onnitteletko
Kun hän menee naimisiin
8
138
Vastaukset
- mies..
Tottakai! Hänen parastaan toivon joka tilanteessa. Ja tuhoon meidän suhteemme olisi tuomittu
- ............
Tuon "tuhoon tuomittu............." sanoi minulle kerran eräs, josta todella välitin.. Vaikka tapailtiin ja hän olisi halunut enemmänki, jäi tuo lause vaivaamaan minua niin, etten kyennyt luottamaan häneen. Oli kyllä paljon muitakin asioita.. Mahdotonta se ei olsii ollut, mutta hänen asenteensa laukaisi jarrun päälle.. Ehkä hän ei vaan halunut muuta kuin leikkikaverin..
- en tod.
EN. Jos hän ei kosi mua vaan jotain toista, niin....
- Secret
En onnitellut, koska se ei olisi tullut sydämestä.Mutta sen sijaan hänen naimisiinmenonsa lopetti kaiken väliltämme ja jopa unelmani hänestä!
- Ei, en tahdo.
Otsikon nähtyäni olin varma, että kysymys olisi... riittääkö pokka mennä kyttäämään/kuokkimaan häihin :-D
- Secret
Jos menisin vielä naimisiin, häät olisivat jossain luonnon keskellä, meren rannalla tai
jollain tavalla "minun näköiseni". Vaikka se rakas siinä vierellä olisi tärkein. . .
Mutta keskitypä sinä muistelemaan häitäsi toisen kanssa. Se ettei se toinen enää
ole vierelläsi ei muuta mitään. Pilasit ja tuhosit kaiken. (Onnitteluni!)- siikrets
Itsehän sä keskityt miettimään jonkun naimisiinmenoa. Keskittyisit johonkin muuhun, tuo nyt ainakaan johda mihinkään hyvään.
- Secret
Ei tarvikaan johtaa mihinkään. Älä huoli menen pian pois, enkä hetimiten palaakaan.
Kyllä, aina kun yksi teitty henkilö tulee mieleeni, muistan vain kailken pahan hänessä. Ja sitä on paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642549
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182267Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612094Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2081469"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591464Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2301214Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971164Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089