kultainennoutaja kennel Hurmurista

eevis28

Onko kenelläkään kultaista noutajaa kennel Hurmurista Punkalaitumelta?
Meidän koira syntynyt 2008 syksyllä. Olisi kiva löytää koiramme sisaruksia.

10

970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rixu24

Hei, mulla on kultsu kennel Hurmurista, syntynyt myös syksyllä 2008!! Mulla ei tosin ole ollut pennusta asti, tullut muutaman mutkan kautta...

• -Tarja-

MOI! Mulla taas on kyseisestä paikasta labbis,syntynyt -07,olisi todella kiva kuulla sisaruksista:)

• Minnuski1967

ööö...eiks siellä ole rotikoita...dobbereita...pentutehtailua????

• juoruämmät

Onko se mielestäsi pentutehtailua jos joskus teettää pennut, sillonhan kaikki pentujen teettäminen on tehtailua. Oon itse ostanut pennun tuolta ja ei mitään valittamista, maailman ihanin perheenjäsen. Siellä järjestettiin pentutapaaminenkin n. vuoden iässä, kuuluukos sellanen pentutehtailijoitten tapoihin? Puhua voi mitä tahansa, kyllä juoruja maailmaan mahtuu!

• Anonyymi

tiedätkö edes,mitä tarkoittaa "PENTUTEHTAILU"???

• ONKS NÄILLÄ NETTISIVUA

• aikansa.kutakin

Varmasti parempi kuin Majik.

• aaaaaaaaasd

Mun Majikin koirat on pärjänneet satakertaa paremmin, kuin tuon Hurmurin.
        Jos etsit vain kotikoiraa, niin hae sitten sieltä,

• Hurmurin

Meillä on valkoinen paimenkoiran vuonna 20O9!syntynyt pentueesta ainakin kaks muuta olis mukava kuulla.

• Puppulove

Hei mulla on maijk kennelistä koiran pentu 5kk joka on niin suloinen mutta huomatii että ei kehity kuin pitäisi ja on monta pientä ongelmaa kuten purenta ja kynnet kasvaa vinoon ja iso kuhmu päässä kaikilla koirilla on mutta tällä on tosi iso lääkäri katsoi ihmeisään mutta sanoi että ei ole vaaraksi on vain isompi kuin muilla. Olisi kiva kuulla muidenkin kokemuksia maijk kennelistä mutta myös muista mun pentu on syntynyt 8.8.2016 jos satuisi löytää saman pentueen pentuja olisi kiva kuulla teidn kokemuksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1712
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1548
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      38
      1021
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      909
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      871
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      758
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe