Itse olen viinaksia ottannut useina 100 vkl ja reilustikkin. On mennyt melkein niin paljon, että ihme kun ei sydän ole pysähtynyt. Useasti olen joutunut käymään päivystyksessä, kun pumppu on reistaillut.
Nyt vähän aikaa olen yrittännyt pitää kohtuuden. En ota kirkkaita. Kun juon, lopetan kun rupeaa oikein tuntumaan humalta. Kirkkaiden, ja muiden väkevien kanssa pitää muistaa se kohtuus. Sama oluenkin kanssa,max 12plo jos painat yli 110kg.
Tästä on hyvä jatkaa, tiedä vaikka jää kohta paljonkin vähemmälle kännit. Pyrin parantamaan koko ajan alkoholin suurkulutusta.
kohtuus juomisessa
k,m
4
91
Vastaukset
- mitä ihmettä
Eihän tosta saanut mitään tolkkua, olekohan jo juonut aivosi pilalle?
- -?-
Mitä et ymmärtänyt?
Ainoa outo kohta oli tuo yli 110 kg.
- vi t tuilua?
Mitä suurkulutuksen parantaminen tarkoittaa? Uutta ennätystäkö?
Vai meinaatko kuitenkin vähentää suurkulutuksesta johonkin kohtuuteen?- resfsrftserf
Niin niin kohtuutta tietysti tarkoitin, että kokoajan vaan viinaa vähemmälle. Eli paras tapa on se että, kun tuntuu vähän jo humala lopettaa ottamasin heti siihen paikkaan. Jos olet iso, noin 12 olutta on ok, mutta jossain vaiheessa 6plo keskiolutta riittää. Kokoajan vaan vähentää kuluttamista,alkoholin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760