Onko kenelläkään kultaista noutajaa kennel Hurmurista Punkalaitumelta?
Meidän koira syntynyt 2008 syksyllä. Olisi kiva löytää koiramme sisaruksia.
kultainennoutaja kennel Hurmurista
10
836
Vastaukset
- Rixu24
Hei, mulla on kultsu kennel Hurmurista, syntynyt myös syksyllä 2008!! Mulla ei tosin ole ollut pennusta asti, tullut muutaman mutkan kautta...
- -Tarja-
MOI! Mulla taas on kyseisestä paikasta labbis,syntynyt -07,olisi todella kiva kuulla sisaruksista:)
- Minnuski1967
ööö...eiks siellä ole rotikoita...dobbereita...pentutehtailua????
- juoruämmät
Onko se mielestäsi pentutehtailua jos joskus teettää pennut, sillonhan kaikki pentujen teettäminen on tehtailua. Oon itse ostanut pennun tuolta ja ei mitään valittamista, maailman ihanin perheenjäsen. Siellä järjestettiin pentutapaaminenkin n. vuoden iässä, kuuluukos sellanen pentutehtailijoitten tapoihin? Puhua voi mitä tahansa, kyllä juoruja maailmaan mahtuu!
- Anonyymi
tiedätkö edes,mitä tarkoittaa "PENTUTEHTAILU"???
ONKS NÄILLÄ NETTISIVUA
- aikansa.kutakin
Varmasti parempi kuin Majik.
- aaaaaaaaasd
Mun Majikin koirat on pärjänneet satakertaa paremmin, kuin tuon Hurmurin.
Jos etsit vain kotikoiraa, niin hae sitten sieltä,
- Hurmurin
Meillä on valkoinen paimenkoiran vuonna 20O9!syntynyt pentueesta ainakin kaks muuta olis mukava kuulla.
- Puppulove
Hei mulla on maijk kennelistä koiran pentu 5kk joka on niin suloinen mutta huomatii että ei kehity kuin pitäisi ja on monta pientä ongelmaa kuten purenta ja kynnet kasvaa vinoon ja iso kuhmu päässä kaikilla koirilla on mutta tällä on tosi iso lääkäri katsoi ihmeisään mutta sanoi että ei ole vaaraksi on vain isompi kuin muilla. Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia maijk kennelistä mutta myös muista mun pentu on syntynyt 8.8.2016 jos satuisi löytää saman pentueen pentuja olisi kiva kuulla teidn kokemuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268