttä helvettiä. Tyttö rupes ottamaan liikaa vastuuta kotona ja se ylikuormitti tyttöä hän rupes viitelee,juomaan ja polttaa röökiä. Perheessä sitten huomattiin tytön itsetuhoisuus ja puututtiin perheneuvolalla asiaan mutta eivät he osanneet auttaa. No sitten tämä kausi meni ohi kun pääsi 6 luokalta ja siirryttiin 7 luokalle mutta alkoikin uudet ongelmat! Saatiin oikein upea poikaystävä joka sitten lopulta päätyi kusipääksi koska tämä jätkä pahoin piteli tämän tytön ja kouluun palataan!  koulu ei mennyt edes alku vuodesta ees hyvin koska tämä tyttö rupes lintsaamaan koulusta ja ajatteli että ei jaksa olla koulussa ja tämän seurustelu suhteen jälkeen tämä tyttö ei ees pystynyt käymään koulua koska tämä ex- mies oli samalla luokalla! Tämän pahoin pitelyn jälkeen tämä tyttö tappeli vanhempiensa kanssa ja sit tytön äitin kaveri puuttu heidän välisiin juttuihin ja tyttö sano että älä puutu muitten asoihin! Siitä tytön isäpuoli tykkäsi ja tuli sitten tytön luo. Eka huusi ja sitten nappasi väkivaltaisesti kiinni ja sit pahin juttu se isäpuoli otti tyttöä kurkusta kiinni niin että jäi vain punaset jäljet. Isäpuoli vei tytön kotiin ja äiti ei tehnyt asialle mitään oli vaan että mä tiiän. Tämän tapahtuman jälkeen isäpuoli totes et kerranko meillä on lapsenvahti kotona mäkin voin lähtee kapakkaan. Tämä isäpuoli oli n.2 vuotta kieltänyt tämän asian ennenkö lopulta myönsi.(asiasta enempää) Kun tämä kaikki oli tapahtunut vanhemmat olivat tästä ex miehestä eli olivat luulleet että pelko olisi ohi...Vanhemmat eivät uskoneet että tämä poika olisi enään ongelma mutta se olikin. Hän joutu puolen vuoden masennukseen ja selvisi siitä. Sitten koulussa sovittiin että tyttö uusi 7 luokan uudestaan. Kesällä hän tutustu oikeen mukavaan poikaan. Ja seurustelu alko. Sitten mennään seuraavaan vuoteen tyttö ei vielläkään pystynyt olee kouluss ja karkasi itikseen, kaupunkiin tai jonnekin. Kerran hän oli itiksessä ja hän meni röökille ja häntä seurasi mies joka sitten kysy tulta ja numeroa, onneksi tyttö oli fiksu ja anto vanhan numeronsa. Ja mies pyysi et jos mentäisiin tonne sivummalle ja se mies rupes koskettelee tyttöä perseestä,rinnoista ja suutelemaan. Tyttö lähti pois paikan päältä ja hän soitti eka nykyiselleen poikaystävälleen että häntä oli pedofiili koskettelut ja että se mies seurasi häntä itiksessä. No tämä jätkä ei suostunut tulla auttaa tyttöä. Hän soitti henkilölle ja hänen niin sanottu 'veli' tuli auttaa mutta mies oli lähtenyt.(tästä asiasta ei sit enempää) kaiken tämän jälkeen hän joutui 3 kuukaudeksi laitokseen ja onneksi pääsi kuitenkin kotiin. Hän tutustui uuteen jätkään ja rupesi seurustelee hänen kaa ja hän oli hänen tukenaan ja on edelleenkin

3

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä miten jaksan tän elämän kanssa. Olen ihan loppu!!!

    • soita

      soita sinne nuorten linjalle ja puhu niille, saat neuvoja ja pääset alkuun,
      voimia sinulle

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe