Kun hän menee naimisiin

riittääkö pokka

onnitteletko

8

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies..

Tottakai! Hänen parastaan toivon joka tilanteessa. Ja tuhoon meidän suhteemme olisi tuomittu

• ............

Tuon "tuhoon tuomittu............." sanoi minulle kerran eräs, josta todella välitin.. Vaikka tapailtiin ja hän olisi halunut enemmänki, jäi tuo lause vaivaamaan minua niin, etten kyennyt luottamaan häneen. Oli kyllä paljon muitakin asioita.. Mahdotonta se ei olsii ollut, mutta hänen asenteensa laukaisi jarrun päälle.. Ehkä hän ei vaan halunut muuta kuin leikkikaverin..

• en tod.

EN. Jos hän ei kosi mua vaan jotain toista, niin....

• Secret

En onnitellut, koska se ei olisi tullut sydämestä.Mutta sen sijaan hänen naimisiinmenonsa lopetti kaiken väliltämme ja jopa unelmani hänestä!

• Ei, en tahdo.

Otsikon nähtyäni olin varma, että kysymys olisi... riittääkö pokka mennä kyttäämään/kuokkimaan häihin :-D

• Secret

Jos menisin vielä naimisiin, häät olisivat jossain luonnon keskellä, meren rannalla tai
      jollain tavalla "minun näköiseni". Vaikka se rakas siinä vierellä olisi tärkein. . .

Mutta keskitypä sinä muistelemaan häitäsi toisen kanssa. Se ettei se toinen enää
      ole vierelläsi ei muuta mitään. Pilasit ja tuhosit kaiken. (Onnitteluni!)

• siikrets

Itsehän sä keskityt miettimään jonkun naimisiinmenoa. Keskittyisit johonkin muuhun, tuo nyt ainakaan johda mihinkään hyvään.

• Secret

Ei tarvikaan johtaa mihinkään. Älä huoli menen pian pois, enkä hetimiten palaakaan.

Kyllä, aina kun yksi teitty henkilö tulee mieleeni, muistan vain kailken pahan hänessä. Ja sitä on paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe