Väsyttää jo tämä iänikuinen jauhaminen kitkoista ja nastoista. Eikö teillä PEELOT OLE MUUTA KESKUSTELTAVAA KEVÄISIN JA SYKSYISIN ????
HOMMATKAA
OMA
ELÄMÄ
LUUSERIT
!!!!!
RENGASKESKUSTELU KIELLETTÄVÄ
11
115
Vastaukset
- eenokki
NÄIN ON PRÖÖÖÖÖÖT! HYVÄ!
- haa haa blää blää
KITKAPELLE AJO PUUHUN HAA HAA HAA!!!! HAJOO SIIHE PEELO!!!!
- miten on
Ehkä vietät itse liikaa aikaa täällä?
- TALVIRENKAAT
Menkää töihin
- eikä tietä
Talvi autoilu lopetettava,hiihdetään.
Töissäkäynti lopetettava,ei ehdi hiihtämällä.
Ei töitä , ei tartte autoakaan. - DS Pallas -73
Kesäisin ajetaan myös kolareita ja ulosajojakin metsähallituksen puolelle on vaikka kuinka paljon.
Mitähän renkaita voitte syytellä kun kesällä ajetaan kesärenkailla. - blaablaab
Niin - tämähän on keskustelupalsta, täällä on tarkoitus keskustella erinäisistä asioista. Kukaan ei pakota sinua kuitenkaan keskustelemaan renkaista tai ylipäätään mistään ellei sinua kiinnosta. Muita saattaakin jo kiinnostaa joten suotakoon heille vapaa keskustelu esim talvirenkaista. Elele sinä rauhassa omaa hienoa elämääsi.
- Nyt se on kielletty
No olkoon sitten menneeksi. Minä kiellän rengaskeskustelun. Hajaantukaa!
- Alfred Rosenberg
Moniko on vaihtanut turhaksi havaitsemansa nastat kitkarenkaisiin kun on seurannut keskustelua? Tai käynyt kuuntelemassa tien vieressä rengasmelua? Tai verrannut ajamista urissa ja niiden vieressä, sisämelussa on eroa kuin premiumissa ja pikkuautossa?
Keskustelu on tärkeintä satunnaiskävijälle. Vakikirjoittajat tuskin haluavat muuttaa mielipidettään koska se osoittaisi että olivat aiemmin väärässä. Vaan politiikassakaan ei ole oikeita tai vääriä pyrkimyksiä, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. - Alfred Rosenberg
>>HOMMATKAA
>>OMA
>>ELÄMÄ
Toisten nastarenkaat vaikuttavat minun elämääni. Ne kuluttavat tiet uraisiksi ja karkeiksi, ja tämä tapahtuu pölyämisenä. Lisäksi nastat tuottavat paljon liikennemelua verrattuna nastattomiin talvirenkaisiin.
Lisäksi karkeat urat lisäävät merkittävästi myös kesärenkaiden tuottamaa ääntä, eli aiheuttavat kesälläkin meluhaittaa. - nastoilla mennään
No mitäs sitten teit avauksen, peelo pönttö. LEPUUTTTAJAPELLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704856
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234355Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest483976- 513800
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413348
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo843073Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv612920Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222666