Itsestäänselvyys alusta alkaen

tyhmälle miehelle

sehän mä olin sulle. Mitäs nyt kun miehet piirittää baarissa ja itseluottamus noussut sun tuhojen jälkeen. Nauran enää P****set naurut sulle

11

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on varma

Suurin virhe on pitää ketään ihmistä itsestään selvyytenä. Jossain vaiheessa kynnysmaton menettää

• selviönäkijä

ap, mikset sä voi ittelles tunnustaa, että sää yhä ikävöit sitä äijää ja reidet leviäis heti, jos hän huolis sut. Siksihän sää oot ikävä-palstalla.

• ap.

Mistä tiedät vaikka ne ois baari reissun jälkeen levinnyt jollekin komistukselle

• ed
        ap. kirjoitti:

Mistä tiedät vaikka ne ois baari reissun jälkeen levinnyt jollekin komistukselle

en tiedäkään, mutta katkerasta kirjoituksesta päättelen jotain...puute tilaa

• No kummalla oli
        ap. kirjoitti:

Morkkis aamulla? Kumman piti jo näin aikaisin kiiruhtaa kotiin? Sanoitko et nyt ala vetää mun pitää päästä ikävä palstalle..

• No ei siltä näytä

Jos täällä pitää kirjoitella. Mitäs miehiä ne oikein on kun et pimpsa hellänä kehrää kainalossa, vaan täällä kirjoittelet valituksia heti aamusta?27

• Jos sä baarista

sit paremman löydät niin anna mennä vaan!

• tjaa-aaa

Baarissa haetaan vaan sitä yhtä asiaa. Sekö on hienoa ja vähemmän itsestäänselvyys?

• Sinä ehkä...

Baarissa ei todellakaan haeta vaan sitä yhtä asiaa.

• Voisinhan sitä

itsekin lähteä lihatiskillä käymään. Tuskin tarttee yksin lähtä pois, niin eiköhän siinä yksi sielunkumppani ala unohtumaan :)

• Jassoooo

minä ihan polvillani täällä ja yrittänyt olla miehinen parhaani mukaan, jota naiset arvostaa. Viikkotolkulla miettinyt, miten ihmeessä sinunlaistasi voi lähestyä ja paljastaa tunteensa, jotta voi samalla olla uskottava, ei ahdistava ja erottua edukseen siitä massasta, joka sinua tavoittelee...Ensimmäistä kertaa teen tälläistä, ensimmäistä kertaa tunnen näin. Ei minulla ole mitään kokemusta tälläisestä, elää täydellisessä epävarmuudessa, kera suurien tunteiden. Yhden naisen mies olen, mutta mistäpä sinä sen voisitkaan tietää, miten sinua palvoisin!? Ehkä hintalappusi sitten on liian korkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe