Koivusaaren talli

werty

Heii ! Elikkäs onko kukaan menossa ton tallin leireille ? Olen itse menossa sinne ekaa kertaa, ja haluaisin kokemuksia teiltä? Tai siis suosittelisitteko ? Jos oot myös tulossa leirille, pidetään vaikka email yhteyttä tai jotaa ?

25

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aalzu

      Mooi? Mille leirille oot menossa? Ite oon aatellu mennä jatkoleirille, ehkä, :)

      • werty

        No oon menos ekall alkeisleirille, va olikse yleis/alkeis leiri.. :)


      • werty
        werty kirjoitti:

        No oon menos ekall alkeisleirille, va olikse yleis/alkeis leiri.. :)

        Siis leiri 2... :P


    • Aalzu

      Ai siis leirille 17.06-21.06? : D Mä en vielä tiiä, voisin tulla tuona ajankohtana Jatkoleirille, kun se toinen leiri on vielä ihan tyhjä.. En vaan tiiä tästä tallista mitään? Ootko koskaan käyny ja minkä ikänen oot?

    • Aalzu

      Vaikuttaa ainakin kivalle paikalle.. (:

      • werty

        No siis oon menossa sille su-to leirille :) Vaikuttaa mukavalta paikalta. En ole käynyt ikiin. Olen silloin 13 vuotias, ja tyttö =)


    • Aalzu

      Okei (: No mä olen siihen aikaan vielä 12v, mutta heti heinäkuun alussa täytän 13 : D Ja tyttö : )

      • werty

        :D eli oot myös -99 !!! Jihuu! No siis en mä viel oo 13, täytän kesäkuun 3. Päivå. Olemme puhumassa samasta leiri ajankohdasta. Olet varmaankin hevosista kokemusta enemmän kuin minulla. Itse olen 1x vetänyt kevyt ravia, kaverini talutuksella, ja 1x käyntiä ilman apua :)


    • Aalzu

      Juu, itse oon tällähetkellä Jatkotunnilla, eli me harjotellaan laukkaamista (: Mutta, mun sähköposti on [email protected] ja oon luultavasti tulossa tolle ajankohalle jatkoleirille, kunhan nyt lähetän tuon ilmoittautumislomakkeen vielä :)

      • werty

        Oikun mukavaa :) Itse olen jo ilmoittanut itseni, ja maksanut varausmaksun.


    • Leiriläinen

      Mä tuun ensimmäiselle leirille.

      • werty

        Kiva :) Ootko ennen ollut kyseisellä tallilla ?


      • Leiuriläinen
        werty kirjoitti:

        Kiva :) Ootko ennen ollut kyseisellä tallilla ?

        Olen, ja tykkäsin kovasti! Sundy on kaikkein paras poni!


      • werty
        Leiuriläinen kirjoitti:

        Olen, ja tykkäsin kovasti! Sundy on kaikkein paras poni!

        Milles leirille on suunta?


    • tralal-

      Millasta oli leirillä? :)) Ite aattelin että ens kesänä voisin mennä kyseiseen paikkaan leirille...

    • minÄ'

      Leirillä oli kivaa :) Ilmapiiri oli hyvä, hevoset/ponit tosi mukavia ja opetus myös ihan hyvää. Kivat maastot ja hyvää ruokaa!:D Ei ollut hirveästi mitään erityistä vapaa-ajan ohjelmaa, muuta kuin ne leiriolympialaiset ja sitten sai käydä uimassa/saunassa jos halusi :) Käytiin 2 kertaa maastossa, toinen oli yömaasto ja muut tunnit oliki sitten joko koulua tai esteitä, mut oli myös yksi leikkitunti jolla sai mennä ilman satulaa.

    • Ehkä leirille :)

      Minkä ikästä porukkaa tuolla oli? :D Ois ihan jees jos olis suunnilleen samanikäsiä, ite oon siis -98. x)

      • werty

        Riippuu leiristä. Voishan siel olla sun ikäsiäkin.


    • Nonnaxx

      No kannattaako tuonne mennä leirille? Meitä olisi kolme 14vuotiasta tyttöä, ketkä etsivät ensi kesän leiripaikkaa..

      • alluuz

        Kannattaa


    • mirasd

      Mä oon myös miettiny tuonne menemistä, ja täytän tänä vuonna 16 :D minkä ikästä porukkaa siel leireillä yleensä on? :o

      • feeling fine;)

        No alkeis/jatko leireillä on n.6-14 vuotiaita. Yleisleireillä voi olla helposti 16 vuotiaita:)


    • mirasd

      Aa okei (: oisko sinne sit tänä kesänä ketää tulossa? 8)

    • Emmi999

      Paljonko leiri maksaa. Onko hevosten taso hyvä? Minks lainen on leiriasuntola ja ruoka. Minkä korkusia esteitä siellä hypätään. Pidetäänkö siellä valmennuksia. Oon 6 vuotta ratsastanut 14v. Hypännyt kilpailuissa metrin ratoja ja kisannut koulua Helppo A. Olisi hauska mennä pitämään vaan kiva lomaviikkoa ja vähän hypellä esteitä.

      • Leiriläine

        Riippuu meetkö yleis vai mille leirille? Leirejä on siis: alkeisleiri,jatkoleiri,yleisleiri (n2-3v ratsastaneille) ja puolivuokraus leiri millon pitää osata jo hallita monia hevosia.
        Esteen korkuus on ihan tason mukaan, minkä korkusta itse haluaa hypätä. Hevoset on ihania, jotkut osaa testata ratsastajaa, ja jotkut tekee kaiken heti niinkuin pitääkin. Leiri asunto missä nukutaan on jees! Ja plussaa on leirikioski! RUOKA LEIRILLÄ ON TAIVAALLISTAA ❤️❤️


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2615
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1937
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1671
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1665
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1626
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1599
    8. 91
      1543
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      117
      1408
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe