Pääsiäinen

ex-sielunpuolikkaasi

surun juhla. Minulle se merkitsee irtaantumista sinusta

20

269

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varmaan...

mulle? joo surullista, mutta väistämättä edessä...

• Secret

Mitään muuta et koskaan tehnytkään kun painelit karkuun ja
      irtaannuit. Nyt sitten saat todella tehdä niin puolestani!!!

• Juu juuuu

Onkohan se karkuun painellut minun sielunkumppani? Luultavasti.

• uskonkappaleethorjuu

Ai sieluillakin voi olla ex-puolikkaita...

• Varmaan...

samaa mieltä.Sielunkumppani on ja pysyy, vaikka mitä tapahtuu.Se on tunne siitä että olemassa on joku, joka on kuin peilikuva itsestäsi ja ymmärtää ajatuksenjuoksusi vaikka muut ei sitä ymmärrä.

• SE ELÄMÄNTILANNE
        Varmaan... kirjoitti:

samaa mieltä.Sielunkumppani on ja pysyy, vaikka mitä tapahtuu.Se on tunne siitä että olemassa on joku, joka on kuin peilikuva itsestäsi ja ymmärtää ajatuksenjuoksusi vaikka muut ei sitä ymmärrä.

Eipä se ole todellista jos täytyy näin pääsiäisen kunniaksi luopua.Sielunpuolikas on ja pysyy kaikesta huolimatta.Aika kun on otollinen ystävät löytävät toisensa ja tulevat pysymään yhdessä.Luovuttaa ei kantsi koskaan.

• Secret
        SE ELÄMÄNTILANNE kirjoitti:

Eipä se ole todellista jos täytyy näin pääsiäisen kunniaksi luopua.Sielunpuolikas on ja pysyy kaikesta huolimatta.Aika kun on otollinen ystävät löytävät toisensa ja tulevat pysymään yhdessä.Luovuttaa ei kantsi koskaan.

Ei pidä paikkaansa. Kun toinen on rikkonut liikaa, ei ole mitään halua antaa hänelle anteeksi tai "yrittää uudelleen" tai mennä yhteen. Ei - se on paljon helpompaa ja kauniimpaa toisen kanssa -joka ei ole pahantekijä ja tahdo ja tee vain pahaa. Mielestäni toiselle ei pidä antaa uutta mahdollisuutta.

Ja minä aikin pidän mielipiteeni ja elän niin. Ei sellainen ole sielunpuolikas joka
        yrittää särkeä rakastettunsa sielun. Ainakin minun sielulleni on jotain muuta. Ja
        osaan antaa toiselle mahdollisuuden :)

Rakkaus on hyvää ja kaunista.

• Ehkä...
        SE ELÄMÄNTILANNE kirjoitti:

niin.Joo on se niin :)

• °¶°
        Ehkä... kirjoitti:

niin.Joo on se niin :)

Oikeat puolikkaat, ei kuvitellut yksipuoliset.

• Voih elämä
        Secret kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Kun toinen on rikkonut liikaa, ei ole mitään halua antaa hänelle anteeksi tai "yrittää uudelleen" tai mennä yhteen. Ei - se on paljon helpompaa ja kauniimpaa toisen kanssa -joka ei ole pahantekijä ja tahdo ja tee vain pahaa. Mielestäni toiselle ei pidä antaa uutta mahdollisuutta.

Ja minä aikin pidän mielipiteeni ja elän niin. Ei sellainen ole sielunpuolikas joka
        yrittää särkeä rakastettunsa sielun. Ainakin minun sielulleni on jotain muuta. Ja
        osaan antaa toiselle mahdollisuuden :)

Rakkaus on hyvää ja kaunista.

Niin, onhan se rikollista olla sun kanssa eri mieltä. tirsk

• Secret
        Voih elämä kirjoitti:

Niin, onhan se rikollista olla sun kanssa eri mieltä. tirsk

Minä en pyytänyt olla samaa mieltä kanssani. Voit pitää eriävän mielipiteesi. Siitä huolimatta minä elän noin!

• Juu juuuu
        Secret kirjoitti:

Minä en pyytänyt olla samaa mieltä kanssani. Voit pitää eriävän mielipiteesi. Siitä huolimatta minä elän noin!

Ja niin mitähän sinä ihan tarkalleen ottaen olet pyytänyt? Minua hiukan pelottaa kirjoittaa sinulle sillä yleensä olet niin raivoisa että se on kamalaa, en kyllä ihmettele jos kulti karkasi, halusit hänestä mieleisesi ja hän halusi olla oma itsensä?

• Secret
        Juu juuuu kirjoitti:

Ja niin mitähän sinä ihan tarkalleen ottaen olet pyytänyt? Minua hiukan pelottaa kirjoittaa sinulle sillä yleensä olet niin raivoisa että se on kamalaa, en kyllä ihmettele jos kulti karkasi, halusit hänestä mieleisesi ja hän halusi olla oma itsensä?

Minulla on uusi kulti - joten pidä huolenpitosi. Hän osaa olla minulle sinua parempi.
        Tosin siihen ei paljoa tarvita :D

Enkä pyydä sinulta luonnettani anteeksi!

• Juu juuu
        Secret kirjoitti:

Minulla on uusi kulti - joten pidä huolenpitosi. Hän osaa olla minulle sinua parempi.
        Tosin siihen ei paljoa tarvita :D

Enkä pyydä sinulta luonnettani anteeksi!

Kuule, sinä olet sekaisin, joskus voi käydä niinkin kun rakastuu oikein rajusti.

• Secret
        Juu juuu kirjoitti:

Kuule, sinä olet sekaisin, joskus voi käydä niinkin kun rakastuu oikein rajusti.

En rakastunut niin pahasti, etten olisi nähnyt hänen luonnettaan ja pahuuttaan!

Vaikka moista ylimielisyyttä ei voinut kuin ihmetellä (rehellisesti sanottuna)!

Voi johtua siitä, että olin tavannut elämässäni tarpeeksi hienoja, arvostettavia
        ja hyviä ihmisiä!

• Juu juuu
        Secret kirjoitti:

En rakastunut niin pahasti, etten olisi nähnyt hänen luonnettaan ja pahuuttaan!

Vaikka moista ylimielisyyttä ei voinut kuin ihmetellä (rehellisesti sanottuna)!

Voi johtua siitä, että olin tavannut elämässäni tarpeeksi hienoja, arvostettavia
        ja hyviä ihmisiä!

Ja meishän ei mittään vikkoo oo? Mutta miehet on joka tapauksessa sikoja jossain suhteen elinkaaren aikana. Niin, joka äijä on possu.

• Secret
        Juu juuu kirjoitti:

Ja meishän ei mittään vikkoo oo? Mutta miehet on joka tapauksessa sikoja jossain suhteen elinkaaren aikana. Niin, joka äijä on possu.

Ei ole, on ihania ja hyviä miehiä. Minulla on ollut kunnia tuntea heitä! Sitten on noita ylimielisiäkin, jotka sekoavat omaan kierouteensa :D

• Juu juuu
        Secret kirjoitti:

Ei ole, on ihania ja hyviä miehiä. Minulla on ollut kunnia tuntea heitä! Sitten on noita ylimielisiäkin, jotka sekoavat omaan kierouteensa :D

Eksät on paskoja, eiks vaa? Uutta putkeen, ja tötterö avoinna kohti uusia pettymyksiä.

• NeiTi....

kunnioitan päätöstäsi ja teen samoin.. Voi hyvin

• Puolisielu

Ympäri mennään, ja yhteentörmätään, taas. Onhan tätä yritetty ennenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe