sehän mä olin sulle. Mitäs nyt kun miehet piirittää baarissa ja itseluottamus noussut sun tuhojen jälkeen. Nauran enää P****set naurut sulle
Itsestäänselvyys alusta alkaen
11
206
Vastaukset
- se on varma
Suurin virhe on pitää ketään ihmistä itsestään selvyytenä. Jossain vaiheessa kynnysmaton menettää
- selviönäkijä
ap, mikset sä voi ittelles tunnustaa, että sää yhä ikävöit sitä äijää ja reidet leviäis heti, jos hän huolis sut. Siksihän sää oot ikävä-palstalla.
- ap.
Mistä tiedät vaikka ne ois baari reissun jälkeen levinnyt jollekin komistukselle
- ed
ap. kirjoitti:
Mistä tiedät vaikka ne ois baari reissun jälkeen levinnyt jollekin komistukselle
en tiedäkään, mutta katkerasta kirjoituksesta päättelen jotain...puute tilaa
- No kummalla oli
ap. kirjoitti:
Morkkis aamulla? Kumman piti jo näin aikaisin kiiruhtaa kotiin? Sanoitko et nyt ala vetää mun pitää päästä ikävä palstalle..
- No ei siltä näytä
Jos täällä pitää kirjoitella. Mitäs miehiä ne oikein on kun et pimpsa hellänä kehrää kainalossa, vaan täällä kirjoittelet valituksia heti aamusta?27
- Jos sä baarista
sit paremman löydät niin anna mennä vaan!
- tjaa-aaa
Baarissa haetaan vaan sitä yhtä asiaa. Sekö on hienoa ja vähemmän itsestäänselvyys?
- Sinä ehkä...
Baarissa ei todellakaan haeta vaan sitä yhtä asiaa.
- Voisinhan sitä
itsekin lähteä lihatiskillä käymään. Tuskin tarttee yksin lähtä pois, niin eiköhän siinä yksi sielunkumppani ala unohtumaan :)
- Jassoooo
minä ihan polvillani täällä ja yrittänyt olla miehinen parhaani mukaan, jota naiset arvostaa. Viikkotolkulla miettinyt, miten ihmeessä sinunlaistasi voi lähestyä ja paljastaa tunteensa, jotta voi samalla olla uskottava, ei ahdistava ja erottua edukseen siitä massasta, joka sinua tavoittelee...Ensimmäistä kertaa teen tälläistä, ensimmäistä kertaa tunnen näin. Ei minulla ole mitään kokemusta tälläisestä, elää täydellisessä epävarmuudessa, kera suurien tunteiden. Yhden naisen mies olen, mutta mistäpä sinä sen voisitkaan tietää, miten sinua palvoisin!? Ehkä hintalappusi sitten on liian korkea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770