illalla... kahdeksan aikoihin, sopisko? voitais löylytellä oikein pitkänkaavan mukaan ;D ... tilaa on ja löylyjä riittää vaikka aamuun asti..
No....joskus me vielä sekin tehdään :}
Tuletko saunaan
77
341
Vastaukset
- tuula-neiti
En jaksa kävellä sinne asti ja bussitkaan ei kulje näin pyhänä.
- tulen jos kutsut
Oletko leiponut näin pääsiäispyhien kunniaksi?
Voisin tulla maistelemaan pikkumakeaa kahvin kanssa. - bussit ja bussit...
No jos mä huikkaan sitte kun sauna on lämmin, haluisit kuitenkin tulla
- kiinnostaa
kelle sä laitoit tuon ?
- tuttu nicki
tuula-neitikin kyllästynyt näköjään muihin saitteihin, eilenkö sä tyrkytit ittees tuol intohimo- sivulla, mutta huonolla menestyksellä :DDD.
- äläs nyt
tuttu nicki kirjoitti:
tuula-neitikin kyllästynyt näköjään muihin saitteihin, eilenkö sä tyrkytit ittees tuol intohimo- sivulla, mutta huonolla menestyksellä :DDD.
mä pursotin jo kermat sen torttuun :D
- :D
äläs nyt kirjoitti:
mä pursotin jo kermat sen torttuun :D
Taidat olla se kylän pahin toope.
- joku muu..
tulen jos kutsut kirjoitti:
Voisin tulla maistelemaan pikkumakeaa kahvin kanssa.en ole ap, mut mä olen leiponut... tule tänne vaan kahveelle. Odottelen...
- toopeko ;o
:D kirjoitti:
Ei kun mä olen leipuri...etkö sä lukenut tuolta intohimo palstalta, me leivottiin torttua ;D mä olen ihan hulluna leipomiseen :DDD
- tuula-neiti
tulen jos kutsut kirjoitti:
Voisin tulla maistelemaan pikkumakeaa kahvin kanssa.Enhän minä mitään muuta ole tehnytkään pyhien aikana kuin leiponut karkkitaikinoita (kovettumassa tuorein satsi pellillä) ja mboinut.
- hyvä...
tuula-neiti kirjoitti:
Enhän minä mitään muuta ole tehnytkään pyhien aikana kuin leiponut karkkitaikinoita (kovettumassa tuorein satsi pellillä) ja mboinut.
niin sitä pitää ;)
- no joo
:D kirjoitti:
leikki leikkinä...kyllä mä tiedän....
- vaihda vapaalle
tuula-neiti kirjoitti:
Enhän minä mitään muuta ole tehnytkään pyhien aikana kuin leiponut karkkitaikinoita (kovettumassa tuorein satsi pellillä) ja mboinut.
Mitä sä yksinäs. Täällä ois kunnon miestä tarjolla pilvin pimein.
- hä-hää..
Ei tarvise joka päivä eikä edes pääsiäisenä..;) Sitten kun taas tulet töihin, niin joku kaunis päivä voisit tulla töiden jälk. kanssani saunaan;) Mutta sekin tulevaisuudessa ja ihan vain ja jos vain haluat;) Jos et halua, niin ei sitten;)
Terv. tiedät kyllä kuka;)
- Eilinen sauna
painaa vielä ;)!
- parhaat löylyt
Kävitkö savusaunassa?
- sitten joo
Tulisinhan mä jos hän kutsuisi ;)
- ei muutaku
viestiä mulle.,kävelen vaikka kuuhun ja takas, jotta sut näkisin, rakas.n>m
- -saunatonttu-
Sopisi oikein hyvin, kahdeksalta ei ole mitään menoa. Muutenkin viisari siirtäisi rakkaan tähden. Ja voisiko aikaa tässä paremmin kuluttaa kuin sen kenelle täällä viestittää, mikä on asuttautunut hermostoon, elimiin, luihiin ja ytimiin. Mutta kenelle tämä oli?
- ja nyt vois jo
laittaa sitä viestiä, että ehdin meikata, ja tietty aloittelijakin on nainen, heh
- ap
oota mä tarkistan....... kyyyllä tuolla joku mato roikkuu ;D
Ei tarvi meikata, ne hikoillaan kuitenkin pois....
Miten mä voisin valkata....äsh, tulkaa kaikki :o
- sulla on sitte
melko tilava sauna, kun me kaikki sinne lyllerretään..ei vaiskaa, ennoo läski....jaa mato vai....hmmmm. sulla on ihana..siis menin nyt mielessäni kuvitteleen tän viestin yheltä ihanalta, vaix oikeesti tuskin ole..
- vuorotellaan
saunaan kylpyyn saunaan, kyllä kaikki mahtuu! mitäs.... jaa matoako nyt mietit, sellasta mittarimatoako ? ;D
- Secret
Itse asiassa saunoin tässä hiljattain yhden ihanuuden kanssa :) :) :)
Khöm! - Mee nyt vittuunsiitä
sä kerjäät verta nenästä!
- hurrr hei
En tule kun alkaa moulin rouge yheksältä, ja et sää kuitenkaan ottaisi...
- Secret
Minun on nyt ainakin paljon helpompi unohtaa yksi - ja se on vain ja ainoastaan hänen oma syynsä! Elämässäni on mielenkiintoisia asioita ja odotan innolla, nau-
raen ja hyvällä tulevaa :)
Ei sitä ikinä tiedä, mitä elämä tuo mukanaan . . . - Secret
Mutta tuo saunominen . . . se on aika ihastuttavaa jonkun tietyn ihmisen kanssa . . .
johon on niinkuin ihastunut tai rakastunut :)
Tosin kylpy olisi vielä henkilökohtaisempaa . . .- kylpy niinpä...
sinne kun saisi erään....yhdessä pulikoimaan ja ilakoimaan ;D
- joohei
sauna ois kiva....ennoo pariin aikaan käynytkään. niskat on jumis, voisix vähä hieroo????mää sitte sua....joo kyyyyyyl nyt yx vekotin pyörii mielessä, huoh.
- Secret
Hyciä sauna ja kylpyhetkiä jonkun muun kanssa. Kuten minäkin teen jonkun muun kanssa :D Tosin en tiedä, koska pääsen uusimaan . . . toivossa on hyvä elää.
Voitko kuvetella, kelpaan toiselle? ;)- Secret
Hyciä = hyviä
kuvetella = kuvitella
- Ei pysty nyt
katellaan sitten paremmalla ajalla...
- onko sulla
muka jotain PAREMPAA tekemistä?
- vanha lahna
Kylpytynnyrissä voisi liottaa joskus vanhaa lahnaa.
- Ei pysty nyt
On, menen kohta kattelemaan nukkumasaa.... ;)
- Haaveiden hiekkalaat
Kun olisikin...
- byhyy
kellokin on jo noin, eikä kukaan ole pyytänyt saunaan, byhyy, ja seuraava joka toivottaa munarikasta, niin rupeen pillittään, heheh, byhyyyyy.
- hyvejä uneja
ei pysty nytille....
- ihan pienesti
haikee iski....
- Satu meni...
...saunaan, tahtoi erään matkaan. Kyllä sekin hetki vielä koittaa, kun saamme vierekkäin nauttia lämmöstä ja toistemme alastomuudesta, peseytyä yhdessä, saippuoida toistemme vartalot, viilentää kuumottavat kehomme suihkussa ja kylmällä oluella... Hyvää kannattaa odottaa...
- välitönvälienkatkais
Satu meni... kirjoitti:
...saunaan, tahtoi erään matkaan. Kyllä sekin hetki vielä koittaa, kun saamme vierekkäin nauttia lämmöstä ja toistemme alastomuudesta, peseytyä yhdessä, saippuoida toistemme vartalot, viilentää kuumottavat kehomme suihkussa ja kylmällä oluella... Hyvää kannattaa odottaa...
Pakene hyvä ihminen jos vielä voit!
- juurituota
Satu meni... kirjoitti:
Haikeena haluan......
- ap
juurituota kirjoitti:
Haikeena haluan......
Oli makosat löylyt, sellaset pehmoset.Makoilin tunninverran lauteilla.... olisit tullut mukaan ;)
- kuolenikävään
ap kirjoitti:
Oli makosat löylyt, sellaset pehmoset.Makoilin tunninverran lauteilla.... olisit tullut mukaan ;)
Rakas. Mä kuolen ikävään.......
- Tunsin kerran...
Satu meni... kirjoitti:
yhden Sadun mutta emme olleet saunassa. Mutta olutta hän kaatoi "vahingossa" lattialle.
- minä kans
Voi mäkin olisin halunnut! Mulla olis ollu omasta takaa juotavatki. Ja pyyhe ja aikaa aamuun ja pidempään. Mitä menetinkään...Ja uutta kutsua ei kuitenkaan tule...
- mitä juotavaa
sulla olis ollut?
- tuu huomenna
mä lämmitän sen huomennakin... sais sieltä kyl vieläkin löylyt, että...jos otettas sellanen yö sauna juttu...
- minä kans
tuu huomenna kirjoitti:
mä lämmitän sen huomennakin... sais sieltä kyl vieläkin löylyt, että...jos otettas sellanen yö sauna juttu...
Kyllä kiitos. Siideriä olis ollu. Jos mä sit huomenna tuun. Vähän osote on hakusessa,kestää pikku tovin löytää perille,mutta kai se on sen arvoista vai mitä? Tai jos mä tuunkin nyt heti? Saunotaan pitkän kaavan mukaan ja jään aikuisten yökylään;)
- tuu heti
minä kans kirjoitti:
Kyllä kiitos. Siideriä olis ollu. Jos mä sit huomenna tuun. Vähän osote on hakusessa,kestää pikku tovin löytää perille,mutta kai se on sen arvoista vai mitä? Tai jos mä tuunkin nyt heti? Saunotaan pitkän kaavan mukaan ja jään aikuisten yökylään;)
mä meen laittaa vähän roihuja...niin löydät paremmin perille....
- minä kans
tuu heti kirjoitti:
mä meen laittaa vähän roihuja...niin löydät paremmin perille....
Yes. Laita saunaan kans kynttilöitä. Laitan tästä vaatteet päälleni ja kerään tavarat ja pian näkyy...
- tuu....
minä kans kirjoitti:
Yes. Laita saunaan kans kynttilöitä. Laitan tästä vaatteet päälleni ja kerään tavarat ja pian näkyy...
Siellä on aina tunnelmavalaistus.... voisin laittaa niitä tuohon terassille ja pytyn ympärille..... näet sen valomeren jo kauas ;D
- minä kans
tuu.... kirjoitti:
Siellä on aina tunnelmavalaistus.... voisin laittaa niitä tuohon terassille ja pytyn ympärille..... näet sen valomeren jo kauas ;D
Hyvä. Onneks olen selvinpäin ja voin ajaa sinne ;) Ei tarvi taksia ottaa. Laita musiikkia kanssa,jotain lällyä nyt vois sopia tunnelmaan...
- tuu...
minä kans kirjoitti:
Hyvä. Onneks olen selvinpäin ja voin ajaa sinne ;) Ei tarvi taksia ottaa. Laita musiikkia kanssa,jotain lällyä nyt vois sopia tunnelmaan...
Löytyy....mitäs muuta sais olla? ;D
- minä kans
tuu... kirjoitti:
Löytyy....mitäs muuta sais olla? ;D
Makkaraa ;))))
- heh heh ;)
minä kans kirjoitti:
Makkaraa ;))))
mä tiedän sut ja sä tiedät osoitteen.... jos ei kuitenkaan...
- minä kans
heh heh ;) kirjoitti:
mä tiedän sut ja sä tiedät osoitteen.... jos ei kuitenkaan...
Ai meniks pupu pöksyyn? ;) Mulla jo saapikkaat jalassa ja siiderit matkassa jäissä,ett joku pysyy kylmänä...
- noh...
minä kans kirjoitti:
Ai meniks pupu pöksyyn? ;) Mulla jo saapikkaat jalassa ja siiderit matkassa jäissä,ett joku pysyy kylmänä...
Eihän nyt makkaralla leikitä....ekalla tapaamisella, mä olen kunnollinen ja ujo mies, herranenaikasentään...nainen mitäs sulla oikein on mielessäs ;D
- minä kans
noh... kirjoitti:
Eihän nyt makkaralla leikitä....ekalla tapaamisella, mä olen kunnollinen ja ujo mies, herranenaikasentään...nainen mitäs sulla oikein on mielessäs ;D
Hei,mitä sä oikein ajattelit,hyi sua!!! Tietty kiuasmakkaraa. Se maistuu ihanalta suussa ja tuoksuu taivaalliselta...ah ja se tunne...se on ihana kuoria "paketistaan" ja nauttia...
- nii..jaa makkaraa
minä kans kirjoitti:
Hei,mitä sä oikein ajattelit,hyi sua!!! Tietty kiuasmakkaraa. Se maistuu ihanalta suussa ja tuoksuu taivaalliselta...ah ja se tunne...se on ihana kuoria "paketistaan" ja nauttia...
ihanalta suussa ja ah se tunne...ja kuoria paketistaan....juu nauttisin niin maan pirusti minäkin jos tuon teet.... siis....parempi nyt mennä nukkumaan, tää lähtee taas väärälle polulle, hemmetti sun kanssas ;D
- sinä vain
minä kans kirjoitti:
Tule minä kans tänne, jos ei ole pitkä matka.
- nniii...
sinä vain kirjoitti:
Tule minä kans tänne, jos ei ole pitkä matka.
mee nyt kun kaveris pyytää, saat häneltä sitä makkaraakin
- minä kans
nii..jaa makkaraa kirjoitti:
ihanalta suussa ja ah se tunne...ja kuoria paketistaan....juu nauttisin niin maan pirusti minäkin jos tuon teet.... siis....parempi nyt mennä nukkumaan, tää lähtee taas väärälle polulle, hemmetti sun kanssas ;D
Tottakai,en mä huijannut,mä ihan pirteä...no kai munkin sit täytyy mennä yksin kylmään sänkyyn,kun ei mua saunaan huolittu...ikävää...tietäisitpä miten mä nautin makkarasta ;))))))))))))))))))))))))))))))))))
- nautitko
minä kans kirjoitti:
Tottakai,en mä huijannut,mä ihan pirteä...no kai munkin sit täytyy mennä yksin kylmään sänkyyn,kun ei mua saunaan huolittu...ikävää...tietäisitpä miten mä nautin makkarasta ;))))))))))))))))))))))))))))))))))
Oletko suurkuluttaja vai onkohan vielä sinetti päällä ;D
- minä kans
nautitko kirjoitti:
Oletko suurkuluttaja vai onkohan vielä sinetti päällä ;D
En tosiaankaan ole suurkuluttaja...tosi valikoiva...laadun suhteen. Harvoin käytän,liian harvoin...en jaksa lähteä tutustumaan valikoimaan mitä olis tarjolla;)))))))))))))
- mut...
minä kans kirjoitti:
En tosiaankaan ole suurkuluttaja...tosi valikoiva...laadun suhteen. Harvoin käytän,liian harvoin...en jaksa lähteä tutustumaan valikoimaan mitä olis tarjolla;)))))))))))))
se on vaan hyvä että sua laiskottaa ;) mä olen sen paketin kuorijan kanssa yhtä valikoiva, ollut vähän liiankin... ettei vaan mene päivämäärä umpeen :o
- minä kans
mut... kirjoitti:
se on vaan hyvä että sua laiskottaa ;) mä olen sen paketin kuorijan kanssa yhtä valikoiva, ollut vähän liiankin... ettei vaan mene päivämäärä umpeen :o
Niin,sama vika! Laatu ratkaisee. Viimeiseen käyttöpäivään täytyy olla aikaa jäljellä. "Tarjoustuotteita" ei ehkä kannata kelpuuttaa. Pitää tietää mitä haluaa.
- mut..no
minä kans kirjoitti:
Niin,sama vika! Laatu ratkaisee. Viimeiseen käyttöpäivään täytyy olla aikaa jäljellä. "Tarjoustuotteita" ei ehkä kannata kelpuuttaa. Pitää tietää mitä haluaa.
eiköhän me laatutietoiset mennä nyt nukkumaan. Hyvää yötä.
- minä kans
mut..no kirjoitti:
eiköhän me laatutietoiset mennä nyt nukkumaan. Hyvää yötä.
Niin kai sitä pitäis...kiva jutella...kivempi ois ollu saunoa ja...jutella...öitä sulle;)
- satua satua
kaunista satua, toivon että, todeksi muuttuisi....joo nyt kyl meen nukkuun tän vitun ikävän vex.
- ilman kutsua
ei saa liikkeelle tätä hutsua....eli laulata luuria, niiiiiiiiin
- kutsumaton hutsu:)
No mutta ehkä hän ei näitä hutsuja kutsu kun tuli jo ihan jonoksi asti tarjokkaita.
- pällistelijä
Ompa hassu keskustelu :)
- heh heh
nää menee joskus vähän mahdottomaks....kivaa silti kun juttu kulkee, eikä oo aina joku pilaamassa v.ittuilullaan. Hyvät yöt sullekin :)
- ed
heh heh kirjoitti:
nää menee joskus vähän mahdottomaks....kivaa silti kun juttu kulkee, eikä oo aina joku pilaamassa v.ittuilullaan. Hyvät yöt sullekin :)
Joo, kiitoksia yöpuulle vaan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027