Oikeaa "kokovartalo" hierontaa miehelle?

markku5260

Käyn säännöllisesti hierojalla ja nyt olen alkanut unelmoimaan, että olis tosi nastaa päästä mieshierojalle joka hieroisi ihan todellakin koko vartalon myös peniksenja koko alueen.
Ei haittaa vaikka käsittelyssä laukeaisikin.
Onko kenelläkään muulla miehellä tälläisiä ajatuksia tullut hieronnan aikana tai muuten.

20

1964

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21258jepe

      Joo samaa haaveilen minäkin mistähän saisi

    • Iskurit

      No tuolla iskureissahan noita on.

      • Missä iskureissa?
        Sorry en tiedä ihan tosissaan.
        Onko se jokin nettiosoite?


    • xeme55

      Minä olen saanut kerran sellaisen hieronnan ja jumalauta miten siinä nauttii.
      Se oli ihan silkka vahinko se aloitus.
      Hierojan käsi hipaisi kiveksiä kun hieroi reisiä,, minä vaan murahdin että jopas tuntui hyvältä niin hieroja alkoi HIPAISEMAAN useammin ja kun jouduin kääntymään selälleni niin hän näki seisovan penikseni ja kysyi ihan suoraan, että hierotaanko tuokin....

    • xezo 43

      Kyllä on saatavilla tuollaista hierontaa mieheltä miehelle.
      Aivan upeaa.
      Olen itse naimisissa ja käyn silloin tällöin tutulla gay-miehellä, joka tykkää hieroa.
      Susittelen..............................
      EIKÄ TARVITSE NIITÄ HOMO KOMMENTTEJA JOOKOS

    • Linjuri Kuski.

      SUOSITTELEN =D

      Kokeilin kerran, kokeilu mielessä seksi hierojaa, jonka ilmoituksen löysin netistä. Sovimme ajan ja minua jännitti tosi paljon hierojalle meno, hieroja oli nuori mies ja hän huomasi hermostukseni. jonkin aikaa juteltuamme oloni helpottui ja rohkenin mennä hierontapöydälle makaamaan. Kaveri hieroi ensiksi minua selkä puolelta, hänen koskettelussa tuntui hyvälle ja aloin myös kiihottumaan. Kun sitten jouduin kääntymään, jotta hieroja voisi hieroa minut myös vatsa puolelta, kullini sojotti ylväästi pystyssä. Suljin silmäni ja annoin kaverin suorittaa hieronnan loppuun. Oli mahtava tunne kun hän käsitteli seisovaa kulliani, sekä venytteli rasvattuja kiveksiäni. Sain mahtavan purkauksen ja kullini oli käsittelyn jälkeen, pitkään mukavan turpea. Kyseinen kaveri, on saanut minusta vakio asiakkaan ja käyn hänen luonaan, joka toinen kuukausi hierottamassa jäykistyneitä lihaksiani.

    • vink vink
      • sepe767

        Onko sinun vink vink pakko olla tällä palstalla mene muualle.
        jos ei kiinnosta.taidat olla hiukan.......
        HIENOA Linjuri Kuski voin arvata, että on ollut ihanaa.
        Aion kokeilla itsekin, kunhan läydän luotettavan hierojan...
        Olen naimissa, perheellinen enkä koe olevani HOMO.
        Eläköön vapaus valita...heh...


      • tonk tonk
        sepe767 kirjoitti:

        Onko sinun vink vink pakko olla tällä palstalla mene muualle.
        jos ei kiinnosta.taidat olla hiukan.......
        HIENOA Linjuri Kuski voin arvata, että on ollut ihanaa.
        Aion kokeilla itsekin, kunhan läydän luotettavan hierojan...
        Olen naimissa, perheellinen enkä koe olevani HOMO.
        Eläköön vapaus valita...heh...

        Oikeesti? Minkälaisia puupäitä täällä oikein liikkuu. Homostelut EIVÄT kuulu tänne leikit ja fetissit-palstalle. Haluatko, että teen poistopyynnön ylläpidolle?


      • pänk pänk
        tonk tonk kirjoitti:

        Oikeesti? Minkälaisia puupäitä täällä oikein liikkuu. Homostelut EIVÄT kuulu tänne leikit ja fetissit-palstalle. Haluatko, että teen poistopyynnön ylläpidolle?

        Olet täysin väärässä. Kyllä homot yms. saavat kirjoitella näille palstoille siinä missä heterotkin. Yritätkö väittää, että homoilla olisi vain yksi palsta käytössään. Homot harrastavat ja pitävät useimmista eripalstoilla keskustelluista asioista, siinä missä heterotkin. Olisi melko älytöntä jos gaypalstalla keskusteltaisiin kaikista oudoistakin perversioista, sillä homoillakin on omat mieltymyksensä tiettyihin asioihin, eikä niistä yleisellä gaypalstalla ole suotavaa keskustella.


      • Kuulepas, ihminen, ei ole homo, jos nauttii toisen ihmisen kosketuksesta!


    • Sieltä!

      No etköhän löydä Voquesta etsimääri Sturenkadulta. Kunnon syvähierontaa!

    • zeus1000

      No voi herranjestas, että olet .....
      Tsemppiä Markku ja muut, jotka tullaisesta "hieronnasta" pidätte.
      Nauttikaa kun sellaisen löydätte.
      Itse en ihan tuollaiseen menisi.
      Mutta vapaus kaikille jees.
      Oikeita idiot.... nuo kommentoijat mielestäni...
      No meitä on moneen junaan ja kai se on yritettävä ymmärtää noita tonk tonk ja vink vink...TYTTÖJÄ

      • Samaa mieltä, kuin zeus1000!
        Itse en haluais tai ainakin rohkeus puuttuisi tuollaiseen "käsittelyyn" menemiseen.
        Mutta kaikin mokomin muille, jos nauttii siitä, mikä ettei.


      • karibi56
        ph-manm kirjoitti:

        Samaa mieltä, kuin zeus1000!
        Itse en haluais tai ainakin rohkeus puuttuisi tuollaiseen "käsittelyyn" menemiseen.
        Mutta kaikin mokomin muille, jos nauttii siitä, mikä ettei.

        Aivan ihanaa tuollainen...mistähän vaan sen hierojan löytäisi.....


      • kokemusta on
        karibi56 kirjoitti:

        Aivan ihanaa tuollainen...mistähän vaan sen hierojan löytäisi.....

        Itse käyn Hesassa thaimaalaisella mieshierojalla. Tosi hyvä ja hoitaa hieronnan loppuun saakka. On myös suomalaisia eroottisen hieronnan taitavia miehiä.
        Mahtava nautinto! Enkä ole homo.


    • etsin minäkin

      Mistä löytyy?

    • Manipular

      seksittreffit.fi löytyy hierontaa tarjoavia miehiäkin, omakuva.org:n kautta pääsee myös tuonne seksitreffeihin.
      Kävin kerran mieshierojalla ja sain toteuttaa siellä asioita joista olin haaveillut.
      Olin polvillani hierojamiehen edessä ja hänen suuri kalunsa oli kasvojeni edessä. Tartuin kaluun ja otin sen suuhuni, kun kalu oli suussani vedin kalun esinahan terskan taakse, tunsin suussani esianahan liukumisen terskan taakse ja palajastuvan terskan muodot kielelläni ja suullani. Pidin terskaa suussaani ja tunnustelein sitä, se tuntui upealta, vedin kalun suustani ja katselin kuinka komea, oikeastaan kaunis, se olikaan. Myöhemmin tuo kalu laukesi suussani ja minun kalu tuon miehen suussa. Tämä oli ensimmäinen kerta kun imin miestä ja taisi olla viimeinen.

      • Holtiton seksi

        Hienoa että nautit mutta kai muistitte käyttää kondomia? Vaikka tykkäätkin seksitä miesten kanssa pidä kuitenkin huoli terveydestäsi. Homojen keskuudessa HIV on paljon yleisempi kuin heterojen koska ei ole raskauden pelkoa. HIV:n ei ole vieläkään parantavaa lääkettä vaan lopulta kuolet AIdsiin eikä se ole kaunista katsottavaa. Makaat sairaalassa riutuneena ja ripuloiden vaipoissa kuolemaa odottaen.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe