Todistakaa joku minulle että selvänäkijöitä on oikeasti olemassa

kevätaurinko.

Jos olet oikea selvänäkijä kerrotko minulle mitä näet elämässäni tällä hetkellä, ja tulevaisuudessa, tai esim ensi kesänä. Ja antaisitko samalla ohjeita tulevaisuuttani ajatellen. Olen agnostikko. Eli haluaisin jonkun todisteen jostain yliluonnollisesta. Ja tässähähän se tulisi jos tulisi oikeita tietoja. Ja pienet neuvot ei haittaisi muutenkaan elämääni varmasti tällä hetkellä eikä tulevaisuudessa. Uskotteko selvänäkijät muuten jumalaan ? Kumpaa sukupuolta olen ?

9

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kevätaurinko.

Miltä näytän ? Olenko lihava, laiha, sopusuhtainen. Vaalea, tumma ? Onko minulla lemmikkieläintä ? Minkälainen auto ? MItä harrastan ? Mitä töitä teen ? Millä paikkakunnalla asun. TAi mistä olen kotoisin. Yms jos mitään noista näkyyyniin ei kun vastausta tänne päin. Haluan selvittää onko selvänäkijöitä olemassa. Ja haluaisin tietää onko myös elämää tämän elämän jälkeen. Jos on selvänäkökykyisiä ihmisiä silloinhan voi tavallaan päätellä että on. Koska ei tuollaista kykyä voi olla olemassa jos tämä elämä loppuu tähän. Vai onko siellä ateisti selvänäkijää ?

• kevätaurinko.

VAstauksia kehiin.

• kevätaurinko.

Rohkeutta vähän. Koettakaahan arvailla

• kallis ennustaja

Olet melko karvaton mies, sinua voisi luulla naiseksi. Oikeastaan olisitkin mieluummin nainen. Liittosi eivät ole kestäneet kauvaakaan kun olet niin itsekeskeinen ihminen. Ei hyvä.
      No sitten näen tämän kompleksin että vertaat itseäsi aina parempiosasiin. Se on vakava kompleksi. Äitisi kanssa sukset on ristissä eikä äiti oikeen jaksa kuunnella sinun selityksiäsi. Kuvittelet olevas viksu vaikket olekkaan. Olet huonoilla papereilla valmistunut ja siitä tulee lisää komplekseja. Sinulla on pakkomielle syömisestä ja monesta muustakin jutusta. On se vaan niin totta.
      Laitan tilinumeroni tulemaan jos haluat kuulla lisää, yleensä en anna ilmasia ennustuksia.
      Mutta kävi sinua sääliks. Koita pärjätä, eiks vaan?

• kevätaurinko.

:D haahahahahahahahahaha.

• oikea noita

No niin! Taas testaaja, joka ei edes tarvitse oikeita vastauksia. Luuletko, että tuolla asenteella olet oikeitettu saamaan mitään oikeaa tietoa. Henkimaailma näkee sinut joka hetki ja tietää, kuinka pilkkaat ja mitä ajattelet.

Täällä monet näkijät yrittää auttaa toisia eteenpäin elämässä aivan ilmaiseksi, mutta niille, joilla ei ole oikeita kysymyksiä, ei tarvitse edes vastata.

Jos tahdotte oikeita, selviä vastauksia niin ei riitä, että kysytte: Näetkö, millainen minä olen? Tai: Millainen on seuraava henkilö, jonka vuoteeseen hyppään?

Kysykää selkeästi. Kertokaa hieman taustoja, niin todelliset näkijät saa paremmin kiinni energioistanne ja voitte saada uskomattoman selkeitäkin vastauksia.
      Typerät kysymykset voi heittää omaan arvoonsa, eikä kenenkään näkijän tarvitse sellaiseen aikaansa tuhlata. On paljon tärkeämpiäkin asioita olemassa johon aikaansa voi käyttää.

• sivua seurannut

eipä nuo tunnu vastaavan edes todella tärkeisiin kysymyksiin jos jollakin on tosi hätä. mut sitten jonnin joutaviin kyllä vastaillaan joihin helppo vastata. katso vaikka kysymyksiä mitä tälläkin palstalla nyt on

• eräs vaan...

Olet odottanut miestäsi jo monta vuotta, mutta on toisen kanssa. Olet kärsimätön ja äksy asian takia. Haluat vain ilmaisen ennustuksen. Suosittelisin myös alkoholin käytön vähentämistä huomattavasti. Juot yksinäisyyteesi ja aika runsaasti. Tiedät itsekkin olevasi alkoholisti, mutta ääneen sitä et myönnä. Humalassa painostat miestä joka menee sinusta aina vaan kauemmaksi. olet katkera, mutta miestä et itsellesi saa

• ...

haaahahahahaha. Surkea ennustus. Kun sukupuolikin meni väärin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      28
      1828
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      157
      1802
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      350
      1545
    4. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      145
      1160
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      213
      1154
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1128
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      995
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      979
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      938
    Aihe