Jos olet oikea selvänäkijä kerrotko minulle mitä näet elämässäni tällä hetkellä, ja tulevaisuudessa, tai esim ensi kesänä. Ja antaisitko samalla ohjeita tulevaisuuttani ajatellen. Olen agnostikko. Eli haluaisin jonkun todisteen jostain yliluonnollisesta. Ja tässähähän se tulisi jos tulisi oikeita tietoja. Ja pienet neuvot ei haittaisi muutenkaan elämääni varmasti tällä hetkellä eikä tulevaisuudessa. Uskotteko selvänäkijät muuten jumalaan ? Kumpaa sukupuolta olen ?
Todistakaa joku minulle että selvänäkijöitä on oikeasti olemassa
9
149
Vastaukset
- kevätaurinko.
Miltä näytän ? Olenko lihava, laiha, sopusuhtainen. Vaalea, tumma ? Onko minulla lemmikkieläintä ? Minkälainen auto ? MItä harrastan ? Mitä töitä teen ? Millä paikkakunnalla asun. TAi mistä olen kotoisin. Yms jos mitään noista näkyyyniin ei kun vastausta tänne päin. Haluan selvittää onko selvänäkijöitä olemassa. Ja haluaisin tietää onko myös elämää tämän elämän jälkeen. Jos on selvänäkökykyisiä ihmisiä silloinhan voi tavallaan päätellä että on. Koska ei tuollaista kykyä voi olla olemassa jos tämä elämä loppuu tähän. Vai onko siellä ateisti selvänäkijää ?
- kevätaurinko.
VAstauksia kehiin.
- kevätaurinko.
Rohkeutta vähän. Koettakaahan arvailla
- kallis ennustaja
Olet melko karvaton mies, sinua voisi luulla naiseksi. Oikeastaan olisitkin mieluummin nainen. Liittosi eivät ole kestäneet kauvaakaan kun olet niin itsekeskeinen ihminen. Ei hyvä.
No sitten näen tämän kompleksin että vertaat itseäsi aina parempiosasiin. Se on vakava kompleksi. Äitisi kanssa sukset on ristissä eikä äiti oikeen jaksa kuunnella sinun selityksiäsi. Kuvittelet olevas viksu vaikket olekkaan. Olet huonoilla papereilla valmistunut ja siitä tulee lisää komplekseja. Sinulla on pakkomielle syömisestä ja monesta muustakin jutusta. On se vaan niin totta.
Laitan tilinumeroni tulemaan jos haluat kuulla lisää, yleensä en anna ilmasia ennustuksia.
Mutta kävi sinua sääliks. Koita pärjätä, eiks vaan?- kevätaurinko.
:D haahahahahahahahahaha.
- oikea noita
No niin! Taas testaaja, joka ei edes tarvitse oikeita vastauksia. Luuletko, että tuolla asenteella olet oikeitettu saamaan mitään oikeaa tietoa. Henkimaailma näkee sinut joka hetki ja tietää, kuinka pilkkaat ja mitä ajattelet.
Täällä monet näkijät yrittää auttaa toisia eteenpäin elämässä aivan ilmaiseksi, mutta niille, joilla ei ole oikeita kysymyksiä, ei tarvitse edes vastata.
Jos tahdotte oikeita, selviä vastauksia niin ei riitä, että kysytte: Näetkö, millainen minä olen? Tai: Millainen on seuraava henkilö, jonka vuoteeseen hyppään?
Kysykää selkeästi. Kertokaa hieman taustoja, niin todelliset näkijät saa paremmin kiinni energioistanne ja voitte saada uskomattoman selkeitäkin vastauksia.
Typerät kysymykset voi heittää omaan arvoonsa, eikä kenenkään näkijän tarvitse sellaiseen aikaansa tuhlata. On paljon tärkeämpiäkin asioita olemassa johon aikaansa voi käyttää.- sivua seurannut
eipä nuo tunnu vastaavan edes todella tärkeisiin kysymyksiin jos jollakin on tosi hätä. mut sitten jonnin joutaviin kyllä vastaillaan joihin helppo vastata. katso vaikka kysymyksiä mitä tälläkin palstalla nyt on
- eräs vaan...
Olet odottanut miestäsi jo monta vuotta, mutta on toisen kanssa. Olet kärsimätön ja äksy asian takia. Haluat vain ilmaisen ennustuksen. Suosittelisin myös alkoholin käytön vähentämistä huomattavasti. Juot yksinäisyyteesi ja aika runsaasti. Tiedät itsekkin olevasi alkoholisti, mutta ääneen sitä et myönnä. Humalassa painostat miestä joka menee sinusta aina vaan kauemmaksi. olet katkera, mutta miestä et itsellesi saa
- ...
haaahahahahaha. Surkea ennustus. Kun sukupuolikin meni väärin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964764Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133912Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083804Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1042210Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801336- 1321248
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1621236- 531105
En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???4851038