mutta yhtäkkiä ei tullutkaan mieleen mitään, missä se ikävän tunne on, missä se tuskaisa kaipuu ? Nyt iski tajuntaan ku metrinen halko, mä en enää ikävöi sua, jippii ja hell yeah, mikä ihana tunne. Oon vihdoinkin "vapaa".
meinasin laittaa kaipausviestin tänne..
7
191
Vastaukset
- aurinkoista päivää
Aina sama ilolaulu, joka hetken päästä muuttuu taas itkuvirreksi. Älä viitsi, kaipaat ja ikävöit ihan samalla tavalla, mihinkä sä siitä pääsisit, kun et moneen vuoteenkaan ole sille mitään mahtanut. Mutta joo, repeile ja kaipaile rauhassa mä menen nyt ja en tiedä koska taas tuun käymään. Ole ihmisiksi ja nauti siitä mitä sulla on. Olet tärkeä ja rakas varmasti jollekin, joka sinuakin ehkä tällähetkelläkin kaipailee ja ikävöi.
- ap
no höh, enhän mä ikävöinyt kuin vasta muutaman n. 6-8 kuukautta, kuka nyt vuosikausia ikävöisi ketään. Sitäpaitsi tää mun ikäväni on ollut laimenistilassa jo pitemmän aikaa, ei ihan tään päivän olotila.
- vihje
ei siis enää mitään syytä suoltaa tekstiä ikävä-palstalle..?
- .g.4
vihje kirjoitti:
ei mitään
- kuuluuko se tänne
.g.4 kirjoitti:
ei mitään
mites tuo p.askan pukeltaja-ukko, sanokaas nyt sillekin jotain :DDDD
- parempi vihje
vihje kirjoitti:
tiedotus : täällä on myös kateus ja katkeruus palstatkin
- the woman
samanlainen ilmiö täälläkin, ehkä se on tuo aurinko, lämpö mikä vie ikävöinnin mennessään. tajuaa itsekin miten turhaa on ikävöidä jotain, mitä ei todennäköisesti tule koskaan saamaan. minullakin on sellainen jännä, kutkuttava olo. tosin voisin elää yksinkin mutta en pane hanttiin, jos joku jossain minut haluaa:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790