Joko se on selvä?
Martinan ero
11
465
Vastaukset
- huikkers6712
ON SE!!!
Stefanilla on todistetusti toinen, jonka kanssa seurustelee vakavissaan. Kaupungilla siitä on tiedety jo jonkin aikaa, ne on kuvattukin jo yhdessä. Stefu viettää kaiken aikansa uuden naisensa kanssa. Tiedän.
Jätti viimein Martinan, vaikka Martina kirjottelee satuja blogiinsa siitä miten onnellinen on.
Se on täyttä valetta, kuten yleensäkin Martinan kirjoitukset, mielikuvitusta vaan! - go stefu go!
Kauan se jaksoi maraa katellakin jo, harmi että mara kerkesi tekemään vanhanaikaset ja hankkiutua paksuksi.
- poltejakutina
Paksuksi tuleminen eri miesten kanssa onkin ainoa asia minkä osaa...tulee suoraan äidiltä tuo taito
- ....................
poltejakutina kirjoitti:
Paksuksi tuleminen eri miesten kanssa onkin ainoa asia minkä osaa...tulee suoraan äidiltä tuo taito
No, uusimman blogin mukaan keskenmenon vaara onkin nyt mukana. Jo on kättärillä joutunu käymään...
- vain parasta!
.................... kirjoitti:
No, uusimman blogin mukaan keskenmenon vaara onkin nyt mukana. Jo on kättärillä joutunu käymään...
Eikös maran pitäisi yksityisillä käydä, ja parhailla mahdollisilla asiantuntijoilla?
- Ja mara on peeaa
vain parasta! kirjoitti:
Eikös maran pitäisi yksityisillä käydä, ja parhailla mahdollisilla asiantuntijoilla?
Stefu ei enää maksa niitä käyntejä.
- tyylilyy
Minä taas uskon että Martina ylipuhuu, tämä olisi varmasti noin kymmenes kerta, Stefanin jäämään vielä.
Riitoja riitoja toki, mutta ei Martinalla ole varaa menettää nyt Stefania, kun itse on raha-asiat aivan tuuliajolla eikä ole edes kämppää missä asua jos tuosta joutuu lähtemään. Tottakai ero tulee, se on selvä asia, on tullutkin jo monta kertaa, mutta uskon silti että Stefan, joka on aika lapsellinen ja ylipuhuttava tapaus, voi vielä jäädäkin.- ...
En usko, että jättää sitä uuttansa, vaikuttaa niin rakastuneelta. Eikä edes välittänyt vaikka jengi otti kuvia.
- tiikerin raidat
Mutta antaako mara periksi sille että elää petettynä kun stefu juoksee muiden perässä...
- Omaa lääkettä
No mitä se voi tehdä? Uhkailla,kiristää,hakata...? Ja Mara on itse moninkertainen pettäjä ja liittojen hajoittaja, että hyvä vaan!!! Ja S on tainnut löytää nyt ihan oikean kullan.
- jk
kyllä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483