Lammasta, yrtti-kumina perunoita, hyvä kastike, ihanaa tummaa ja vahvaa punaviiniä. Tässä on kyllä kaikki kohdillaan.. paitsi, että seura, hyvä seura puuttuu.
Ja melkein kun olisi ollut täydellistä!
Melkein täydellistä
3
219
Vastaukset
- al.
Täytyy sanoa, että lihan onnistuessa.. tuolla aterialla voisi jopa viedä miehen sydämen. Ai, niin, pitäähän tuon viininkin olla osuva. Nyt se olisi ollut.. juuri sitä mitä toivoinkin.. sekä liha, että viini.
Voi, kumpa oisin uskaltanut kutsua hänet.
Ehkä teen suunnitelman - ja teen tätä hänelle, joskus.. kunhan rohkenen hänet kutsua. Siis jos.. eikun kun.. jos.. kun .. jos.. kun.. Niimpä!
Mutta.. hyvää oli.. ja söin molempien annoksen. Eli annoskokoa pitää lisätä;)- vinqvinq
Varmista, että hän pitää lampaasta ja kuminoista. Minä en ainakaan vosi syödä niitä. Punaviinikään ei ole koskaan maistunut. Mutta tämä kattaus olikin hänelle... ;€
- al.
vinqvinq kirjoitti:
Varmista, että hän pitää lampaasta ja kuminoista. Minä en ainakaan vosi syödä niitä. Punaviinikään ei ole koskaan maistunut. Mutta tämä kattaus olikin hänelle... ;€
:D Totta! Ja vain valkosipuli puuttui tuosta 'makujen mieltymykset täysin tai ei yhtään' osiosta :))
Juu, täytyy varmistaa. Voi sen valmistaa ilman niitäkin.. tai siis ei lampaanlihaa:)
Mutta.. hän voisi tuoda tullessaan hirven lihan ja voisi valmistaa sitten itse sen.
Se oisikin varin oivallinen ajatus. Kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872