Heii ! Elikkäs onko kukaan menossa ton tallin leireille ? Olen itse menossa sinne ekaa kertaa, ja haluaisin kokemuksia teiltä? Tai siis suosittelisitteko ? Jos oot myös tulossa leirille, pidetään vaikka email yhteyttä tai jotaa ?
koivusaaren talli
9
131
Vastaukset
- deve
Se on liian kaukana mulle :(
- Sari SV
Aika hiljaiselta paikalta vaikuttaa. Nettisivut pyörii omaa elämäänsä ja päivitykset koskee kesäleirejä ( ilmeisesti talli elää niillä.) Varmaan pienille lapsille hyvä ja hauska paikka. Aikuisratsastajana en menisi.
- werty
No, itse ole jo varannut paikan & maksanut varausmaksun et mikãs siinä
- tykkään
Kiva paikka. oon ite ollu kahella leirillä ja tänä kesänä menossa jälleen, leireillä on ollu mukavaa ja ruuat tosi hyviä, kylpyläreissu on myös mukava. OOn käyny myös reilun vuoden siellä vakiotunneilla ja tykänny oon, hepat on tosi kivoja ja kilttejä. opettaja joka on myös omistaja on tosi mukava ja kiva ope.
- werty
Mukavaa et sain palautetta ihan aiheesta :) Mille leirille oot menossa ja suositteletko jotain heppaa ? Ihan aloittelijalle
- tykkään
Kaikki oikeestaan on tosi kivoja ja kilttejä et kaikkia voisin suositella ;) Ite tykkään eniten Endurosta ja Sannista. Landella on tosi kivat liikkeet istua, vaikka on iiiso hevonen, on tosi tasaista meno. meen tänä vuonna 5.leirille.
- werty
Mietinvaan mitä heppaa toivoisin. Ite mee 2 leirille
- Aalzu
werty kirjoitti:
Mietinvaan mitä heppaa toivoisin. Ite mee 2 leirille
menen samalle kuin Werty, eli 2 leirille(;
- werty
Aalzu kirjoitti:
menen samalle kuin Werty, eli 2 leirille(;
Jeah ;P No niinhän tulet... ;) Pitäähän näitä kessoja olla aina enemmän kuin yksi :P Tulee nopeammin vastauksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1542505Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61764
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648