Nyt on aika tasan vuosi kun sain ahdistuneisuushäiriön (pahat pakkoajatukset johtivat siihen) mutta talven aikana olen päässyt siitä jo aika hyvin ohi. Kävi niin, että ahdistus vaihtui masennukseen. Syksyllä tapasin tyttöystäväni, olin niin välinpitämätön siihen aikaan, että onnistuin menemään hänelle juttelemaan baarissa. Hienoa on ollut hänen kanssaan siitä asti ja voisin sanoa, että olen rakastunut häneen.
Mutta valitettavasti en vaan kykene kunnolla tuntemaan mitään. Ei samanlaista tunnetta kuin aiemmin naisten kanssa. Päätä vain pinnaa usein, rinta on jännittynyt, tuntuu ikään kuin olisin edelleen lukossa vaikken enää kärsi ahdistuksen tuomista oireista.
Onko kenelläkään tällaisia kokemuksia, että masennus tms voi jopa poistaa rakastumisen tunteen tai ei päästä sitä kunnolla pinnalle? Tuntuu niin pahalta kun ei pysty olla kunnolla mukana.
Ei tunteita enään?
ok
1
97
Vastaukset
- ☼
Se voi poistaa jopa seksuaalisen halun. Tosin ssri-lääkkeetkin voivat tehdä samaa. Toisaalta jos muuten menee hyvin, onko tunne-elämän tasaisuus haitta? Tietenkin rakastumisen huuma voi olla totaalinen, mutta eihän se kenelläkään loputtomiin kestä. Ehkä etsit tästäkin masennukselle tyypillisesti jotain vikaa itsessäsi. Onko tyttöystäväsi sanonut jotain asiasta vai mietitkö muuten vain moista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974309Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 141958
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780