surun juhla. Minulle se merkitsee irtaantumista sinusta
Pääsiäinen
20
269
Vastaukset
- Varmaan...
mulle? joo surullista, mutta väistämättä edessä...
- Secret
Mitään muuta et koskaan tehnytkään kun painelit karkuun ja
irtaannuit. Nyt sitten saat todella tehdä niin puolestani!!!- Juu juuuu
Onkohan se karkuun painellut minun sielunkumppani? Luultavasti.
- uskonkappaleethorjuu
Ai sieluillakin voi olla ex-puolikkaita...
- Varmaan...
samaa mieltä.Sielunkumppani on ja pysyy, vaikka mitä tapahtuu.Se on tunne siitä että olemassa on joku, joka on kuin peilikuva itsestäsi ja ymmärtää ajatuksenjuoksusi vaikka muut ei sitä ymmärrä.
- SE ELÄMÄNTILANNE
Varmaan... kirjoitti:
samaa mieltä.Sielunkumppani on ja pysyy, vaikka mitä tapahtuu.Se on tunne siitä että olemassa on joku, joka on kuin peilikuva itsestäsi ja ymmärtää ajatuksenjuoksusi vaikka muut ei sitä ymmärrä.
Eipä se ole todellista jos täytyy näin pääsiäisen kunniaksi luopua.Sielunpuolikas on ja pysyy kaikesta huolimatta.Aika kun on otollinen ystävät löytävät toisensa ja tulevat pysymään yhdessä.Luovuttaa ei kantsi koskaan.
- Secret
SE ELÄMÄNTILANNE kirjoitti:
Eipä se ole todellista jos täytyy näin pääsiäisen kunniaksi luopua.Sielunpuolikas on ja pysyy kaikesta huolimatta.Aika kun on otollinen ystävät löytävät toisensa ja tulevat pysymään yhdessä.Luovuttaa ei kantsi koskaan.
Ei pidä paikkaansa. Kun toinen on rikkonut liikaa, ei ole mitään halua antaa hänelle anteeksi tai "yrittää uudelleen" tai mennä yhteen. Ei - se on paljon helpompaa ja kauniimpaa toisen kanssa -joka ei ole pahantekijä ja tahdo ja tee vain pahaa. Mielestäni toiselle ei pidä antaa uutta mahdollisuutta.
Ja minä aikin pidän mielipiteeni ja elän niin. Ei sellainen ole sielunpuolikas joka
yrittää särkeä rakastettunsa sielun. Ainakin minun sielulleni on jotain muuta. Ja
osaan antaa toiselle mahdollisuuden :)
Rakkaus on hyvää ja kaunista. - Ehkä...
SE ELÄMÄNTILANNE kirjoitti:
niin.Joo on se niin :)
- °¶°
Ehkä... kirjoitti:
niin.Joo on se niin :)
Oikeat puolikkaat, ei kuvitellut yksipuoliset.
- Voih elämä
Secret kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Kun toinen on rikkonut liikaa, ei ole mitään halua antaa hänelle anteeksi tai "yrittää uudelleen" tai mennä yhteen. Ei - se on paljon helpompaa ja kauniimpaa toisen kanssa -joka ei ole pahantekijä ja tahdo ja tee vain pahaa. Mielestäni toiselle ei pidä antaa uutta mahdollisuutta.
Ja minä aikin pidän mielipiteeni ja elän niin. Ei sellainen ole sielunpuolikas joka
yrittää särkeä rakastettunsa sielun. Ainakin minun sielulleni on jotain muuta. Ja
osaan antaa toiselle mahdollisuuden :)
Rakkaus on hyvää ja kaunista.Niin, onhan se rikollista olla sun kanssa eri mieltä. tirsk
- Secret
Voih elämä kirjoitti:
Niin, onhan se rikollista olla sun kanssa eri mieltä. tirsk
Minä en pyytänyt olla samaa mieltä kanssani. Voit pitää eriävän mielipiteesi. Siitä huolimatta minä elän noin!
- Juu juuuu
Secret kirjoitti:
Minä en pyytänyt olla samaa mieltä kanssani. Voit pitää eriävän mielipiteesi. Siitä huolimatta minä elän noin!
Ja niin mitähän sinä ihan tarkalleen ottaen olet pyytänyt? Minua hiukan pelottaa kirjoittaa sinulle sillä yleensä olet niin raivoisa että se on kamalaa, en kyllä ihmettele jos kulti karkasi, halusit hänestä mieleisesi ja hän halusi olla oma itsensä?
- Secret
Juu juuuu kirjoitti:
Ja niin mitähän sinä ihan tarkalleen ottaen olet pyytänyt? Minua hiukan pelottaa kirjoittaa sinulle sillä yleensä olet niin raivoisa että se on kamalaa, en kyllä ihmettele jos kulti karkasi, halusit hänestä mieleisesi ja hän halusi olla oma itsensä?
Minulla on uusi kulti - joten pidä huolenpitosi. Hän osaa olla minulle sinua parempi.
Tosin siihen ei paljoa tarvita :D
Enkä pyydä sinulta luonnettani anteeksi! - Juu juuu
Secret kirjoitti:
Minulla on uusi kulti - joten pidä huolenpitosi. Hän osaa olla minulle sinua parempi.
Tosin siihen ei paljoa tarvita :D
Enkä pyydä sinulta luonnettani anteeksi!Kuule, sinä olet sekaisin, joskus voi käydä niinkin kun rakastuu oikein rajusti.
- Secret
Juu juuu kirjoitti:
Kuule, sinä olet sekaisin, joskus voi käydä niinkin kun rakastuu oikein rajusti.
En rakastunut niin pahasti, etten olisi nähnyt hänen luonnettaan ja pahuuttaan!
Vaikka moista ylimielisyyttä ei voinut kuin ihmetellä (rehellisesti sanottuna)!
Voi johtua siitä, että olin tavannut elämässäni tarpeeksi hienoja, arvostettavia
ja hyviä ihmisiä! - Juu juuu
Secret kirjoitti:
En rakastunut niin pahasti, etten olisi nähnyt hänen luonnettaan ja pahuuttaan!
Vaikka moista ylimielisyyttä ei voinut kuin ihmetellä (rehellisesti sanottuna)!
Voi johtua siitä, että olin tavannut elämässäni tarpeeksi hienoja, arvostettavia
ja hyviä ihmisiä!Ja meishän ei mittään vikkoo oo? Mutta miehet on joka tapauksessa sikoja jossain suhteen elinkaaren aikana. Niin, joka äijä on possu.
- Secret
Juu juuu kirjoitti:
Ja meishän ei mittään vikkoo oo? Mutta miehet on joka tapauksessa sikoja jossain suhteen elinkaaren aikana. Niin, joka äijä on possu.
Ei ole, on ihania ja hyviä miehiä. Minulla on ollut kunnia tuntea heitä! Sitten on noita ylimielisiäkin, jotka sekoavat omaan kierouteensa :D
- Juu juuu
Secret kirjoitti:
Ei ole, on ihania ja hyviä miehiä. Minulla on ollut kunnia tuntea heitä! Sitten on noita ylimielisiäkin, jotka sekoavat omaan kierouteensa :D
Eksät on paskoja, eiks vaa? Uutta putkeen, ja tötterö avoinna kohti uusia pettymyksiä.
- NeiTi....
kunnioitan päätöstäsi ja teen samoin.. Voi hyvin
- Puolisielu
Ympäri mennään, ja yhteentörmätään, taas. Onhan tätä yritetty ennenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756